dobro&zło napisał(a):
Trzeba było głowicę do szlifowania dać przed założeniem nowej uszczelki. Uszczelka jak jest porządnej firmy to nie wymaga dokręcania i producent na pudełku podaje sposób dociągania śrub. ( dociąganie to fiacie 125p się stosuje)
A śrubę od głowicy nie tak prosto ukręcić. Ja musiałem z 6 dodatkowych obrotów zrobić zanim pękła.
Głowica była szlifowana, mierzona, wymienione zostały uszczelniacze, docierane zawory, uszczelki kol. ssącego, wydechowego i pokrywy zaworów i 18 000km temu wymieniane szklanki a uszczelka jest taka jak mają w serwisie Audi - GEOTZE czy jakoś tak, za 140 zł. Chociaż silnik ma dopiero 190 000km ale jak już było wszystko rozebrane to dobrze powymieniać. Mierzyłem tydzień temu sprężanie to na poszczególnych cylindrach jest od 12.8 do 13 atm. więc idealnie jak fabrycznie nowy silnik ma norme 10 atm.
