.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.maja.2025 19:13:03

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 02.maja.2006 21:15:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:55:28
Posty: 691
Lokalizacja: Gliwice
ADAM 12 napisał(a):
Cytuj:
Swoją drogą - jaki to silnik pakujesz do uaza?


1,9 WH 5cyl z Audi :D .Miałem 2.0D z DB123 ale kultura pracy do bani i zero efektywnej jazdy.
Poszedł kiedys projekt 2.9 z Forda ale porozrywało mosty :D 170KM :!: .

Teraz jest 2,1 z Żukoskoczka ,ale to tyko przejścowo.Wydaje mi się że moc 100KM jaką teoretycznie generuje ten silnik z Audi będzie optymalny w takiej jeździe jaka ja preferuje.

2.9 forda ma 145 koni, po drugie jasne jest że trzeba sięgnąć po afgany, bo cywilne mosty nie dadzą rady. Jak chcesz - przywożę regenrowane na nowych częściach z Ukrainy (praktycznie tylko obudowa używka zostaje)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.maja.2006 06:42:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
SebastianS napisał(a):
ADAM 12 napisał(a):
Cytuj:
Swoją drogą - jaki to silnik pakujesz do uaza?


1,9 WH 5cyl z Audi :D .Miałem 2.0D z DB123 ale kultura pracy do bani i zero efektywnej jazdy.
Poszedł kiedys projekt 2.9 z Forda ale porozrywało mosty :D 170KM :!: .

Teraz jest 2,1 z Żukoskoczka ,ale to tyko przejścowo.Wydaje mi się że moc 100KM jaką teoretycznie generuje ten silnik z Audi będzie optymalny w takiej jeździe jaka ja preferuje.

2.9 forda ma 145 koni, po drugie jasne jest że trzeba sięgnąć po afgany, bo cywilne mosty nie dadzą rady. Jak chcesz - przywożę regenrowane na nowych częściach z Ukrainy (praktycznie tylko obudowa używka zostaje)


2,8 z granady ma 145 KM ;-) 2.9 z Scorpio ma 170.
Mosty mam zapasowe ale dzięki za info.Bede miał na uwadze ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.maja.2006 07:00:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:55:28
Posty: 691
Lokalizacja: Gliwice
ADAM 12 napisał(a):
SebastianS napisał(a):
ADAM 12 napisał(a):
Cytuj:
Swoją drogą - jaki to silnik pakujesz do uaza?


1,9 WH 5cyl z Audi :D .Miałem 2.0D z DB123 ale kultura pracy do bani i zero efektywnej jazdy.
Poszedł kiedys projekt 2.9 z Forda ale porozrywało mosty :D 170KM :!: .

Teraz jest 2,1 z Żukoskoczka ,ale to tyko przejścowo.Wydaje mi się że moc 100KM jaką teoretycznie generuje ten silnik z Audi będzie optymalny w takiej jeździe jaka ja preferuje.

2.9 forda ma 145 koni, po drugie jasne jest że trzeba sięgnąć po afgany, bo cywilne mosty nie dadzą rady. Jak chcesz - przywożę regenrowane na nowych częściach z Ukrainy (praktycznie tylko obudowa używka zostaje)


2,8 z granady ma 145 KM ;-) 2.9 z Scorpio ma 170.
Mosty mam zapasowe ale dzięki za info.Bede miał na uwadze ;-)

2.8 z granady ma na gaźniku 132 a na mechanicznym wtrysku 150. Scorpio 2.9 ma na bank 145 koni. Zachciało się chłopakom spełniania norm emisji, to mają... :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.maja.2006 09:59:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lut.2006 01:07:43
Posty: 736
Lokalizacja: Leżajsk/Tampa FL
dobro&zło napisał(a):
Trzeba było głowicę do szlifowania dać przed założeniem nowej uszczelki. Uszczelka jak jest porządnej firmy to nie wymaga dokręcania i producent na pudełku podaje sposób dociągania śrub. ( dociąganie to fiacie 125p się stosuje)
A śrubę od głowicy nie tak prosto ukręcić. Ja musiałem z 6 dodatkowych obrotów zrobić zanim pękła.

Głowica była szlifowana, mierzona, wymienione zostały uszczelniacze, docierane zawory, uszczelki kol. ssącego, wydechowego i pokrywy zaworów i 18 000km temu wymieniane szklanki a uszczelka jest taka jak mają w serwisie Audi - GEOTZE czy jakoś tak, za 140 zł. Chociaż silnik ma dopiero 190 000km ale jak już było wszystko rozebrane to dobrze powymieniać. Mierzyłem tydzień temu sprężanie to na poszczególnych cylindrach jest od 12.8 do 13 atm. więc idealnie jak fabrycznie nowy silnik ma norme 10 atm. :)

_________________
>AUDI 80 B4 2.3 NG '93,
>2.8 AAH '93-sprzedane :-(
>Chrysler LHS 3.5 24V '97.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.maja.2006 20:45:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
fabrycznie nowy silnik benz. ma norme zejścia z taśmy min. 14bar ;-) jeśli juz chcesz wiedzieć.


@Hans czy każdy klient daje się przekonać że trzeba założyć nowe śruby do 15 letniego auta, a w przypadku zakładania starych stosujemy metodę na czuja czy dynamometrem ;-)

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.maja.2006 21:04:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:55:28
Posty: 691
Lokalizacja: Gliwice
Mauzer napisał(a):
fabrycznie nowy silnik benz. ma norme zejścia z taśmy min. 14bar ;-) jeśli juz chcesz wiedzieć...

Zależy który, nie wszystkie byjamniej.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.maja.2006 14:49:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
SebastianS napisał(a):
Mauzer napisał(a):
fabrycznie nowy silnik benz. ma norme zejścia z taśmy min. 14bar ;-) jeśli juz chcesz wiedzieć...

Zależy który, nie wszystkie byjamniej.


...rozwiń swoją myśl techniczną

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.maja.2006 21:23:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:55:28
Posty: 691
Lokalizacja: Gliwice
Mauzer napisał(a):
SebastianS napisał(a):
Mauzer napisał(a):
fabrycznie nowy silnik benz. ma norme zejścia z taśmy min. 14bar ;-) jeśli juz chcesz wiedzieć...

Zależy który, nie wszystkie byjamniej.


...rozwiń swoją myśl techniczną

Dla przykładu - proszszsz.... http://vwgolf.pl/silniki_VW.html Akurat audikowych w tym miejscu nie ma, a w zestawieniu wszystkich silników VAG- brak stopni i ciśnień sprężania. Tym niemniej - zależy o jakim silniku mówimy konkretnie - są spore rozbieżności wynikające z różnych stopni sprężania i czasów rozrządu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.maja.2006 21:32:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lut.2006 01:07:43
Posty: 736
Lokalizacja: Leżajsk/Tampa FL
a u mnie w orginalnej instrukcji pisze 10 atm.. min 7 atm. a mam 12.8-13 atm. :):

_________________
>AUDI 80 B4 2.3 NG '93,
>2.8 AAH '93-sprzedane :-(
>Chrysler LHS 3.5 24V '97.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.maja.2006 06:55:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
SebastianS napisał(a):
Mauzer napisał(a):
SebastianS napisał(a):
Mauzer napisał(a):
fabrycznie nowy silnik benz. ma norme zejścia z taśmy min. 14bar ;-) jeśli juz chcesz wiedzieć...

Zależy który, nie wszystkie byjamniej.


...rozwiń swoją myśl techniczną

Dla przykładu - proszszsz.... http://vwgolf.pl/silniki_VW.html Akurat audikowych w tym miejscu nie ma, a w zestawieniu wszystkich silników VAG- brak stopni i ciśnień sprężania. Tym niemniej - zależy o jakim silniku mówimy konkretnie - są spore rozbieżności wynikające z różnych stopni sprężania i czasów rozrządu.


Tę pierwszą tabele można sobie o kant d... rozbić na wstępie juz jest błąd - Stopień sprężania to nie kompresja cylindra ;-)
pomine to że w żadnej z tabel nie ma podanego nominalnego ciśnienienia sprężania.
ja mam tyle w tym temacie.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: