.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 18.cze.2025 17:29:16

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: gaśnie silnik i to gdzie?
PostNapisane: 22.cze.2005 18:16:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.sty.2005 09:34:09
Posty: 3
Lokalizacja: podkarpacie
wiem wiem ze bylo tysiac razy i prosze nie odsylajcie bo przegladalem i nie znalazlem
otoz gaśnie silnik kiedy mu się chce i gzie się chce
czasami jeżdżę miesiąc i jest ok a czasami kilka razy dziennie gaśnie
wystarczy poczekać pół godzinki i zapala ale wkurza mnie jak zgasnie na skrzyżowaniu i dostanę kilka jobów
dodam że komputer nie wykazuje błędów
wymieniłem cewkę przewody i czujnik położenia wału
ludziska proszę pomóżcie póki jeszcze inni mają cierpliwość bo kiedyś na którymś skrzyżowaniu ktoś nie wytrzyma i .....

Audi 80 2.0 E avant 115 KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.cze.2005 21:27:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.cze.2005 08:32:39
Posty: 6
Lokalizacja: Jarocin wlkp.
czesc ,proponuje zobaczyc do przekaznika od pompy paliwa
Pozdro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.cze.2005 10:07:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.sty.2005 09:34:09
Posty: 3
Lokalizacja: podkarpacie
dzieki za info
ale ja jeżdżę na gazie i też gasnie
ludziska błagam może jeszcze inne podpowiedzi
bo mnie zastrzelą


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.cze.2005 12:35:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.wrz.2004 07:25:34
Posty: 1602
Lokalizacja: Wołomin
napisz czy motor "natychmiast gasnie" , czy moze przed zgasnieciem pojawia sie jakies falowanie obrotow, strzelanie w tlumik, jakies dziwne dzwieki, czy cos podobnego...;)

_________________
co pięć garków, to nie cztery :d

-Volvo V70 II T5

-Audi 100 C4 Avant '92r. ABC (Rezanko: soczewki, 4 x el. szyby, roletki w tylnych drzwiach oraz tylnej szyby, dekory, ori 3 światło stop, 8 fabrycznych głośników, podświetlane nawiewy)
-Audi 100 C3 CD '83r. 2,0
-Audi Coupe GT '86r. KX
-Audi Coupe GT5S '82r. WN
-Audi 80 GLS 2D, '78r. 1,6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.cze.2005 13:08:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
sprawdz przewody(wsuwki) od elektrozaworów gazu, moze zasniedziałe, albo gdzies nie łączy.

...czasem zdarza sie ze przekazniki do zalaczania el.zaw gazu nie stykają.

...wez podlacz rownolegle do ktoregos el.zaw. zaroweczke i podciagnij do kabiny, bedziesz widzial czy gasniecie jest zwiazane z odlaczeniem napiecia na el.zaworach gazu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2005 12:17:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.paź.2004 22:49:33
Posty: 69
Lokalizacja: Lubin
Przepraszam za odgrzebanie starego tematu, ale..
mam dokladnie to samo - auto 2,0 e zagazowane BRC just, jak jeździ to jest wszystko ok, ale czasmi samo zgasnie-nie szrpie ani nic tylko po prsotu zgasnie i nie mozna odpalic, nieraz jak poruszam przewodami pod maska to odpali..
co to moze byc?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2005 15:46:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.wrz.2004 00:06:16
Posty: 83
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
którys z przewodów którym ruszasz nie styka/ma przerwe/jest przepalony

_________________
OOOO B3 2.0 [3A]
prawie pszczółka (:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2005 18:24:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.kwi.2005 19:02:43
Posty: 233
Lokalizacja: Łódź
Dzisiaj, gdy "testowałem" quattro na śniegu, na prostej ulicy silnik zgasł momentalnie i nie chciał odpalić. Po podniesieniu maski okazało się, że na gumowej osłonie cewki zapłonowej (cewka mocowana pionowo na przegrodzie) leży kawałek topiącego się śniegu i przewód WN wychodzący z cewki jest mokry. Zdjęcie osłony i wytarcie przewodu i cewki natychmiast przywróciło silnik do życia.
Pozdrowienia i szczęśliwego Nowego Roku..

_________________
Audi 100 CS quattro 86


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2005 21:30:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.lis.2005 17:21:57
Posty: 855
Lokalizacja: Opole
pisze to chyba 4 raz w ciagu 3 dni (dzis 2 razy) mialem tak w swoim samochodzie czasami zgasl i niechcial odpalic czasami troche poszarpal i zgasl ale zawsze po jakims czasie odpalil najczesciej jak go holowalem to tak 1 km przed mechanikiem po wymianie czujnika Hala wszystko wrocilo do normy pali zawsze i wszedzie nie gasnie ani nic chyba ze dodam za malo gazu hehe ;] ( a propo tez mi wymieniali cewke ale tylko na probe naszczescie nie musialem za to placic) Wymiana Czujnika kosztowala 200 zloty.

_________________
A4 jest AVANT jest 1.8 jest TURBO jest QUATTRO jest.

BYŁO:
Audi Coupe 93r. 2.0 115 KM
http://audicoupe.sol.pl/galeria/view_al ... me=album68

AlsoKnowAs Labek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.gru.2005 00:11:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.sty.2005 20:18:37
Posty: 528
Lokalizacja: Łódź
Ja ostatni miałem problem z masą przy elektrozaworze od gazu na reduktorze masa jest przykręcona do jednej ze śrub na obwodzie reduktora od strony komory ogrzewającej i ta akurat śruba była luźna jak reduktor był zimny to nie stykało ale jak reduktor się rozgrzał to się rozszerzał i stykało usterka była tylko do wychwycenia na zimnym silniku.
A patrzyłeś czy reduktor Ci nie zamarza czy nie pokrywa się szronem (dlatego odpala po kilku min) albo czy jak silnik gaśnie na gazie to czy można go odpalić na benzynie? Podaj więcej danych?

_________________
Pozdrawiamy M&M

A4 B6 Avant
80 B4 Avant (stary grzechotnik)
80 B3
80 B2 GL


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.gru.2005 09:21:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.paź.2004 22:49:33
Posty: 69
Lokalizacja: Lubin
dzisiaj znow to samo :< ale zauważyłem, że gaśnie jak zimny jest,przeważnie jak stoi długo, odpalic go nie mozna i na beznyznie i na gazie. Przypuszczam, że przyczyna jest przebicie na przewodach WN, bo jak dzisaj poruszalem wlsnie przewodem na ostatniej świecy, to nie dośc, że mnie ładnie pier....., to od razu odpalił...
Czy to może byc przyczyna??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.gru.2005 10:09:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.sty.2005 20:18:37
Posty: 528
Lokalizacja: Łódź
wysoki_22 napisał(a):
dzisiaj znow to samo :< ale zauważyłem, że gaśnie jak zimny jest,przeważnie jak stoi długo, odpalic go nie mozna i na beznyznie i na gazie. Przypuszczam, że przyczyna jest przebicie na przewodach WN, bo jak dzisaj poruszalem wlsnie przewodem na ostatniej świecy, to nie dośc, że mnie ładnie pier....., to od razu odpalił...
Czy to może byc przyczyna??


A nie zauważyłeś też tego objawu jak było wilgotno (podczas deszczu, odwilży lub po wjechaniu w kałuże itd.) ale jeśli nie chce odpalić ani na gazie ani na benzynie to przyczyna leży po stronie zapłonu tym bardziej jeśli mówisz że są przebicia bo kopie wymień przewody wysokiego napięcia (przebicia najlepiej widać w nocy po zaparkowaniu w jakimś ciemnym miejscu maska w górę i gazujemy)

_________________
Pozdrawiamy M&M

A4 B6 Avant
80 B4 Avant (stary grzechotnik)
80 B3
80 B2 GL


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.gru.2005 17:11:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.lis.2005 17:21:57
Posty: 855
Lokalizacja: Opole
a nie sadzisz ze jakby to byl ktorys z przewodow to poprostu nie chodzilby na wszystkie gary... chodzilby nie rowno na np tylko 3 garach ale by chodzil. :!!:

_________________
A4 jest AVANT jest 1.8 jest TURBO jest QUATTRO jest.

BYŁO:
Audi Coupe 93r. 2.0 115 KM
http://audicoupe.sol.pl/galeria/view_al ... me=album68

AlsoKnowAs Labek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.gru.2005 21:28:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.sty.2005 20:18:37
Posty: 528
Lokalizacja: Łódź
marwins napisał(a):
a nie sadzisz ze jakby to byl ktorys z przewodow to poprostu nie chodzilby na wszystkie gary... chodzilby nie rowno na np tylko 3 garach ale by chodzil. :!!:


Ale jeśli to jest przewód łączący cewkę z kopułką rozdzielacza.

_________________
Pozdrawiamy M&M

A4 B6 Avant
80 B4 Avant (stary grzechotnik)
80 B3
80 B2 GL


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sty.2006 16:37:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.gru.2005 19:49:28
Posty: 266
Lokalizacja: Miechów
Jak jezdzilem duzo na krotkich trasach i na lipnym oleju to standardowo woda sie w nim zbierala. jak motor sie troch nagrzal to woda jak to woda parowala i para przez odme szla do kolektora i tez dzialy sie jaja. Ale Ty masz pewnie inny problem ale stwierdzilem ze wspomne o tym przypadku.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: