.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.maja.2025 03:23:18

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Czy ktoś rozbierał przełącznik świateł
PostNapisane: 04.paź.2004 12:29:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.maja.2004 19:17:40
Posty: 25
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Jak w temacie.
Niestety w piątek 1 października!!! wysiadł mi przełącznik od świateł.
Trudno się jedzie trzymając migawkę :( no i ci z przeciwka też nie są zadowoleni.
Teraz mam zrobione na krótko w kostce od przełącznika.
Plus, bo nie muszę pamiętać o światłach (teoretycznie, bo tył niestety się nie pali).

Nowy przełącznik trochę kosztuje. Wiem żeby go wymontować to czeka mnie odkręcanie kierownicy.
Może ktoś wie czy jest możliwe rozłożenie go na części, i czy jakoś się go da odłączyć od przełącznika wycieraczek czy to całość.

_________________
Audi 80 B4 ABK 2.0E MTM 12/1991,
LPG, szyberdach, ABS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.paź.2004 12:50:51 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Są to dwie różne części - da się to rozłożyć - OPCJA SZUKAJ TWOJĄ PRZYJACIÓŁKĄ!!! - było już o tym - ja kupiłem nowe, bo nie wiedziałem, że jest to rozbieralne :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.paź.2004 12:56:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
przełącznik (włącznik) od świateł stanowi całośc z migaczami...

wbrew pozorom nie taka droga część oczywiscie nie w ASO...

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.paź.2004 13:14:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lip.2004 14:35:36
Posty: 259
Lokalizacja: Rzeszów
Rozbieralem i czyściłęm styki pomogło 60 minut roboty
Nie miałem długich tylko na migawce.

Zacznik od wyciągnięcia kierownicy (klakson na 4 zatrzaskach, dużym oczkowym odkręć kierownicę, następnie odkręć osłony kolumny kierowniczej , następnie wyciągniesz jusz przełączniki prawy i lewy. weź do domu na spokojnie weź do domu zapal sobie lapę nad stołem. Powolu demonuj uważając na sprenzynki. Robiłem to samo po raz pierwszy w ciemno i udało się naprawić 150 zł w kieszeni. Następnie postępuj w odwrotnej kolejności. miłej pracy. Szkoda dawać zarobić innym

_________________
C4 '93 100 AAT 2.5TDI (115 oficjalnie może więcej)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.paź.2004 12:02:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.maja.2004 19:17:40
Posty: 25
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Zrobiłem!!!
Okazało się, że jedna z takich długich płaskich blaszek nie dociskała do styku.
Całość zajęła mi jakieś 30 minut.

Dla potrzebujących:

Aby zdjąć przełączniki pod spodem jest śrubka na klucz imbusowy (w owalnym otworze).
Potem zsuwa się całość z kierownicy i odkręca od dolnej osłony.
I rzeczywiście są rozdzielane.

Dzięki za podpowiedzi.

I mam pomysła na światła (zimowe).
Zamontuje dodatkowy przekaźnik lub przekaźniki (jeśli diody nie wytrzymają postojówek i podświetlenia, bo mijania to na pewno nie).
A obwód załączy je w momencie załączenia stacyjki.

Jest to pewniejsze niż załączenie na stałe oryginalnego przełącznika świateł i rozłączenie przekaźnikiem obwodu.

A w razie takiej awarii będzie można awaryjnie załączyć światła.

_________________
Audi 80 B4 ABK 2.0E MTM 12/1991,
LPG, szyberdach, ABS


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: