.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.kwi.2025 13:05:43

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [90 B3 2.0] Problem z chłodzeniem silnika
PostNapisane: 17.lip.2006 00:10:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lis.2005 01:17:51
Posty: 36
Lokalizacja: Wrocław
Witam,

Ostatnimi czasy miałem problem ze zbyt szybkim ubytkiem płynu ze zbiorniczka wyrównawczego...często też wywalało mi wrzącą wode przez korek (nieoryginalny), odkryłem że cieknie mi zbiornik.Zbiornik wymieniłem na nowy, wlałem nowy płyn, przejechałem w mieście moze 20-30 km, po czym wyruszyłem w trase i po 130 km zaswieciła mi się kontrolka temperatury. Zatrzymalem się, patrze pod maske, a tam znowu mokro i płyn wylewa/rozbryzguje mi się przez korek(tym razem oryginalny) , wszystko pod maska mokre, z maty wygluszajacej kapie.... ubyło ok 3 litrów.. dolałem resztke płynu + woda, przejechałęm jeszcze 30 km, w zbiorniczku znowu ubyło mi ok litr, oczywiście przez korek syczałą para :/ Wracając spowrotem do Wrocławia co 20-30 km wywalało mi płyn przez korek, potem dolewalem juz niestety wode. wycieku nie widze. Wentylator chłodnicy włącza się prawidłowo przy 102 stopniach (naprawiałem to jakiś miesiąc temu). Jest to dla mnie nie zrozumiałe, gdyby był gdzieś wyciek woda uciekałą by pod ciśnieniem tamtędy, a nie przez korek zbiorniczka wyrównawczego płynu... pozatym płynu się tak często nie dolewa przy normalnym użytkowaniu auta, a robie bardzo mało max 1000 km miesiecznie.

Moze ktoś z forumowiczów wie jaka może być przyczyna?
Zglosić się z tym do mechanika ogólnego, czy lepiej specjalisty od chłodnic ?

[/i]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lip.2006 00:17:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12011
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
termostat Ci się zawiesił w pozycji zamknięty.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lip.2006 01:37:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lis.2005 01:17:51
Posty: 36
Lokalizacja: Wrocław
zawiesił czyli da się go naprawić, czy trzeba wymienić na nowy ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lip.2006 05:37:54 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.kwi.2006 22:22:18
Posty: 2434
Lokalizacja: Radomsko
Auto: AUDI
Wymieniaj na nowy...Nie jest to duży wydatek a z tym co masz obecnie to różnie może być.

_________________
AUDI a6 C5 2,8 QUATTRO Avant
AUDI A6 C5 2,4 QUATTRO - SWAP na 1,8T ->poszło w dobre ręce
AUDI B3 QUATTRO 2.3 NG - było...
AUDI C4 AVANT QUATTRO 2.8 AAH - sprzedane...
AUDI 80 Cabrio 1Z :-)
AUDI A4 B6 1,8TQ OETTINGER


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: