.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 13.cze.2025 11:03:09

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: C4-AAH - wyjalem swiece, wlozylem..... i NIE ODPALA :(( HELP
PostNapisane: 28.kwi.2005 10:55:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lut.2004 15:01:29
Posty: 129
Lokalizacja: Jarocin
panowie pomocy, brak mi juz pomyslow co jest grane

wykrecilem swiece, zeby posprawdzac cisnienie - bo jest podejzenie o uszczelke, oczywiscie C4 ma przerabane bo cisnieniomierz musi byc dlugi i waska koncowka, i troche popilowany byl akumulator przy tym sprawdzaniu, ale udalo sie i na 5bylo 8-9 i na 1-6, na drugi dzien wkrecilem swiece z powrotem i teraz problem:

rozrusznik kreci ale nic wiecej, pospawdzane kabelki, nic sie nie rozlaczylo, podladowalem akumulator bo tez myslalem ze to tego wina, sprawdzona iskra - jest oke, paliwo i gaz tez jest, wykrecilem 2 swiece i jedna juz byla troche mokra od paliwa druga sucha

co moge posprawdzac jeszcze? z gory dzieki za pomoc

to ten c4 2.8v6 z lpg

_________________
Dolph
------------------------------
Nissan 100NX Targa 16V 92r // sold
Audi 100 C4 2.8 V6 92r Quattro Automat + gaz // sold
Audi 100 C4 2.3E Avant 93r
Hyundai XG350L 3.5 v6 04r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.kwi.2005 11:35:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Sprawdz poprawność podłączenia kabli WN. Jeżeli jest paliwko i bedzie odpowiednia iskra, nie ma bata, musi odpalić.
Tak poza tym te marne te ciśnienia :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.kwi.2005 12:13:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lut.2004 15:01:29
Posty: 129
Lokalizacja: Jarocin
kolejnosc kabelkow sprawdzona 2 razy tez o tym pomyslalem - ale sa dobrze polaczone

cisnienie - autko ma 310.000 - nie ma co sie czarowac


kupilem uszczelki pod glowice i po niedzieli jade robic, tylko niech odpali bo nie dojade do mechanika ;/////

_________________
Dolph
------------------------------
Nissan 100NX Targa 16V 92r // sold
Audi 100 C4 2.8 V6 92r Quattro Automat + gaz // sold
Audi 100 C4 2.3E Avant 93r
Hyundai XG350L 3.5 v6 04r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.kwi.2005 13:38:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.paź.2004 13:18:18
Posty: 93
Lokalizacja: Warszawa
witam

zgieła aię któaś z blaszek w przewodzie WN sprawdźczy dobrze zaskakują na świecy.

co do sprężania wiem, że to co napiszę nie jest w 100% miłe ale to autko ma
raczej grubo ponad 600tyś a nie 300 :(

pozdrawiam

_________________
BYŁO AUDI A4 SEDAN 1,9TDI 96'

TERAZ HONDA CIVIC 2004


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.kwi.2005 14:38:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lut.2004 15:01:29
Posty: 129
Lokalizacja: Jarocin
oke posprawdzam jeszcze raz czy zaskakaja kable na kazdej z swiec


co do przebiegu - sam zrobilem nim juz 40.000 oby sie nim jezdzilo dalej tak jak przez te 2 lata ;) nie dlugo zrobie stronke co i za ile bylo w nim wymienione/naprawione :)


a nierownosci w cisnieniu - rzecz do sprawdzenia

_________________
Dolph
------------------------------
Nissan 100NX Targa 16V 92r // sold
Audi 100 C4 2.8 V6 92r Quattro Automat + gaz // sold
Audi 100 C4 2.3E Avant 93r
Hyundai XG350L 3.5 v6 04r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.kwi.2005 19:30:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lut.2004 15:01:29
Posty: 129
Lokalizacja: Jarocin
Wlasnie rozlaczylem przewody od swiec, wszystkie sa ok, nic nie pozaginane, wszystkie zaskoczyly ladnie na swiecach, kolejnosc na 100% ok. Aku podladowal sie przez noc i kreci jak oszalaly.

Przez jakies 5-10s krecenia silnikiem totalnie nic, jak wcisne pedal gazu do dechy i krece dalej, zaczyna jakby zalapywac i.... nic :(((((

Prosze pomozcie, o co moze chodzic jeszcze???

_________________
Dolph
------------------------------
Nissan 100NX Targa 16V 92r // sold
Audi 100 C4 2.8 V6 92r Quattro Automat + gaz // sold
Audi 100 C4 2.3E Avant 93r
Hyundai XG350L 3.5 v6 04r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.kwi.2005 20:36:13 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
podlacz komputer i sprawdz czy nic nie padlo ale na moje to masz masakrycznie zalany silnik ... wez wkrec nowe swiece albo te co masz wypal nad palnikiem gazowym

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.kwi.2005 21:03:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.kwi.2005 21:55:05
Posty: 236
Lokalizacja: Mrągowo
a jak sprawdzałes cisnienie? wyjołes bezpiecznik od pompy paliwowej żeby nie zalać silnika benzyną?bo jesli nie to mur beton zalałes motorek...........a mokra swieca iskry nie daje.......


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.kwi.2005 21:11:19 
Klubowicz

Dołączył(a): 09.paź.2004 23:10:45
Posty: 639
Lokalizacja: ŁÓDZ - CORK
Auto: AUDI A6 C7
Wykręć świece zalej cylindry olejem [tylko nie do pełna] wkręć świece i odpal silnik

_________________
AUDI A6 C7 S LINE
radcarscork.ie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.kwi.2005 21:26:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.kwi.2005 21:55:05
Posty: 236
Lokalizacja: Mrągowo
z tym olejem to bym niepróbował..........o takiej metodzie jeszcze niesłyszałem.........niby jak ma zapalic jak dodatkowo zachlapiesz swiece olejem........a co jesli ten olej pójdzie w katalizator??........tylko dodatkowe koszty z tego mogą być.......


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.kwi.2005 10:45:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lut.2004 15:01:29
Posty: 129
Lokalizacja: Jarocin
ehhhh za pozno wczoraj przeczytale i dopiero dzisiaj rano sie za to zabralem ;)

swiece wypalone i niunia odpalila ;)



teraz sprawa tego niskiego cisnienia w 1 cylindrze ..... 6 ..... nic milego kurde,


auto teoretycznie jezdzi bardzo dobrze (tak mi sie wydaje w porowaniu z 2.3E), rozbierac silnik? i szukac czemu jest tak malo? boje sie zeby mechanik wiecej nie popsul niz zlokalizowal przyczyne... bo znajac ich to powiedza ze: no to panie trzeba nowe rzeczy za 3tys....


hans - masz browarek, kiedys sie w koncu wybiore na spota ;>

_________________
Dolph
------------------------------
Nissan 100NX Targa 16V 92r // sold
Audi 100 C4 2.8 V6 92r Quattro Automat + gaz // sold
Audi 100 C4 2.3E Avant 93r
Hyundai XG350L 3.5 v6 04r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.kwi.2005 13:23:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Może nieszczeność na zaworze masz. Oliwki ci łyka?
Mi jak uszczelka pod głowicą padła, to na 2 garach miał 5-6bar i auto już wogóle jechać nie chciało.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.kwi.2005 17:41:06 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
na moje to trzeba zrobic regeneracje glowic , jezeli nie bylo nic robione a auto ma tyle nastukane to czas najwyzszy ale kilka bardzo waznych uwag , koniecznie nowe szpilki glowic i koniecznie dokrecanie dynamometrem lacznie z dokreceniem kolektora ssacego poniewaz zbyt mocne dokrecenie kolektora ssacego moze powodowac naprezenia na glowicach (moze je sciagac do siebie) w przypadku niestosowania tych krokow bardzo prawdopodobne jest ze przy przejdchaniu 70-100 tys km wydmucha uszczelke pod ktoras z glowic ( znam to z autopsji :P , jedna glowice wymienilem szpilki bo byly na inny klucz , na drugiej nie wymienilem i po okolo 80 tys zaczela znikac woda , przyczyna , walnieta uszczelka wlasnie pod ta glowica gdzie nie byly szpilki wymienione) a znam liczne przypadki ze po okolo 100 tys spod glowic zaczynal leciec olej

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.kwi.2005 20:39:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
a jak cieknie minimalnie spod kanału olejowego spod głowicy nie warto by spróbować dociągnąć o 1/8 obrotu w/g kolejności .zaszkodzić nie powinno a pomóc możę. w golfie 1.6d tak miałem dociągnełem i ponad 100.000 zrobione i sucho. co na to HANS nasz praktyk?

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.kwi.2005 06:57:23 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
akurat takich experymentow nie robilem :): ale wedlug mnie marne szanse ze to cos da , uszczelka juz jest wygrzana , ulozona i wygnieciona , jezeli puszcza olej znaczy ze juz w tym miejscu uszczlka jest slabsza i ma odksztalcenie , dociaganie conajwyzej moze spowodowac dalsze deformacje uszczelki i ie wiadomo co po takim dociagnieciu moze sie dziac, sprobowac mozna ale skoro wiadomo ze sa inne rzeczy do roboty w silniku to nie ma sensu kombinowac na krotka mete

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: