.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.cze.2025 20:12:59

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sty.2006 21:00:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.gru.2005 13:21:09
Posty: 338
Lokalizacja: LEGNICA
ja tez miałem podobna akcje.kupiłem auto w niemcowni audi b4 tdi 1z( 168 tys przebiegu ksiazka serwisowa jeden własciciel auto poprostu igła) i odpoczatku dymilo a zbylo czarno za mna na autostradzie w niemcech . nie mialo mocy przejechałem nim ponad 1000km gosciu ktory go odemnie kupował pracował w aso .sprawdzali go ponad 2 godz i powiedział ze poszła albo pompa paliwa albo wtryski.po moich ogledzinach padło na turbo rozebrałem go i turbo było zaolejone jak i przewody itp pozniej zauwazyłem ze była peknieta guma od turba i dotej pory niewiem co było przyczyna? :D

_________________
A6 TDI AVANT AEL 6 GANG KLIMATRONIK SKORA NIVO VOLL WYPAS
2001-2006 VW GOLF GTI WOLFSBURG EDITIONE


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sty.2006 22:25:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.wrz.2005 17:31:24
Posty: 105
Lokalizacja: Ruda Śląska
Jutro zacznie się tydzień i możliwości więc będę tu wpisywać postęp w sprawie. Każdy będzie mógł przeanalizować ile potrafi znieść taki silnik (albo i nie) i jakie są konsekwencje!

_________________
Audi 100 C4 2,5TDi 91r.
Audi A4 1,6+BRC 97r.
Tu http://www.gielda-motoryzacyjna.com.pl znajdziecie wiele AUDIC.
http://www.youtube.com/watch?v=D98TyLfhqRQ
http://www.youtube.com/watch?v=mgpkdh7Hx8U


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sty.2006 08:18:18 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
Vietkong napisał(a):
Jutro zacznie się tydzień i możliwości więc będę tu wpisywać postęp w sprawie. Każdy będzie mógł przeanalizować ile potrafi znieść taki silnik (albo i nie) i jakie są konsekwencje!


No, nie krzyczcie juz na Pana - jego auto, jego motor, jego kaska - czlowiek uczy sie na bledach :) Moj tata zrobilby tak samo hehehe, ostatnio nawet zrobil ale swiecila sie naszczescie kontrolka od ladowania wiec stanal z powodu braku prundu :P

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sty.2006 08:24:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
KATO napisał(a):
ja tez miałem podobna akcje.kupiłem auto w niemcowni audi b4 tdi 1z( 168 tys przebiegu ksiazka serwisowa jeden własciciel auto poprostu igła) i odpoczatku dymilo a zbylo czarno za mna na autostradzie w niemcech . nie mialo mocy przejechałem nim ponad 1000km gosciu ktory go odemnie kupował pracował w aso .sprawdzali go ponad 2 godz i powiedział ze poszła albo pompa paliwa albo wtryski.po moich ogledzinach padło na turbo rozebrałem go i turbo było zaolejone jak i przewody itp pozniej zauwazyłem ze była peknieta guma od turba i dotej pory niewiem co było przyczyna? :D

Sam sobie odpowiedziałeś na pytanie ...

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sty.2006 08:29:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Vietkong napisał(a):
Jutro zacznie się tydzień i możliwości więc będę tu wpisywać postęp w sprawie. Każdy będzie mógł przeanalizować ile potrafi znieść taki silnik (albo i nie) i jakie są konsekwencje!

Pragnę Cię uspokoić, ponieważ aby zarżnąć silnik dieslowski trzeba się nieco mocniej postarać niż Ty to zrobiłeś ... to że padło turbo a olej znalazł się na asfalcie jeszcze nie oznacza padu całego silnika.
Diesel na szczęście smarowany jest jeszcze tłustą ropą, więc zanim się go zatrze , trzeba przejechać o wiele więcej km bez oleju ...
Tak jak napisał Buba, sprawdź dół silnika i jesli panewki całe , zmieniaj turbo, złóż go do kupy i w drogę.
Na przyszłość sugeruję lekturę 10 przykazań i uważną obserwację wskaźników i kontrolek na desce rozdzielczej. Generalna zasada mówi że jeśli się świeci żółta kontrolka (jakakolwiek) to możemy dalej jechać , ale trzeba na spokojnie po powrocie sprawdzić autko i silnik, jeśli zaświeci się jakakolwiek czerwona kontrolka - natychmiast STOP i sprawdzamy na miejscu co i jak , jesli sobie nie dajesz rady - dzwonisz po lawete albo po holownik ...

powodzenia

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sty.2006 16:49:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.wrz.2005 17:31:24
Posty: 105
Lokalizacja: Ruda Śląska
Byłem u mechanika i powiedział że może mi ją wbudować tylko musze sobie ją sam kupić bo to za wielkie rezyko żę wrazie jak coś będzie nie tak osoby które sprzedają wypierają się że to wina osoby zakładającej ponieważ zakładała w złej wilgotności powietrza i tysiąc innych powodów do nie udzielenia gwarancji. Więc szukam właśnie sprężarki!!

_________________
Audi 100 C4 2,5TDi 91r.
Audi A4 1,6+BRC 97r.
Tu http://www.gielda-motoryzacyjna.com.pl znajdziecie wiele AUDIC.
http://www.youtube.com/watch?v=D98TyLfhqRQ
http://www.youtube.com/watch?v=mgpkdh7Hx8U


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lut.2006 20:04:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.wrz.2005 17:31:24
Posty: 105
Lokalizacja: Ruda Śląska
Znalazłem mechanika z wolnym terminem no i skombinowałem hol, który rozleciał się na środku pierwszego skrzyżowania. Chwilowy przestój spowodował mały zator i długo nie trzeba było czekać na efekty specjalne. Gościu z Reno Kangu strasznie narwany zaczął kombinować, wrzucił wsteczny i ostrym gazem ruszył w tył nie patrząc w lusterka i wjechał babce stojącej za nim na maska, no trudno przywieźliśmy nowy hol i jakoś dotarliśmy do mechanika. Mechanik wybudował sprężarkę i zobaczył silnik i tu słowa uznania z mojej strony dla Wszystkich forumowych wspaniałych mechaników, którzy mówili że z silnika nic już nie będzie jest cały i ma się dobrze. W turbinie pękł wałek co spowodowało ze nic się już w niej nie kręciło na szczęście, bo w przeciwnym razie połamane elementy turbiny mogły by być wciągnięte do silnika i odbył by się sajgon, ponieważ niema tam żadnego zabezpieczenia przed takimi wypadkami. Z częstochowy ojciec przywiózł mi nową sprężarkę wygląda jak nowa za jedyne 750zl po regeneracji cud od Boga że udało się za taką cenę załatwić tak dobry sprzęt. Pozostaje tylko uzupełnienie oleju, wymiana filtra oleju i powietrza, wymianę paru uszczelek a przy okazji przegub i moja wspaniała niunia, jak że Hamerykańska będzie nadal krążownikiem Szos i znowu będzie zadowolona że ma takiego opiekuńczego właściciela.
Pozdrawiam Wszystkich którzy się znali w temacie i tych którzy znali się troszkę mniej

_________________
Audi 100 C4 2,5TDi 91r.
Audi A4 1,6+BRC 97r.
Tu http://www.gielda-motoryzacyjna.com.pl znajdziecie wiele AUDIC.
http://www.youtube.com/watch?v=D98TyLfhqRQ
http://www.youtube.com/watch?v=mgpkdh7Hx8U


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: