.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 31.maja.2025 00:53:52

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [100 C3] co to jest na katalizatorze? foto
PostNapisane: 12.kwi.2006 11:32:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.mar.2004 16:03:41
Posty: 486
Lokalizacja: Suwałki
Witam, mam pytanie do czego jest te wyjście w katalizatorze i czy nie powinno być zaślepione? Wychodzą mi z niego spaliny.
http://img.photobucket.com/albums/v480/ ... izotor.jpg

_________________
Audi 100 89' 1.8B+LPG 2004-2012
Passat B5 TDI RedTornado 2012-
Audi A4 B6 1.8T Quattro Avant 2019-


Ostatnio edytowano 12.kwi.2006 13:01:06 przez Krzycho, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.kwi.2006 12:04:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2004 11:29:55
Posty: 227
Lokalizacja: Warszawa
Otwor :-), w razie gdyby miala byc tu sonda lambda... Powinien byc zaslepiony, chyba ameryki nie odkrylem, a nie pali Ci wiecej, albo nie jest zmulony?

_________________
B4 2.0 ABT+LPG II gen. Bingo S, które skradziono... Teraz czaję się na cabrio 2,8V6... Dzieci nie mam, nie planuję, a czas spełniać marzenia...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.kwi.2006 12:10:28 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Sondę się wkręca kolego od góry a nie z boku. Też mam u siebie takie cuś i sam nie wiem do czego to... :/

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.kwi.2006 12:14:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.mar.2004 16:03:41
Posty: 486
Lokalizacja: Suwałki
Cytuj:
a nie pali Ci wiecej, albo nie jest zmulony?




Nie pali więcej, mam silnik 1.8 na gaźniku, w trasie pali 9l/100 LPG, nie uważam aby to było dużo. Ale jak przez ten otwór wychodzą spaliny to taki dźwięk jest jak by tłumik był przepalony.

_________________
Audi 100 89' 1.8B+LPG 2004-2012
Passat B5 TDI RedTornado 2012-
Audi A4 B6 1.8T Quattro Avant 2019-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.kwi.2006 12:17:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
moze jakis otwor do badania spalin

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.kwi.2006 12:17:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lut.2006 01:07:43
Posty: 736
Lokalizacja: Leżajsk/Tampa FL
Miałem takie coś w B3 1.8 i powinno to być zaślepione, ponoć złuży to do wkęcania jakiegoś czujnika do badania czy miejsce na sonde lambda ale nie wiem na 100%.

_________________
>AUDI 80 B4 2.3 NG '93,
>2.8 AAH '93-sprzedane :-(
>Chrysler LHS 3.5 24V '97.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.kwi.2006 12:19:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.lis.2005 21:41:01
Posty: 238
Lokalizacja: Suwałki
Auto: Audi A4 B7
RobertKar napisał(a):
a nie pali Ci wiecej, albo nie jest zmulony?


RobertKar a jeśli pali więcej i jest zamulony to co doradzasz? Bo ja mam właśnie takie objawy ale u mnie to B3 1,8 PM na monowtrysku. Mam wrażenie jakby albo katalizator był zapchany albo zła mieszanka bo sie zbiera jak żółw po zawale

_________________
Pozdrawiam
Michał

Audi A4 B7 S-Line '06 2.0TDi (BRE)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.kwi.2006 12:22:07 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
1.8 nigdy nie bedzie rakietą
masz gaz? jesli tak to podjedź na regulację zobacz czy wszystko jest w porzadku z filtrami moze też być syfne palifko . może też być walnięta sonda będzie wtedy więcej palił a przy złym składzie miesz może tez go mulić

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.kwi.2006 12:31:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
Dred napisał(a):
1.8 nigdy nie bedzie rakietą


a tu sie nie zgodze :)

Wystarczy wywalić zwezke od gazu i zamontować wałek rozrządu od golfa 1.8 GTI :] kiedys jezdzilem taką wydumką, zapinało elegancko, niejeden 2,3 zagazowany dostałby łomot :D

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.kwi.2006 12:59:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.mar.2004 16:03:41
Posty: 486
Lokalizacja: Suwałki
Myślisz Lukasik, że jak bym zamienił wałek na taki z GTI to bym poczuł różnice mocy bez wywlania miksera LPG ?

_________________
Audi 100 89' 1.8B+LPG 2004-2012
Passat B5 TDI RedTornado 2012-
Audi A4 B6 1.8T Quattro Avant 2019-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.kwi.2006 13:27:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
Krzycho napisał(a):
Myślisz Lukasik, że jak bym zamienił wałek na taki z GTI to bym poczuł różnice mocy bez wywlania miksera LPG ?


walek podciagnalby(!) gdzies do 115KM tak jak gti 8v mają, ale pod warunkiem ze nie bedziesz mial mieszacza od gazu ze zwezką (!).
A tak z gazem to nawet mozesz do serii nie dojść, czyli do 90KM ;) w tej chwili szacuje, ze moze wyciskasz 65-70KM. > proponuje przeczytac na technicznym o blosie i zwstawic blosa i walek od gti, to juz bedzie mialo sens :) Pozdrowka i juz nie mieszam ;)

golf 2 gti 8v z blosem, zloil 2,3NG z mieszaczem zwyklym, tylko smiech ;)

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.kwi.2006 14:25:16 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
golf 2 jest lzejszy i to o ponad 200 kilo co daje naprawdę sporą różnicę
po za tym jest jeszcze kwestia stanu technicznego obu silników

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.kwi.2006 17:20:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10363
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
To jest otwór do włozenia analizatora spalin, przegwintuj go jeszcze raz i wkręc śrubę. A co do tuningowania 1,8 to nie mam zdania ale chyba trzeba miec troche nie po kolei w głowie żeby to robic.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.kwi.2006 05:51:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
Lukasik napisał(a):
Krzycho napisał(a):
Myślisz Lukasik, że jak bym zamienił wałek na taki z GTI to bym poczuł różnice mocy bez wywlania miksera LPG ?


walek podciagnalby(!) gdzies do 115KM tak jak gti 8v mają, -> ale pod warunkiem ze nie bedziesz mial mieszacza od gazu ze zwezką (!) <- .
A tak z gazem to nawet mozesz do serii nie dojść, czyli do 90KM ;) w tej chwili szacuje, ze moze wyciskasz 65-70KM. > proponuje przeczytac na technicznym o blosie i zwstawic blosa i walek od gti, to juz bedzie mialo sens :) Pozdrowka i juz nie mieszam ;)

golf 2 gti 8v z blosem, zloil 2,3NG z mieszaczem zwyklym, tylko smiech ;)
czyli o jakiej instalce myślisz :?:

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.kwi.2006 08:43:31 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4400
Lokalizacja: Wrocław
mały v8 napisał(a):
A co do tuningowania 1,8 to nie mam zdania ale chyba trzeba miec troche nie po kolei w głowie żeby to robic.


Buehehehe, popieram.

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.kwi.2006 12:09:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
mały v8 napisał(a):
A co do tuningowania 1,8 to nie mam zdania ale chyba trzeba miec troche nie po kolei w głowie żeby to robic.


Czemu akurat podnoszac osiagi 1.8 trzeba miec nie pokolei w glowie? to moze kazdy kto tuninguje jakikolwiek silnik ma niepokolei w glowie?

akurat podkrecenie tego jest bardzo proste i tanie, bo ile moze kosztowac uzywany wałek 100zł? i wtedy mając silnik 1.8 smigamy co najmniej jak na dwulitrowym.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.kwi.2006 18:12:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10363
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Tak tak i po takim "tuningu" 1,8 pali jak 2,3 a jezdzi jak 2,0 i człowiek nie jest pewien czy za chwile korba bokiem nie wyjdzie. Uważam ze każdy kupując auto wie ile ono ma mocy i jakie osiagi wiec po co modyfikować 1,8 psuć sprawny silnik jak za tą samą cene mozna kupić 2,3 i bedzie pełna satysfakcja bez majstrowania.

P.S Jak znam zycie to kolega w tym 1,8 ma jeszcze gaz I generacji :diabel:

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.kwi.2006 13:23:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.mar.2006 17:35:57
Posty: 512
Lokalizacja: Kielce i Skarzysko
Lukasik a od czego wałek moge zagarnac do 1,9 e? on ma niby seryjnie 113 koni :) Doradz cos byłbym wdzieczny :)

Ps : Krzycho ja wywaliłem wogole kata :D Duzo zwawsza jets teraz niunia :)

_________________
Audi A4 B6 Quattro 2,7 T z RS4 + B3 1,8 Gaznik Mamci i astra kombi do tyrania :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.kwi.2006 17:13:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
Nosb napisał(a):
Lukasik a od czego wałek moge zagarnac do 1,9 e? on ma niby seryjnie 113 koni :) Doradz cos byłbym wdzieczny :)


nie wiem ;) ile masz cylindrów?? jak 4ry to moze tez podpasi ten od golfa, ale musisz sam zrobic rozeznanie.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.kwi.2006 18:22:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.mar.2006 17:35:57
Posty: 512
Lokalizacja: Kielce i Skarzysko
dokłądnie ma cztery cylindry. Jak niby zrobic rozeznanie?? :> Zdjac dekielek i spisac dane z wałka czy jak :D Pomoz zielonemu ;)

_________________
Audi A4 B6 Quattro 2,7 T z RS4 + B3 1,8 Gaznik Mamci i astra kombi do tyrania :P


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: