Widze ze kolega ma ABT
sam jestem szczesliwym posiadaczem tego modelu, i tak
na poczatku te 90 KM wydawało mi sie malo, zdecydowanie za malo jak na 2 litry, ale jak zrobilem swoim 10 tys km, to zdecydowanie powiem ze nie zmienie, autko jak trzeba to sie buja odpowiednio, fakt ze ABT maja to do siebie ze powyzej 100 km/h maja duzo wieksza elastycznosc niz na malych predkosciach, a ja na trasach wolno nie jezdze (tzn jezdze z glowa a nie jak wariat).
Rozmawialem z znajomymi co maja ABK czyli wersje 115KM, i fakt ma to te 25 KM wiecej, ale zdecydowanie ABT sa bardziej zywotne.
Jak przeszukasz to forum to znajdziejsz informacje o tym silniku, wiele osob uznaje go za silnik "nie do zarżnięcia", idzie sie przyzwyczaic.
A co do tuningu, to sie nie orientowałem czy wogole jest szansa na zmiane parametrów, pewnie tak, ale czy warto obiciazać silnik dla kilku-kilkunastu kucyków
Jezeli chcesz miec szybko auto kup sobie wersje 2.8 bedziesz happy
pzdr.