.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.cze.2025 19:20:48

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Padła cewka czy hall?
PostNapisane: 04.lut.2006 08:02:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.paź.2004 21:45:03
Posty: 331
Lokalizacja: Warszawa
Niestety padła iskra w niuni :zly: . Rozdzielacz i przewody sprawdzone. Na placu boju pozostała Cewka i hall. i tutaj mam pytanie jak zdejmę, przewód z cewki wepnę się voltomierzem to czy jak zakręcę rozrusznikiem to powinno być impulsowanie napięcia na wtyczce (niskonapięciowej). Z samego halla to chyba impulsy kluczujące są małe i tu by się oscyloskop sprawdził i nie chcę na prużno inwestować w cewk a później kupować halla. :zly: :peace:

_________________
Audi b-4 2.0 E


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2006 08:16:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Wiem że mój elektryk, zwykłym próbnikiem sprawdzał halla.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2006 09:23:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2005 18:04:27
Posty: 579
Lokalizacja: Białystok
halla miernikiem nie sprawdzisz

_________________
A8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2006 09:26:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
No dobra powiem inaczej. Sprawdzisz na wtyczce halla czy cewka daje impuls :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2006 09:32:19 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
W tym temacie najrozsądniejszym wyjściem wydaje się elektryk + oscylator. Cewki raczej nie sprawdzi zwykłym czujnikiem. A jeśli to padła cewka własnie to sprawdzanie jej po stronie niskiego napięcia jest bezcelowe.
Zawsze można też poszukać kogoś kto ma taki silnik i mogłby na chwile pożyczyć cewkę na próbę.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2006 12:31:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.paź.2004 21:45:03
Posty: 331
Lokalizacja: Warszawa
Podpiąłem Vaga nie pokazał błędów więc kupiłem moduł z cewką i wszystko gra :) 180 zł :zly: Dzięki za pomoc pozdrowionka

_________________
Audi b-4 2.0 E


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2006 13:18:13 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
VAG nie wykazał błędów, bo jeszcze nawet w mojej nie ma zaimplementowanej funkcji sprawdzania układu odpowiedzialnego za iskrę. Nie diagnozuje cewek i modułu.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: