.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 11.cze.2025 09:54:29

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lut.2005 16:36:37 
Klubowicz

Dołączył(a): 29.lip.2003 10:50:14
Posty: 607
Lokalizacja: Poznań
pilachgt napisał(a):
Witam
Spalanie srednie teraz mam ponad 20 l.


Wow, to ciezka noge masz, albo cos nie bangla...
Pozdro MJ

_________________
AUDI A6q 3,2FSI SEDAN '04
BMW X5 40D '11
ZLOTY: Bydgoszcz x6, Poznan x2, Torun x2, Lodz x1, Wolsztyn x1
!!! SMYCZE KLUBOWE -> LINK


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lut.2005 16:49:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sty.1970 01:00:00
Posty: 2989
Lokalizacja: łódź, ACQ 2.8 30V quattro, AR 147 Q2 Ducati Corse
Ja mam 2.8q szukalem S2 ale w tamtym okresie nie znalazlem nic godnego uwagi - niestety.
Moim zdaniem 2.8 i 2.2T w Coupe quattro to to samo jesli chodzi o koszty exploatacji.
Szukaj odrazu S2 bo 2.8 to ciezki nizgrabny klamot o mizernych osiagach, szczegolnie jesli bedzie Cie stac na ABY.
AAH ma jedna zalete tanio mozesz zagazowac :P

_________________
Pozdr.
Marek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lut.2005 17:10:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lut.2005 05:48:11
Posty: 351
Lokalizacja: Heidenheim (Germany)
Nie mam zamiaru gazowac samochodu :)

_________________
BMW E39-jest
Audi A4 2.6 bylo http://www.hasoo.mojewww.com/audi/
A6 2.4-Ojca wozidełko
Audi Coupe 2.0 było
Audi 100 c3 2.3 bylo
A4 2.5 V6 TDI Avant- było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lut.2005 20:29:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.gru.2003 01:32:22
Posty: 843
Lokalizacja: Lublin
MJ napisał(a):
pilachgt napisał(a):
Witam
Spalanie srednie teraz mam ponad 20 l.


Wow, to ciezka noge masz, albo cos nie bangla...
Pozdro MJ

Noge mam ostatnio lekka. Tez sie zastanawialem ze cos nie bangla. Ale nawet jak bangla to 16 litrow to minimum przy jezdzie do 2500 obr.

Co do 2,3 ja nie slyszalem by sie psulo. Poza tym znajdz sobie 2,3 20v quattro i chyba bedziesz szczesliwy. Co do kosztow utrzymania to chyba kazce mocniejsze qoupe w quattro jest drogie. Ale mysle ze eska troche drozsza jest niz 2,8. W 2,8 nie ma zadnych wastegatow, boost controlerow co moga sie popsuc. Takze nie ma intercoolerow co sie moga rozszczelnic badz samemu mozna uszkodzic samemu. Przeguby z tego co dzis patrzylem tez sa inne. Zamiennikow do eski nie ma, do zwyklych coupet sa. Wiec teraz sobie wyobraz ze 2 przeguby padly to juz koszt okolo 1500 zl albo i lepiej.

Jezdzilem ostatnio 2,8. To bardziej buczy anizeli jedzie. 2,8 odradzam. Tak jak wczesniej pisano. Masz 2 razy wiecej oleju, o jedna swiece wiecej.
Ja proponuje Audi coupe 2,3 20V quattro. A co do awaryjnosci tych silnikow, najlepiej niech sie wypowiedza uzytkownicy tego samochodu.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lut.2005 20:57:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lut.2005 05:48:11
Posty: 351
Lokalizacja: Heidenheim (Germany)
Chyba zescie mnie troszeczke wyleczyli z tych dwoch silnikow. Wiec mam nadzieje ze ktos sie wypowie blizej na temat silnika 2.3 20v Moze mi ktos wyjasni jak to jest wlasciwie z ta elektronika w tym samochodzie ? Jak wam sie sprawuje? Ile ten silnik ma wlasciwie wspolnego z 2.3 10v? Dziwi mnie bardzo fakt ze te silniki mialy tak krotka kariere w Audi, robili je krotko i tylko w 90 i coupe. Mam nadzieje ze wypowie sie jakis uzytkownik tego motoru :) Dziekuje rowniez wszystkim za udzielenie info na temat 2.8 i 2.2T :)

_________________
BMW E39-jest
Audi A4 2.6 bylo http://www.hasoo.mojewww.com/audi/
A6 2.4-Ojca wozidełko
Audi Coupe 2.0 było
Audi 100 c3 2.3 bylo
A4 2.5 V6 TDI Avant- było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lut.2005 21:54:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.lis.2004 19:31:01
Posty: 179
Lokalizacja: Lublin
Daniel jechałeś 2.8 z odpiętą przepływką :D Dziś zajrzałem pod mache bo coś nietak było, żeby mnie laguny 2.0 młuciły, no i już jest dobrze. Co do użytkowania 2.8 to jest to całkiem fajny silniczek, ciągnie od samego dołu, nie ma potrzeby pałowania po obrotach i wajchowania dzwignią zmiany biegów. Mój w stanie podobno igła wypija 13.5 przy dynamicznej jeździe, pałowanie (tor, miasto) 15l, ekonomiczna jazda przed wypłatą 9-10l :D Co do psucia to mam pół roku, wymieniłem rozrząd i jeżdze, zrobiłem już 20kkm i jestem bardzo zadowolony, ale kiedyś i tak swapne na 2.2T


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lut.2005 00:34:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.gru.2003 01:32:22
Posty: 843
Lokalizacja: Lublin
Macior napisał(a):
Daniel jechałeś 2.8 z odpiętą przepływką :D Dziś zajrzałem pod mache bo coś nietak było, żeby mnie laguny 2.0 młuciły, no i już jest dobrze. Co do użytkowania 2.8 to jest to całkiem fajny silniczek, ciągnie od samego dołu, nie ma potrzeby pałowania po obrotach i wajchowania dzwignią zmiany biegów. Mój w stanie podobno igła wypija 13.5 przy dynamicznej jeździe, pałowanie (tor, miasto) 15l, ekonomiczna jazda przed wypłatą 9-10l :D Co do psucia to mam pół roku, wymieniłem rozrząd i jeżdze, zrobiłem już 20kkm i jestem bardzo zadowolony, ale kiedyś i tak swapne na 2.2T
:D :D :D :D Ci co maja pod domem stacje beznzynowa nie wypowiadac sie!! :D :D :D :D .

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lut.2005 08:36:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Kurde, ale jedziecie po tej V6, a biorąc pod uwagę ze częśc z was wcześniej właśnie śmigała AAH to bardzo nieładnie :)
Jeżdze 2.8 około 3 lat i jest git. Silnik dość mocny, bardzo elastyczny, lubiący dolne obroty. Co prawda nie ma zasięcia sportowego jak silniki wielozaworowe, co nie przeszkadza mu by 2.3 20V na prostej został
tyle :D
Podobnie jak Mq szukałem S2, ale to były inne czasy i znalezienie nawet najsłabszej kupety w dobrym stanie było nie lada wyzwaniem.
Tak czy inaczej 2.2T 20V jest 2.8V6 bije osiągami i kulturą pracy pozostałe jednostki tamtych lat.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lut.2005 08:47:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
juz 2.2T 10V wciągamy 2,8 :D . 2.8 w coupecie to połowa wagi samochodu :), juz chyba lepiej 2,3 20V, krecąc w odpowiednich obrotach mamy coś podobnego. Osobiscie polecam 2.2T, frajda jest niesamowita, wystarczy ze pojezdziłem wiekszym bratem S2 - S4, pomimo swojej wagi jest to RAKIETA, S2 to juz musi fruwać :diabel: Niech psssss bedzie z wami :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lut.2005 08:54:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
2.2T 10V kontra 2.8 w kupecie? Na zimowym w Bydzi była taka konfrontacja z Bubą. Fakt dostałem po tyłku, ale jego przewaga uzyskana na starcie dzieki napędowi Q na mokrej nawierzchni, była już nie do odrobienia. Z wyniku jestem zadowolony biorąc pod uwage że ścigałem sie na rakietowym paliwku LPG :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lut.2005 09:31:14 
Klubowicz

Dołączył(a): 29.lip.2003 10:50:14
Posty: 607
Lokalizacja: Poznań
wowo napisał(a):
co nie przeszkadza mu by 2.3 20V na prostej został
tyle :D


Grr, Wowo, ani razu ze mna nie wygrales wiec nie opowiadaj!!!
A co do porownania tych silnikow to niewatpliwie 2,8 ma lepszy dol a 2,3 20v trzeba wyzej krecic zeby pojechalo, co w miescie odbija sie tylko na spalaniu.

Co do kolegi Maciora i jego 9-10L w miescie - to nie wierze, to moze na trasie schodzisz do 7 litrow..., 12-13 w miescie to rozumiem

Co do elektryki w 2,3 20v poki co tfu tfu, nie mialem z nia problemow a smigam juz 4 lata.
Pozdrawiam MJ

_________________
AUDI A6q 3,2FSI SEDAN '04
BMW X5 40D '11
ZLOTY: Bydgoszcz x6, Poznan x2, Torun x2, Lodz x1, Wolsztyn x1
!!! SMYCZE KLUBOWE -> LINK


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lut.2005 10:16:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lut.2005 21:32:39
Posty: 856
Lokalizacja: Pabianice, 90 quattro 2.2 KV 85r
No to jestem w strachu :(
Bo ja właśnie szukam 2.2T silniczka żeby wymienić mój 2.2 i nawet już coś sobie upatrzyłem. Ale po kosztach utrzymania i części to chyba dam sobie spokój :/

_________________
Audi B2 90 quattro 2.2 KV 85r - już prawie orginał


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lut.2005 11:35:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
Johny napisał(a):
Mam nadzieje ze wypowie sie jakis uzytkownik tego motoru :)


Jesli chodzi o trwałość motoru, to chyba nie moge jeszcze zbyt wiele mowić, bo dopiero przejechałem 5 tys km ;)
Moj ma autentyczny przebieg 225 tys km, z ksiazki przegladow wynika ze byl wymieniany rozrzad i uszczelniacze zaworow. Jest zalany polsyntetykiem.
Poki co nie ma ZADNYCH problemow, wszystko chodzi OK, nie ma zadnych klopotow, wyciekow itd.
Silnik fajny, elastyczny, pazury pokazuje od 4-6,5 tys obr :D
Jesli chodzi o spalanie, to tak jak pisalem. Jest na poziomie silnika KV, ktory mialem w poprzednim Coupe GT (benzyna oczywiscie)
Jesli interesuja Cie detale, to sluze uprzejmie. Zapytaj hansa, on tez ma Coupe z takim motorem- napewno bedzie "skarbnica" wiedzy ;)

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lut.2005 12:01:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 19:36:54
Posty: 1840
Lokalizacja: Bergson
Auto: Totalnie Dymiąca Idea
Wtam,
Miałem audi z silnikiem 3b (2.2 T 20v ) a teraz pomykam audi 2.8 i moge podzielić sie spostrzeżeniami dotyczącymi ekspuatacji tych autek.
1. Nie wiem czy bedziesz chciał gazować swoj samochodzik..??Jesli tak to polecam 2.8 z sekwencyjną. Jeśli zamierzasz pomykać na paliwku to mozna postawić znak równości miedzy spalaniem obu autek.
2. Co do zawieszenia to jest równica w utrzymaniu jesli masz quattro i oske w 2.8...(nalezy pamietać ze zawieszenie w b4 jest mniej trwale niż w c4 ale czesci sa tansze wiec wychodzi na to samo z tym,ze bedziesz czesciej odwiedzal mechanika)
3. Czesci do silnika to juz inna bajka....jesli ktos twierdzi ze jest podobnie to sie grubo myli...a myli sie jeszcze bardziej jesli twierdzi ,ze wszedzie ten samochod naprawi (mowie o s2)......najczesciej szwankuje dolot no i znalezienie mechanika ,który zna sie na 2.2 T i kasuje ,,normalne,, pieniążki graniczy z cudem!!!Twierdzenie, ze koszty utrzymania 2.2 T i 2.8 sa takie same jest bardzo złudne a juz nie jeden sie na tym przejechał (tak jak ja). Bzdura jest podejscie ,ze jesli stac mnie na 2.8 to stac mnie na s2...
pozdrawiam
Jesli nie masz duzo kaski kup 2.8 oske jesli kupisz quattro to niestety koszty beda wieksze ale wybór nalezy do Ciebie
Jesli masz kase na mechaników to polecam s2 (no chyba ,ze znajdziesz idealny stan to bedzie inaczej)
Resumujac szukaj autka w niemczech...prawdopodobiejstwo,ze znajdziesz w dobrym staniej jest duze....moja propozycja jest taka: patrz na stan samochodu jesli jest idealny kupuj s2 bo i tak twoje potencjalne remonty beda uzaleznione od tego jak uzytkował samochod poprzedni wlascicel!

_________________
quattro TDI + powerd by Spanky


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lut.2005 12:06:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
MJ napisał:
Cytuj:
Grr, Wowo, ani razu ze mna nie wygrales wiec nie opowiadaj!!!

I Zimowy Zlot AKP w Bydzi, pas koronowski, mam to na taśmie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lut.2005 12:55:10 
Klubowicz

Dołączył(a): 29.lip.2003 10:50:14
Posty: 607
Lokalizacja: Poznań
Znalazlem filmik pas_9, zgadza sie dostalem na starcie i do polowy, na koncu i tak wygralem, tak czy siak, zapraszam zawsze jestem otwarty na mala konfrontacje!
A wszystkie inne starty byly na moja korzysc :P ;-)
Wracajac do tematu 2,8 i 2,3 20v sa porownywalne w osiagach.
Pozdro MJ

_________________
AUDI A6q 3,2FSI SEDAN '04
BMW X5 40D '11
ZLOTY: Bydgoszcz x6, Poznan x2, Torun x2, Lodz x1, Wolsztyn x1
!!! SMYCZE KLUBOWE -> LINK


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lut.2005 12:58:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
MJ napisał:
Cytuj:
Znalazlem filmik pas_9, zgadza sie dostalem na starcie i do polowy, na koncu i tak wygralem,


Faktycznie, mety nie widać ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lut.2005 12:59:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lut.2004 08:38:37
Posty: 3695
Lokalizacja: Bydgoszcz
wowo napisał(a):
2.2T 10V kontra 2.8 w kupecie? Na zimowym w Bydzi była taka konfrontacja z Bubą. Fakt dostałem po tyłku, ale jego przewaga uzyskana na starcie dzieki napędowi Q na mokrej nawierzchni, była już nie do odrobienia. Z wyniku jestem zadowolony biorąc pod uwage że ścigałem sie na rakietowym paliwku LPG :diabel:


Jak sie potem okazało cześć moich kucyków pasło się na niebiańskich pastwiskach .... ale i tak nieźle stawałes :D

Generalnie mam silniczek 2,2 T 10 V i w sumie jestem zadowolony gdyby nie moj klopot z blokiem. Duza kultura pracy szczegolnie po regeneracji wtryskow i regulacji silnika, ladnie mruczy ...a pod noga .........mniam

_________________
Pozdrawiam
Buba
_________________
Bestia 2,2 T 20 V Q pod kołderką w garażu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lut.2005 13:16:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Ja juz swoim wykresikiem z hamowni sie nie bede chwalił :/ Teraz LPG leży w piwnicy to i auto odzyskało wigoru.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lut.2005 13:30:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
W Łodzi stanelismy na swiatłach a z Atamanem ( S6 2,2T automat vs Coupe 2,3 20V q, manual) i gdyby nie to ze zaspalem na starcie, to do 150 km/h szlismy rowniotko, potem bylo czerwone swiatło ;-)

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: