.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 12.cze.2025 11:16:15

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Problemy podczas deszczu
PostNapisane: 04.gru.2005 18:42:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.lis.2005 19:45:04
Posty: 19
Lokalizacja: Zielona Góra
Witam otóż mam problemik z moim autkiem.W ładną pogode wszystko jest ok.Jednak gdy zacznie padać deszcz raptownie autko nie chce jechac. Trzesie budą silnik pracuje ale lekko wahaja sie obroty (w dół), nie gasnie. Mimo ze silnik pracuje dodaje gazu i nie chce jechac. Wymieniłem kable WN myslałem ze to moze byc to ale jednak nie.
I jeszcze jedno pytanko, mam wybebeszony katalizator (po poprzednim włascicielu) i zauwazyłem ze przewody sondy sa urwane. Cz to moze byc tez powodem tych problemów?

_________________
z qpy w qupe


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.gru.2005 18:47:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2005 21:03:37
Posty: 124
Lokalizacja: toruń
a kpułkie sprawdzałeś :!:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.gru.2005 19:07:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.cze.2005 23:06:14
Posty: 120
Lokalizacja: Łódź
Witam!!!
Ja bym raczej stawial na kopułke. Ja mialem dokladnie takie same objawy. Lecz po wymianie kopułki ipalca rozdzielacza jak reka odjal takze raczej w tym kierunku bym skierowal pierwsze kroki.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.gru.2005 19:56:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.wrz.2005 20:59:51
Posty: 863
Lokalizacja: Białystok
Cytuj:
przewody sondy sa urwane


to za przeproszeniem jak jeździsz?ile spala?qrde pierwsze słyszę....

_________________
A6 C5 1997 ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.gru.2005 20:29:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.lis.2005 19:45:04
Posty: 19
Lokalizacja: Zielona Góra
Jezeli chodzi o spalanie to w cyklu miesznym pali 9,4.
Nie wiem cz to w normie. Nie szaleje w miescie, a w trasie 120-140 wiec tez nie pędze i taka wyszła srednia.

_________________
z qpy w qupe


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Problem przy deszczu
PostNapisane: 04.gru.2005 21:27:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.sie.2005 22:19:32
Posty: 287
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Cześć.
Jeżeli ta nie sprawność ujawnia sie podczas deszczy to tylko niepodłączona sonda lambda - dziwię się bardzo że bez podłączonej sondy jeździsz tym samochodem i masz takie małe zużycie
w mieście paliwa - wcześniejszy właściciel musiał sterownik oszukac nie podłączając sondy..
Pozdro.

_________________
Sztywny.
AUDI 80 B 4 Silnik ABK 115 kM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.gru.2005 23:52:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lut.2004 08:38:37
Posty: 3695
Lokalizacja: Bydgoszcz
skoro przewody juz nowe to tera kopulka i palec koniecznie
na wszelki wypadek sprawdz tez filtr powietrza choc to oczywiscie nie ma wplywu ale dla pewnosci nie zaszkodzi
a potem koniecznie diagnoza co jest z sonda lambda i w jaki sposob zostala pominieta bo male spalanie masz jak na jezdzenie bez niej
daj cynka co i jak bo jestem ciekaw

_________________
Pozdrawiam
Buba
_________________
Bestia 2,2 T 20 V Q pod kołderką w garażu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.gru.2005 00:02:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.wrz.2004 07:25:34
Posty: 1602
Lokalizacja: Wołomin
sprawdz rowniez jezeli u ciebie wystepuje, modul czyjnika halla.
ja od kiedy kupilem coupete, mialem z nia problemy dokladnie takie same jak ty opsiujesz. Okazalo sie iz obudowa samego modulu byla peknieta i podczas desczu dostawala sie tam woda. Odkad usczelnilem ta obudowe (okolo 4 miesiecy), deszcz padal juz nieraz, natomiast mi problemy z wilgocia sa poki co, obce. :) prz czym u mnie ten modul, znajduje sie w podszybiu, dokladnie pod kratkami na masce, a wiec jest a raczej byl, bezposrednio narazony na jakiekolwiek ulewy. Nie wiem natomiast jak to jest w nowszych modelach.

_________________
co pięć garków, to nie cztery :d

-Volvo V70 II T5

-Audi 100 C4 Avant '92r. ABC (Rezanko: soczewki, 4 x el. szyby, roletki w tylnych drzwiach oraz tylnej szyby, dekory, ori 3 światło stop, 8 fabrycznych głośników, podświetlane nawiewy)
-Audi 100 C3 CD '83r. 2,0
-Audi Coupe GT '86r. KX
-Audi Coupe GT5S '82r. WN
-Audi 80 GLS 2D, '78r. 1,6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.gru.2005 17:01:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.lis.2005 19:45:04
Posty: 19
Lokalizacja: Zielona Góra
Dzis wyieniłem kopułkę i palec..mam nadzieje ze to to.Teraz czekam na opady :D.

_________________
z qpy w qupe


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.gru.2005 17:08:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.maja.2005 21:04:59
Posty: 356
Lokalizacja: Warszawa/Ryki
Rafi napisał(a):
Dzis wyieniłem kopułkę i palec..mam nadzieje ze to to.Teraz czekam na opady :D.

Umyj silnik, nie bedziesz musiał czekać :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.gru.2005 16:02:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.lis.2005 19:45:04
Posty: 19
Lokalizacja: Zielona Góra
Problemów ciąg dalszy..Wymieniłem kopułke, palec i kable. Jak jest sucho to jest elegancko, jak popada to kaplica.Objawy sa takie jakby sie auto dławiło, dusiło, nie ma mocy. Zaznaczam ze tylko jak jest mokro.
Podjechałem do warsztatu, popatrzył poogladał odpiął przepływomierz i było lepiej.
I teraz pytanie skąd przepływomierz wie ile dać powietrza? Cz jest to moze wina sondy (bo jest urwana)? Mokro nie jedzie sucho jest ok.

_________________
z qpy w qupe


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.gru.2005 21:44:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
a nie zamaka ci filtr powietrza i przez to ma miejszą przepustowość

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.gru.2005 22:06:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.gru.2005 13:21:09
Posty: 338
Lokalizacja: LEGNICA
ja miałem takie same objawy jak zmieniłem kable od WN i ustało a teraz mam to na nowo ale jak auto sie zagrzeje jest dobrze :D

_________________
A6 TDI AVANT AEL 6 GANG KLIMATRONIK SKORA NIVO VOLL WYPAS
2001-2006 VW GOLF GTI WOLFSBURG EDITIONE


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.gru.2005 10:26:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
Rafi napisał(a):
Problemów ciąg dalszy..Wymieniłem kopułke, palec i kable. Jak jest sucho to jest elegancko, jak popada to kaplica.Objawy sa takie jakby sie auto dławiło, dusiło, nie ma mocy. Zaznaczam ze tylko jak jest mokro.
Podjechałem do warsztatu, popatrzył poogladał odpiął przepływomierz i było lepiej.
I teraz pytanie skąd przepływomierz wie ile dać powietrza? Cz jest to moze wina sondy (bo jest urwana)? Mokro nie jedzie sucho jest ok.


Czy ty wiesz od czego jest sonda lambda, widocznie po coś ją tam wsadzili, weź wymontuj se silnik nie będzie problemu w ogóle.

a tak poważnie to rozumiem że kable dyndają sobie jak baranie jaja pod silnikiem?
jak już nie masz zamiaru podłanczać sondy to zaizoluj termokurczliwą opaską druty do sterownika. Jeśli jest wilgoć na tych przewodach to może to oszukuje sterownik ;-)

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.gru.2005 00:28:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.lis.2005 19:45:04
Posty: 19
Lokalizacja: Zielona Góra
Gdybym wiedział to bym sie nie pytał.
To forum jest chyba dla ludzi którzy wiedza wszystko i nie mają problemów z autem. I jezeli masz juz ponad 1000 postów to znaczy ze zjadłes wszystkie rozumy i daje to Ci prawo do nabijania sie z innych.
Wiec jezeli nie wiesz to nie pytaj, bo mozesz zostac wysmiany - bede pamietał...

_________________
z qpy w qupe


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.gru.2005 19:35:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
wyluzuj... i przeczytaj to co Ci na początku poradzili koledzy którzy dziwilii się że jeździsz z rozbebeszoną sondą.
Czy ty miałeś pourywane przewody wysokiego napięcia i odpiętą kopułke, nie masz urwane przewody lub odpiętą lub odciętą sonde lambda, to po co wymieniasz to co jest sprawne, pomyśl :!!:

a co do Twojej ostatniej wypowiedzi to koło mojego postu masz przycisk z niebieską kartką. Dla ciebie poprosze admina o wyzerowanie mojego licznika postów jeśli Cię to razi ;-)

EOT

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.gru.2005 21:16:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.paź.2005 16:37:52
Posty: 258
Lokalizacja: MTW
Ja tak odnosnie uszkodzonej sondy i wiekszego spalania.
otoz mi jak padla sonda w passacie 1.8,to auto palilo mi mniej,a nie wiecej,zuzycie spadlo o okolo 0,5litra i o dziwo nie mialem problemow gdy padal deszcz,auto jezdzilo i palilo normlanie w kazdych warunkach ,jedynie dioda na desce wskazywala mi uszkodzenie sondy lambda.Takze wydaje mi sie ze sonda nie ma tu nic do rzeczy ale...warto ja podlaczyc bo roznie to bywa.Po wymianie sondy na nową zaczał palic normlanie czyli okolo 0,5 litra wiecej :)

Pozdrawiam

_________________
***********************
Mercedes 124 300D, oczywiście kombi
A6 C4 Avant 1,9TDI AHU,97r,zostało w rodzinie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.gru.2005 11:23:27 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lip.2003 22:50:28
Posty: 2994
Lokalizacja: SY
Auto: B2 8T
sprawdż teź cewkę - najlepiej zamien się z kimś z takim samym silnikiem osprzętami w czasie deszczu i dojdziesz co Ci nie gra - jak tak stwierdziłem u siebie wadę cewki :)
jak jest sucho to jest Ok, jak pada- silnik muli, obroty spadają, itp...

_________________
A6 C4 2,5 TDi aut (2002 - 2006)
A80 B3 2,0E aut (2002 - 2003)
S4 C4 2,2 T Avant aut (2003 - 2005)
A80 B3 2,3E aut (2004 - 2006)
ACQ B3 2,3 20v (2005 - 2006)
A6Q 4B 2,8 30v tip (2006 - 2010)
A4Q B5 2,8 30v avant tip (2006 - 2010)
A4000 CS Q B2 2,2 (2006->2007)
A Coupe GT 2,2 (1/3)(2006-2011)
A 200 Q 2,2T (2006-2008)
A 80 Q 2,2 (2007-2008)
ACQ B2 2,2 (1/3) (2008-2011)
ACQ B2 1,8T (2008->)
A6Q C6 3.0 TDi (2010-2019)
T5q 2,5 TDi (2015->2017)
RS5 8T (2019->)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 18 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: