.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.cze.2025 15:29:09

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Regeneracja pompy hamulcowej
PostNapisane: 05.gru.2004 13:18:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.paź.2004 21:15:09
Posty: 56
Lokalizacja: Szczecin
Niestety musze sie wziasc za rozwiazania ostateczne. Jak wczesniej wspominalem pedal hamulca ucieka mi prawie w silnik. Zmiana oleju ham. odpowietrzenie ukladu nic nie dalo. Stad moje pytanie czy regenracja pompy ham. A4 silnik TDI 90 KM czy jest mozliwa i czy jest uzasadniona z ekonomicznego punktu widzenia. Moze warto qpic uzywke? Moze ktos juz zmierzyl sie z podobnym problemem.

P.S. Nie szczegolnie sie znam na tych literkach dot. silnikow 1Z ABK ABT itd moze ktos mnie w tym temacie oswiecic?

pzdr/Dzik

_________________
Audi A4 1.9 Tdi 1995


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Regeneracja pompy hamulcowej
PostNapisane: 05.gru.2004 20:50:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2004 12:09:23
Posty: 4652
Lokalizacja: EPWR
Auto: A4 B6, A4 B5 Avant, Cabriolet
Dzik napisał(a):
Niestety musze sie wziasc za rozwiazania ostateczne. Jak wczesniej wspominalem pedal hamulca ucieka mi prawie w silnik. Zmiana oleju ham. odpowietrzenie ukladu nic nie dalo. Stad moje pytanie czy regenracja pompy ham. A4 silnik TDI 90 KM czy jest mozliwa i czy jest uzasadniona z ekonomicznego punktu widzenia. Moze warto qpic uzywke? Moze ktos juz zmierzyl sie z podobnym problemem.

P.S. Nie szczegolnie sie znam na tych literkach dot. silnikow 1Z ABK ABT itd moze ktos mnie w tym temacie oswiecic?

pzdr/Dzik


Pompy hamulcowej sie nie naprawia !! kup nowa lub uzywana.

We wszystkich samochodach jest stosowana dwusekwencyjna pompa hamulcowa z dwoma zbiornikami wyrownawczymi. W samochodach Audi 80 sa montowane pompy hamulcowe dwoch wytworcow pomp ( Teves lub Girling) Pompy te sa zamienne. Rozrozniac je mozna wdlug znakow i nazw wytworni. Pierwsza sekcja steruje hamowaniem lewego przedniego i prawego tylnego kola. druga sekcja steruje hamowaniem prawego przedniego i lewego tylnego kola. Podczas wymiany pompy nalezy podac rok produkcji auta.

Te oznaczenia to sa nazwy kodowe silnikow. I tak :
1Z to silnik 1.9 TDI o mocy 66kW/90 KM
ABT to silnik 2.0 o mocy 66kW/90 KM
ABK to silnik 2.0 o mocy 85kW/115 KM
Wszystkie te silniki byly montowane w Audi 80 B4

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.gru.2004 20:07:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.paź.2004 21:15:09
Posty: 56
Lokalizacja: Szczecin
Wymienilem pompe hamulcowa razem z servem i .... dalej pedal hamulca wlazi moze nie w podloge ale mimo wszystko sie zapada. Macie moze jakies pomysly bo dzisiaj juz mi rece opadaja...:(

Dzik

_________________
Audi A4 1.9 Tdi 1995


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.gru.2004 20:21:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10363
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Przejżyj dokładnie czy nic Ci nie cieknie ,szczególnie w tyle bo rozumiem że masz bebny tam potrafią puszczac cylinderki ,a jeśli to nie pomoże to dalej pompa tam jest taki stały gumowy pierścień uszczelniajacy on prawdopodobnie puścił. Rozbierz stara w ramach szkolenia ;)

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.gru.2004 21:30:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2003 23:51:20
Posty: 869
Lokalizacja: Łomża
Auto: A6 2,7T
Podpowiedzieć moge ci tyle ze nie koniecznie to musi być pompa hamulcowa. Kiedyś po zmianie klocków podobny problem pojawił sie u mnie: pedał hamulca wchodził do końca, a wielokrotne pompowanie jego dawało jakiś efekt, przejrzałe układ niby ok, kilkakrotnie odpowietrzałem .. to samo, wszystko wskazywało na pompę (układ szczelny itd.)
Przyczyna jednak nie lezała w pompie a w cylinderku hamulcowym, który miał delikatnie uszkoczenie i łapał powietrze (tylny zacisk), dodam tez ze nie leciało z niego ale delikatne uszkodzenie cylinderka prowadziło do zapowietrzania sie układu, po wymianie było ok .

_________________
A4 1,8 T quattro -
A6 2,7 T 2010-
A4 1,9 TDi 2006-2010
Coupe 2,3 10V 2002-2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.gru.2004 22:32:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lis.2003 19:46:40
Posty: 375
Lokalizacja: Błonie k/Warszawy
Posprawdzaj stan wszystkich przewodów eleastycznych, pod kątem wycieków, ale co najważniesze pęcznienia pod ciśnieniem.

_________________
Audi B-4 Avant '93 1,9 TDI 103PS 215Nm H&R Bilstein B6 Ciemna szyba Klima Dodatkowe zegary Soczewki Xenon Wtryski AFN Zderzak RS CB-radio
****** WSZYSTKO REZANE *******


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.gru.2004 17:49:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.paź.2004 21:15:09
Posty: 56
Lokalizacja: Szczecin
Z tylu mam tarcze. Zaciski i klocki z tylu wymienione problem dalej pozostal. Mam takie pytanie czy u was rowniez pojawia sie syczenie dochodzace chyba z serva przy nacisnieciu hamulca czy to jest normalne?

Nie dokonca rozumiem ktory pierscien w pompie...

pzdr/Dzik

_________________
Audi A4 1.9 Tdi 1995


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: