.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.cze.2025 08:24:00

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B4 2,3NG] rozdzielacz paliwa i wtryskiwacze
PostNapisane: 01.kwi.2006 16:59:22 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.maja.2005 19:26:12
Posty: 1185
Lokalizacja: Sosnowiec
Witam

Postanowiłem dobrać się dziś do mojej niuni (za łakoma na paliwo, a poza tym objawy zalewania przynajmniej jednego cylindra), wieć wyciągnołem wtryskiwacze i sprawdziłem czy nie leją. Okazało się że nie ciekną natomiast mam pytanko o strumień wychodzący z wtrysku. U mnie jest mgiełka bardzo ładnie rozpylona ale w odległości parę centymetrów od wtrysku (tak około 2-3cm) bliżej widać takie jakby zawirowania (nierazdzielone między sobą). Można tak jeździć czy koniecznie trzeba coś z tym zrobić. Druga rzecz to klapa spiętrzjąca w rozdzielaczu (tak się to chyba nazywa - ta duża unosząca się do góry), czy ona ma mieć luz na początku swojego ruchu ? Jak biorę ją i pociągam to na początku ruchu jest jakby luz (tak na oko 5mm w górę) potem dopiero czuć opór. Tak ma być czy do wymiany ? Trochę się tym wszystkim zmartwiłem bo kupiłem nowe uszczelki i uchwyty wtryskiwaczy mając nadzieję że problem leży po ich stronie, a tu okazało się że są nowe. Zaczynam mieć dośc, trochę za dużo wywalam na paliwo :(

_________________
AUDI A6 C4 Avant 2,5 TDi quattro - BYŁO :(
AUDI 80 B4 2,3 NG benzyna - BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.kwi.2006 18:58:34 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Witam ! Ile Ci pali i w jakich warunkach - miasto, trasa ? Na spalanie istotny wplyw ma czujnik temp. silnika i sonda lambda - sprawdziles te elementy ? Bo wtryski i rozdzielacz paliwa wydaja sie byc OK.

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.kwi.2006 21:46:37 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.maja.2005 19:26:12
Posty: 1185
Lokalizacja: Sosnowiec
W większości odcinki mieszane (ale jednak nieznaczna przewaga trasy). Spalanie w zimie wychodziło 16-18,5 l, jazda dość energiczna (ale bez specjalnych szaleństw - co innego w lato). Najnizsze spalanie jakie uzyskałem ostatnio to 10,5l na trasie pod koniec lata. Lambda sprawdzana OK. Czujnik temp. nie sprawdzany :oops: . Paliwo w oleju, czarna i mokra jedna świeca, ciśnienie sprężania OK, nowa kopułka, palec, przewody WN (Beru), nowe świece NGK, brak lewego powietrza. Straszny mół w dolnych obrotach (tak do ~2000), kolega pytał się czy przepustnica się otwiera :diabel: powyżej OK.

A tak swoją drogą wcale się nie dziwie że tyle pali, jak dziś robiłem próbę to zapełnienie 20ml przy podniesionej klapie spiętrzającej około 2-3cm zajęło z 8-10 sek (5x20ml=100ml co daje 36-45 l/godz :029: )

_________________
AUDI A6 C4 Avant 2,5 TDi quattro - BYŁO :(
AUDI 80 B4 2,3 NG benzyna - BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.kwi.2006 06:34:52 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.maja.2005 19:26:12
Posty: 1185
Lokalizacja: Sosnowiec
Czujnik temperatury sprawdzony OK

_________________
AUDI A6 C4 Avant 2,5 TDi quattro - BYŁO :(
AUDI 80 B4 2,3 NG benzyna - BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: