.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.cze.2025 11:48:14

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lut.2006 07:53:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:55:28
Posty: 691
Lokalizacja: Gliwice
diesel powinien mieć wyższe ciśnienie na biegu jałowym niż benzyniak, bo większe są obciązenia od sił gazowych. Niepokoiłbym się przy opadnięciu do poziomu powiedzmy ok. 0,5 bara.
Przy wyższych obrotach to się mniej więcej ujednolica, a niższe ciśnienie w TD w porównaniu z benzyniakami wynika, jak przypuszczam, z trudniejszych warunkw pracy, skutkujących w uśrednieniu wyższą temperaturą oleju. Wyższa temperatura w łożyskach wymusza nieco luźniejsze pasowanie silnika - diesel musi mieć nie tyle wysokie ciśnienie, co wysoką wydajnośc pompy (obfite smarowanie), zwłaszcza, jeśli magistrala ma jeszcze odgałęzienie do smarowania turbiny...

Tak więc, ja bym wyluzował całkiem z tematem. Jak Ci spadnie (nieprędko jak sądzę) ciśnienie do 0,5 bara na wolnych,to możesz podjąć decyzję - albo kupić inny silnik, albo robić remont. Wtedy zapraszam do mnie ;)

Seba


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: