.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.kwi.2025 06:11:20

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B3, 3A] przerywa
PostNapisane: 16.maja.2005 10:45:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.wrz.2003 11:11:29
Posty: 63
Lokalizacja: Szklarska Poręba
Witam,
Mam od pewnego czasu klopoty z tym silniczkiem.
W tej chwili sytuacja wyglada tak że rano auto odpala praktycznie normalnie, no moze bieg jaowy jest troche nie rowny. Jedzie normalnie. Potem po zgaszeniu silnika na kilka minut i ponownym odpaleniu zaczynaja sie jaja, bieg jalowy sie kompletnie gubi, obroty najpierw wchodza n ponad 1500 potem silnika nawet potrafi zgasnac...po dodaniu gazu przez chwile sie dlawi potem idzie normlanie. Na trasie jedzie sie praktycznie normlanie, tylko wjazd do miasta, zatrzymanie sie na swiatlach i auto wariuje. Auto sprawia wrazenie jakby sie zalewalo, smierdzi wtedy swieza bezyna. Ta sytuacja mam jiejsce rozwniez przy jezdzie spokojniejszej, z mniejsza ilosci "gazu". Wtedy potrafi rowniez szarpac przy zmianie biegow.
Mechanicy rozkladaja rece. Co robic??

pozdrawiam
Qba

_________________
Pozdrawiam
----------------------
B3 2.0 Quattro 1990
B5 Avant 2.5 TDi V6 Quattro 2000


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.maja.2005 10:45:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.wrz.2003 11:11:29
Posty: 63
Lokalizacja: Szklarska Poręba
...mam mechanika ktory twierdzi ze moga wtryskiwacze przepuszczac paliwo....i sie po prostu zalewa jak jest zgaszony, albo dostaje za duzo paliwa na biegu jalowym, co o tym sadzicie??

_________________
Pozdrawiam
----------------------
B3 2.0 Quattro 1990
B5 Avant 2.5 TDi V6 Quattro 2000


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.kwi.2006 05:02:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.mar.2005 20:36:35
Posty: 20
Lokalizacja: Wałbrzych
regulator ciśnienia paliwa masz padniety


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.maja.2006 16:34:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.mar.2005 20:36:35
Posty: 20
Lokalizacja: Wałbrzych
nie napisałeś jaki masz silnik ale u mnie w abk 2000e miałem do wymiany regulator ciśnienia paliwa(na końcu listwy wtrysków) bo lał mi paliwko do przepustnicy przez gumowy wężyk z podciśnienia i objawy podobne miałem do twoich-powodzenia


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.maja.2006 17:11:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:55:28
Posty: 691
Lokalizacja: Gliwice
Wyciągnij wtryski, uruchom pompę paliwa, sprawdź czy są szczelne. Też - jak pisze Sam Fischer - sprawdź regulator ciśnienia. Sprawdź charakterystykę przepływomierza, najlepiej przeprowadź pomiary na zimno i po nagrzaniu silnika - może masz mostek pomiarowy walnięty w taki dziwny sposób zależny od temperatury. Sprawdź wskazania czujnika temperatury płynu chłodzącego, może zaniża temperaturę i silnik dostaje paliwo jak dla zimnego...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.cze.2006 13:20:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.maja.2006 18:21:50
Posty: 37
Lokalizacja: JG
a wyswietlales kody bledow ? obiawy wskazuja tak jak pisza koledzy wtryskiwacz rozruchowy

_________________
Audi A4 1.9 TDI AJM (2007->)
Audi 80 2.0E 3A (2004-2007)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: