.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.cze.2025 21:00:41

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Problemy z przyśpieszeniem ......
PostNapisane: 05.mar.2006 21:48:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.mar.2006 21:26:58
Posty: 14
Lokalizacja: Mysłowice
Witam.Mam Audi A6 z silnikiem 2,5 Tdi (150 km) rocznik 98'.
Mam problemy z turbina,która najprawdopodobniej nie dziala.
Auto jak na ten silnik oraz ilość koni nie przyśpiesza jakos rewelacyjnie.
Turbina powinna sie włączyć gdzies przy 1800 obrotów,a po jej włączeniu powinno
wbijać w fotel i to pożądnie!Jednak tak nie jest.Tak od 2200 obrotow auto idzie jakos
bardzo słabo,słabo kręcą obroty.Tak jakby silnik nie chcial przyśpieszać.
Spalanie przy tych problemach jest kolo 8 litrów oleju napendowego.Czy niesprawność
turbiny ma jakis wpływ na spalanie?? (np. czy moze byc ono wieksze przy niesprawnej turbinie?? )
Czy moje objawy które opisałem swiadczą jednoznacznie o niesprawnosci turbiny??W jaki prosty sposób
moge sprawdzić czy turbina pracuje?Dodam ze wcześniej mialem Audi A6 2,5 Tdi (115 km) rocznik 95' tzn. jeszcze go mam
( aktualnie czeka na nowego właściciela ) i jak sie w nim turbina właczyla to aż milo wpychało w fotel.Z tym ze autko lekko
kopcilo przy pożądnym depnięciu ( sądze że to przez jakąś nieszczelność w turbinie bo wtryski byly wymieniane ).

No nic prosilbym aby ktoś odpisal na moje pytania.

pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.mar.2006 21:57:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.lis.2005 00:57:49
Posty: 210
Lokalizacja: Wrocław (czasem Jelenia Góra)
Podpiąć się pod VAG'a. Bo inaczej to tylko kryształowa kula, ale wróżka na urlopie ;) Powodów może być kilka - od turbiny przez sterowanie turbina i dziury w ukladzie cisnieniowym po elektronike.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.mar.2006 06:23:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.sie.2005 08:46:30
Posty: 92
Lokalizacja: Warszawa
Jeśli turbina jest sprawna, to przewód przy przegazówce powinien być twardy. Jeśli jest miękki to albo turbina albo dziura... Ale VAGa i tak trzeba podpiąć..

_________________
A4 Avant 1.9 TDI 110 KM AFN


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.mar.2006 18:36:45 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
Jeśli wydech (kat. ) zatkany to też mocy nie będzie. :< Po prostu turbina nie rozkręci się odpowiednio. Miałem tak u siebie. Po wyrzuceniu kata wróciło do normy. Tłumiki też odgrywają tu rolę.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: