.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.kwi.2025 14:10:38

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: B4 ABK- urwane szpilki kolektora wydechu
PostNapisane: 12.cze.2006 17:45:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.wrz.2005 15:20:30
Posty: 180
Lokalizacja: krakow
Po odkręceniu kolektora okazało się że są urwane dwie szpilki wystające z głowicy (dwie ostatnie, najblizej kabiny). Problem polega na tym ze urwały się w głębi otworu i nie wystają ani trochę- dlatego nie mozna ich złapać. Majster twierdzi że nie ugryzie tego bez zdejmowania glowicy bo nie ma dojscia.

Nie podoba mi sie pomysł zdejmowania glowicy bo po pierwsze rosną koszty a po drugie to zawsze jakas ingerencja w silnik bez potrzeby.

Koledzy, może macie jakis patent?

_________________
Było:
Audi B4 2.0 ABK + LPG

Jest:
Audi A6 C5 Avant (2001) 2.4 V6 AML + BRC SEQUENT FLY, GENIUS MAX
VW POLO 6N1 1.0 AER POWER :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.cze.2006 18:01:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2006 17:28:18
Posty: 896
Lokalizacja: Olsztyn
Znam jeden sposób na taki problem ale nie jest to łatwe zadanie i wymaga wprawy! W urwanej szpilce cienkim wietrtłem nawiercasz otwór ( i tu ważne żeby jak najbardziej osiowo!) to najtrudniejsza czynność. Jak już to ci się uda to w sprzedaży są specjalne "wykrętaki" mają one przeciwny gwint i kształt stożka . Wkręcając go w otwór w pewnym momencie wykrętak klinuje się i przy odrobinie szczęścia wykręcisz szpilke. Ja nie miałem szczęścia i rozwierciłem szpilke więszym wiertłem , w ten sposób całkowicie pozbyłem się jej , zrobiłem nowy większy gwint i wkręciłem szpilkę redukcyjną.

_________________
C3 KP było C4 AAH było S4 AAN jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.cze.2006 21:22:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sie.2005 19:35:05
Posty: 170
Lokalizacja: Łódź
sero c4 napisał(a):
Znam jeden sposób na taki problem ale nie jest to łatwe zadanie i wymaga wprawy! W urwanej szpilce cienkim wietrtłem nawiercasz otwór ( i tu ważne żeby jak najbardziej osiowo!) to najtrudniejsza czynność. Jak już to ci się uda to w sprzedaży są specjalne "wykrętaki" mają one przeciwny gwint i kształt stożka . Wkręcając go w otwór w pewnym momencie wykrętak klinuje się i przy odrobinie szczęścia wykręcisz szpilke. Ja nie miałem szczęścia i rozwierciłem szpilke więszym wiertłem , w ten sposób całkowicie pozbyłem się jej , zrobiłem nowy większy gwint i wkręciłem szpilkę redukcyjną.


Wykrętaki służą do wykręcania śrób urwanych a nie ukręconych, nikła szansa a pierniczenia cały dzień, bez szablonu otworów z jakiejś stalowej klepki praktycznie niewykonalne. Do tego pytanie czy w ogóle do się tam wsadzić wiertarkę, jak nie, a byś się upierał to można próbować szlifierką kątową z regulacją obrotów i dorobioną końcówką do mocowania wiertła. Osobiście sugeruję ''szelki'' na około głowicy, tam nie ma wysokiego ciśnienia i można tak jeżdzić bardzo długo, np; do awarii uszczelki pod głowicą :) .

_________________
b49226v6zmrozemsekwalpgzawodowofotografujęspawamkwasówkęialuminium.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.cze.2006 21:29:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2005 18:04:27
Posty: 579
Lokalizacja: Białystok
ja to robilem wiertarka katowa cztery szpilki byly urwane,kazda wypozyczalnia elektronarzedzi powinna ja miec i potem gwintowanie,jedna spie..em to juz mam na m10 :D
p.s zmien majstra

_________________
A8


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: