.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.cze.2025 17:31:55

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Puszka Pandory - czyli "kosmetyka silnika" 1Z
PostNapisane: 31.sty.2005 11:00:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.kwi.2004 16:09:29
Posty: 367
Zachciało mi się zmniejszyć siorbanie oleju w moim autku. Brał przed naprawą od 0,6 do 0,8 na 2000km. Oddałem w poniedziałek wieczorkiem
autko to warsztaciku na ogólny przegląd i mały remoncik.
Wymienione mam uszczleniacze, pierścienie, tłok (porysowany) - okazało się, że dwa inne tloki mam niefabryczne :/. Wymienione panewki, uszczelka pod głowicą. I teraz zonk - w sobote kolega odebrał auto i zaczelo dymic na biało (wcześniej nie dymiło) podymiło, podymiło i przestało. Wiózł mi je do domu i w połowie dorgi zapaliła sie kontrolka ciśnienia oleju, potem zgasła znowu sie zapaliła i zgasła (ciekawe czy to pompa oleju , czy coś namotali)
Efekt dalej nie mam autka :/ - czeka dzisiaj na werydkt w warsztacie oc sieznowu spier....iło.
Kolega jeszcze mnie dobił bo powiedizał ,ze jakieś zmulone jest teraz.
Okazuje się ,że jeszcze wtryski musze wymienić (na razie mam od założenia tylko od 1Z VW - AFN w rozsądnej cenie nie znalazłem - tzn znalazłem tylko 3 sztuki)
Mam nadzieję że dzisiaj po południu dostane auto bo mnie szlag trafia - jeżdże teraz sobie Mietkiem 123 :)

No i teraz puenta, czy gra była warta świeczki - wcześniej nie dymił tylko siorbał olej i specjalnie zmulony nie był (chociaż nie był sprinterem) - a teraz bede biedniejszy o dużo zł i dowiedziałem sie że sinik był po przejściach :(

Z plusów to się dowiedziałem że suszarke mam OK

A odnośnie czasu robocizny to robiłem jeszcze całe zawieszenie przód (amory bilstein), wahacze, regeneracja zacisków z tyłu, tuleje tylnej belki i pare pierdółek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sty.2005 11:12:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.wrz.2004 14:40:57
Posty: 481
Lokalizacja: Gliwice
Z tym dymieniem to normalka...poprostu resztki oleju sie musialy wypalic. A co do konrtolki to niech znawcy sie wypowiedza...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sty.2005 19:10:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.kwi.2004 16:09:29
Posty: 367
Okazało isę że mi apnewki założyli normalne, a poprzednie były na szlifie.Luzy były dla tego paliła sie kontrolka. Czekam co mnie jeszcze spotka...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sty.2005 19:13:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10363
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
BOZZ napisał(a):
Okazało isę że mi apnewki założyli normalne, a poprzednie były na szlifie.Luzy były dla tego paliła sie kontrolka. Czekam co mnie jeszcze spotka...
:peace: :peace: :peace: dobre , dobrze ze skórek ze słoniny pod nie nie podłożyli. :D

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: