.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.cze.2025 02:17:16

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Krztuszenie się silnika między 2÷3tyś obr. w A3 1.8T:( Help!
PostNapisane: 13.sty.2006 10:05:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.sty.2006 09:22:18
Posty: 10
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Gdy silnik jest rozgrzany (na zimnym to nie występuje, sprawdzałem) to na każdym biegu, prócz 1 (gdzie bez problemu można iść pod odcięcie)
w przedziale 2÷3 tyś obr jak się mocno doda gazu silnik wogle nie reaguje albo co gorsza zaczyna się krztusić (zupełnie jak gazownik przy zmianie typu paliwa) dziś z tego powodu 2 razy mi zgasł.
Jest to cholernie niebezpieczne przy wyprzedzaniu!
(Autko NIE ma zamontowanego gazu!!!)
Nie wiem co to może być,
mechanik podejrzewał przepływomierz, zaś ASO twierdzi że to raczej nie to (na diagnostykę silnika jestem dopiero umówiony, znając życie pewnie nic nie wykaże :( )
Co sądzicie na ten temat? HELP! :zly:
PS
Tankuje tylko na dobrych, sprawdzonych stacjach (shell itp.)

_________________
A3 1.8T Piękniusia:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2006 20:22:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.sie.2005 19:48:20
Posty: 51
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
hmmm ... byc moze silnik dostaje za bogata mieszanke . Rozumie ze dzieje sie tak w momecie kiedy dostaje pelnego buta ? z jakiegos powodu komputer moze zle zliczac powietrze (moze ono gdzies uciekac zanim dotrze do przepustnicy) i podaje za duzo powietrza -> w tym momecie silnik nie umie spalic mieszanki i sie krztusi .

.. nic innego nie przychodzi mi do glowy , moze koledzy maja wiecej pomyslow ;)

_________________
A4 1,8Turbo Quattro Avant by Nothelle / '96
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2006 21:28:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.sty.2006 09:22:18
Posty: 10
Lokalizacja: Bielsko-Biała
LataY napisał(a):
hmmm ... byc moze silnik dostaje za bogata mieszanke . Rozumie ze dzieje sie tak w momecie kiedy dostaje pelnego buta ?


Tak, choć czasem wystarczy mocniej dodać gazu :(

_________________
A3 1.8T Piękniusia:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2006 21:31:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.sty.2006 09:22:18
Posty: 10
Lokalizacja: Bielsko-Biała
A czy przyczyna może leżeć w brudnym filtrze powietrza :?:

_________________
A3 1.8T Piękniusia:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2006 21:38:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sie.2005 21:54:59
Posty: 114
Lokalizacja: Suwałki
A jak tam ze swiecami i przewodami wysokiego napiecia. Mialem cos podobnego i po wymianie swiec pomoglo a ostatnio pokusilem sie o wymiane przewodow. A co do filtrow to chyba i na zimnym silniku to samo by sie dzialo.

_________________
C4 2,8 V6 Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sty.2006 10:27:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
mysle zeby wziasc vaga i przejechac sie obserwujac parametry pracy silnika. na pewno bedzie widac cos dziwnego.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: