.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.cze.2025 16:29:57

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: 2,8 V6 problem z obrotami na zimnym silniku!
PostNapisane: 22.lut.2006 16:43:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2006 16:26:21
Posty: 3
Lokalizacja: kielce/warszawa
Witam

Na wstepie dodam że jeśli istnieje podobny temat załozony na forum to z góry sorry ale jakos opcja "szukaj" nie robi, a korzystam w pracy z forum wiec czasu mało :/

Problem mam taki że po odpaleniu przez jakieś pierwsze pare minut nie wkręca się na obroty, silnik z trudnością łapie 3000 tyś, wymieniłem czujnik temp, filtry powietrza i paliwa, sprawdzałem na komp. ale nic nie wykazało w czym może tkwić problem? dodam że nie mam założonego gazu i po zagrzaniu silnika objaw nie występuje, świece zmieniane rok temu na NGK.

Ps Samochód diagnozowałem w Kielcach, aktualnie jestem przez dwa tyg w Warszawie więc jak ktoś zna dobry i nie przesadnie drogi warsztat chętnie skorzystam.

Pozdrawiam

_________________
2,8 v6 quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lut.2006 08:55:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2005 16:04:35
Posty: 484
Lokalizacja: Lębork-Koszalin
Sprawdź przewody wysokiego napięcia bo może łapią wilgoć jak silnik zimny i iskra wariuje....

_________________
czarne C4 2.8 V6 LPG,BLOS,gleba,225/40/18, webasto,abs,cb,navi,dvd,TV,naklejka i ramki AKP,itp
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lut.2006 09:00:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Warto przyjżeć się sondom lambda. Może coś nie tak jest z ich podgrzewaniem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lut.2006 11:19:30 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
...i sprawdzić szczelność dolotu...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lut.2006 12:48:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2006 16:26:21
Posty: 3
Lokalizacja: kielce/warszawa
hmm, wydaje mi sie że kable są w porządku , niestety stan rzeczy sie coraz bardziej pogarsza bo wystarczy poł godz przestoju na dworze i lipa to samo po odpaleniu ma około 800 obr ,prycha i kuleje i wogóle zachowuje sie jakby nie palił na wszystkie cylindry, jednym słowem nie ma jazdy :( , sondy sprwadzane były na komp. i mierzone miernikiem i zachowywały sie ponoc dobrze ale pewności nie mam dlatego moje pytanie odnośnie warsztatu w wa-wie, co dolotu jak mam to sprwadzić? całe te plastkowe rurki za filtrem sa szczelne na pierwszy rzut oka, chyba że nie o to chodzi :zdziw: ?

Dzięki za podpowiedzi

_________________
2,8 v6 quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: