Dzik napisał(a):
Niestety musze sie wziasc za rozwiazania ostateczne. Jak wczesniej wspominalem pedal hamulca ucieka mi prawie w silnik. Zmiana oleju ham. odpowietrzenie ukladu nic nie dalo. Stad moje pytanie czy regenracja pompy ham. A4 silnik TDI 90 KM czy jest mozliwa i czy jest uzasadniona z ekonomicznego punktu widzenia. Moze warto qpic uzywke? Moze ktos juz zmierzyl sie z podobnym problemem.
P.S. Nie szczegolnie sie znam na tych literkach dot. silnikow 1Z ABK ABT itd moze ktos mnie w tym temacie oswiecic?
pzdr/Dzik
Pompy hamulcowej sie nie naprawia !! kup nowa lub uzywana.
We wszystkich samochodach jest stosowana dwusekwencyjna pompa hamulcowa z dwoma zbiornikami wyrownawczymi. W samochodach Audi 80 sa montowane pompy hamulcowe dwoch wytworcow pomp ( Teves lub Girling) Pompy te sa zamienne. Rozrozniac je mozna wdlug znakow i nazw wytworni. Pierwsza sekcja steruje hamowaniem lewego przedniego i prawego tylnego kola. druga sekcja steruje hamowaniem prawego przedniego i lewego tylnego kola. Podczas wymiany pompy nalezy podac rok produkcji auta.
Te oznaczenia to sa nazwy kodowe silnikow. I tak :
1Z to silnik 1.9 TDI o mocy 66kW/90 KM
ABT to silnik 2.0 o mocy 66kW/90 KM
ABK to silnik 2.0 o mocy 85kW/115 KM
Wszystkie te silniki byly montowane w Audi 80 B4