.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.cze.2025 09:46:16

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [C4 AAR 2,3] Gaśnięcie silnika - zagadka dla speców
PostNapisane: 15.kwi.2006 16:26:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.lis.2005 17:09:45
Posty: 426
Lokalizacja: Mikołów SMI/SG
Auto: Szukam C5 ACK
Mam taki numer ze swoją niunią na LPG...otóż:
Odpalam auto jade w trasę gaśnie mi przy hamowaniu z dużej prędkości, albo jak wrzuce na luz, albo jak zmienie biegi w czasie włączania sprzęgła. Zapalają się kontrolki, wrzucam mu bieg zazwyczaj 3 lub 2 i odpalam tak jakby na pych! Po tym wszystkim przy nastepnych dojazdach na skrzyzowanie, luz, zmiany biegów jak by nigdy nic! Obrotomierz spada z obrotów, ale za chwilkę ustawia się na 1100 i stoi, silnik chodzi tak jakby był na ssaniu, czuć jego pracę! Dolot powietrza zmieniłem i jest pociągnieta rura która nie bierze powietrza z przodu tylko od komory silnika, na benzynie nic takiego sie nie dzieje wszystko ok, gazownik mówi, że to sonda lambda, a na forum czytam ze krokowy? Czy odpalenie na pych po zgaśnięciu silnika coś zmienia?

_________________
.:I'm looking for AUDI A6:. .:Earlier:..::AUDI C4 2.3 AAR '91 LPG TITAN::. .:Much earlier:..::AUDI C3 1.8 PH '90 WEISS::.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [C4 AAR 2,3] Gaśnięcie silnika - zagadka dla speców
PostNapisane: 15.kwi.2006 19:09:40 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
cornee napisał(a):
Mam taki numer ze swoją niunią na LPG...otóż:
Odpalam auto jade w trasę gaśnie mi przy hamowaniu z dużej prędkości, albo jak wrzuce na luz, albo jak zmienie biegi w czasie włączania sprzęgła. Zapalają się kontrolki, wrzucam mu bieg zazwyczaj 3 lub 2 i odpalam tak jakby na pych! Po tym wszystkim przy nastepnych dojazdach na skrzyzowanie, luz, zmiany biegów jak by nigdy nic! Obrotomierz spada z obrotów, ale za chwilkę ustawia się na 1100 i stoi, silnik chodzi tak jakby był na ssaniu, czuć jego pracę! Dolot powietrza zmieniłem i jest pociągnieta rura która nie bierze powietrza z przodu tylko od komory silnika, na benzynie nic takiego sie nie dzieje wszystko ok, gazownik mówi, że to sonda lambda, a na forum czytam ze krokowy? Czy odpalenie na pych po zgaśnięciu silnika coś zmienia?


Zmień gazownika i niech dobrze wyregulują mieszankę - skoro powietrze nie wpada bezpośrednio w dolot to jest całe rozwiązanie problemu!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2006 20:41:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.mar.2006 20:29:36
Posty: 22
Lokalizacja: Opole
Witam
Wyciągnij rurę pomiedzy filtrem a światłem i skieruj ją w stronę komory silnika. Powinno pomóc.

_________________
Audi 90 2.3 NG Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2006 20:54:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.lis.2005 17:09:45
Posty: 426
Lokalizacja: Mikołów SMI/SG
Auto: Szukam C5 ACK
Tak mam zrobione!!! Rure alu harmonijke kupilem Gates'a i dalem ja tylem do kierunku jazdy, zamontowana zaraz przy filtrze...powietrze jest zasysane a nie wdmuchiwane! W poprzednim C3 tez był ten sam problem i jak dałem rure to sie skonczyło! A czy lambda moze siadac i miec jakis wplyw? Czy bardziej krokowy? Później nie gaśnie tak jak za pierwszym razem, dopiero jak sam zgasze silnik i odpale ponownie to zas to samo!

_________________
.:I'm looking for AUDI A6:. .:Earlier:..::AUDI C4 2.3 AAR '91 LPG TITAN::. .:Much earlier:..::AUDI C3 1.8 PH '90 WEISS::.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.kwi.2006 10:38:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.maja.2005 11:42:26
Posty: 147
Lokalizacja: Kraków
Ta rura cały dolot powinny być jak fabryka wymyśliła. U mnie po założeniu gazu po jakimś czasie też sie działo tak jak u ciebie dokładnie to samo, gazownik nic się nie da zrobić tylko że trzeba przerobic dolot w kółko powtarzała. Mechanicy mi sami coś podkręcili na reduktorze miał troszke wyższe obroty ale mogłem nim jeżdzić, do póki pan gazownik nie znajdzie czasu dla mnie. Jak sie dowiedzial co zrobiłem chciał mi odebrać gwarancje, ale po ustawiał wszystko podiósł dawke gazu po 15 minutach proszenia go oto i teraz jest elegancko. Instalka II generacji. Szkoda że miechanicy bardziej się znaja na instalacjach gazowych niż gazownicy i dobry mechanik z intrukcja gazowni lepiej założy instalke niz większość gazowników:(

u kumpla też jest dolot seryjny i wszystko jest oki. sorki za takie wypracowanie

_________________
Audi 80 2.3 NG '92 bez quattro ale daje rade:)
BMW 535i '92


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.kwi.2006 19:36:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.wrz.2005 15:42:20
Posty: 484
Lokalizacja: Augustów / Birmingham
Po 4 wizytach u gazownikow podkrecaniu itp pierdołach zatykaniu dolotu szmatami i innych pewnego razu przed trasa wyciagnelem wtyczke od silnika krokowego i mam spokoj nic nie gasnie obroty ustawiaja sie na ok 1000 i mam spokoj przestan jezdzic do gaziarzy bo tylko kase beda łoić i nic nie pomogą, ten typ tak ma :peace: Co ciekawe ostatnio przejechalem 150km na benzynie bez podlaczonego krokowca i obroty tez tzrymal pomiedzy 900 a 1k co mnie lekko dziwi to po co te cholerstwo montowali :?:

_________________
C4 2.3 Etyline + Liquified Petroleum Gas 2005-2008
A4 B6 AWX 01 2008-2013
A4 B8 S-line CAGA Avant 09 2013 -> ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.kwi.2006 21:09:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.cze.2005 21:01:20
Posty: 799
Lokalizacja: Świnoujście
wg. mnie masz ten gazik zle wyregulowany. Mialem cos podobnego i tez kombinowalem z dolotem, krokowcem i nawet podejrzewalem ze mi sonda na gazie chodzi i swiruje. Az trafil mi sie koles co sie zna na reg. gazu i wszystko poustawial. A co to za instalka gazowa I czy II generacji?

_________________
C5 2,4 APS Q TIP
SHARAN 1,9 AUY TDI
C4 2,3 AAR +LPG -było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.kwi.2006 22:30:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.lis.2005 17:09:45
Posty: 426
Lokalizacja: Mikołów SMI/SG
Auto: Szukam C5 ACK
Instalka Tomasetto za 1800 zeta! Jestem z niej naprawdę zadowolony, auto idzie jak burza, na każdym biegu ma moc, mierzyłem go na gazie do setki i wyszło około 11.5 sek! Pali od 12 na trasie, po miescie ok 12,5-12.8 a jak mu przycisne na autostradzie do 180km/h to pali góra 13.5! Staram się jeździć na benzynie też żeby były przeczyszczane wtryski i leje mu Racing99 żeby nie miał złego paliwa! Powiedzcie która śrubke na reduktorze odkręcic (tą koło filtra gazu pionową czy tą miedzy wezami pozioma) zeby dać wieksza dawke gazu? Pisaliscie wczesniej o tym, czy tylko kompem sie to ustawia?

_________________
.:I'm looking for AUDI A6:. .:Earlier:..::AUDI C4 2.3 AAR '91 LPG TITAN::. .:Much earlier:..::AUDI C3 1.8 PH '90 WEISS::.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.kwi.2006 08:48:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sty.2006 21:13:21
Posty: 180
Lokalizacja: KIELCE
ja bym do tej gazówki dołączył komputer bo chyba ta instalacja tego nie posiada i dlatego dzieją się takie dziwne rzeczy... a powietrze najlepiej zatkac filcem delikatnie przepuszczalnym a nawiercic dziurę gdzies z tyłu

_________________
AUDI A8 V6 TIPTRONIC
GOLF 1,8 AUTOMATIC


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [C4 AAR 2,3] Gaśnięcie silnika - zagadka dla speców
PostNapisane: 17.kwi.2006 09:36:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.cze.2005 21:01:20
Posty: 799
Lokalizacja: Świnoujście
cornee napisał(a):
Czy odpalenie na pych po zgaśnięciu silnika coś zmienia?

Oj, nie rob tego chlopie. Odpalajac tym sposobem mozesz uszkodzic rozrzad, poduszki i nie jedno tam w silniku urwac.Zreszta na forum o tym juz bylo....

_________________
C5 2,4 APS Q TIP
SHARAN 1,9 AUY TDI
C4 2,3 AAR +LPG -było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [C4 AAR 2,3] Gaśnięcie silnika - zagadka dla speców
PostNapisane: 17.kwi.2006 10:19:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sty.2006 21:13:21
Posty: 180
Lokalizacja: KIELCE
opperator napisał(a):
cornee napisał(a):
Czy odpalenie na pych po zgaśnięciu silnika coś zmienia?

Oj, nie rob tego chlopie. Odpalajac tym sposobem mozesz uszkodzic rozrzad, poduszki i nie jedno tam w silniku urwac.Zreszta na forum o tym juz bylo....
i katalizator przede wszystkim!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

_________________
AUDI A8 V6 TIPTRONIC
GOLF 1,8 AUTOMATIC


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.kwi.2006 17:40:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.lis.2005 17:09:45
Posty: 426
Lokalizacja: Mikołów SMI/SG
Auto: Szukam C5 ACK
Ta instalacja ma komputer...!!!!

_________________
.:I'm looking for AUDI A6:. .:Earlier:..::AUDI C4 2.3 AAR '91 LPG TITAN::. .:Much earlier:..::AUDI C3 1.8 PH '90 WEISS::.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: