No i innego niz sekwencja raczej nie wkladaj
Z tego co ja czytalem to w 1.8T z sekwencja nie ma problemu.
Jesli chodzi o moje spalanie to ksztaltuje sie to tak:
Trasa:
10l gazu bez klimy
10,7 z klima - przy predkosci 90-100 porywy do 120
ale zauwazylem ze na trasie przy wiekszych predkosciach rzedu od 120 w gore ,spalanie nie jest wieksze niz litr,czyli do 11 jak cisne oczywiscie nie mowie tu o jezdzie 200km/h,bo tak sie nie da w polsce jezdzic.
Miasto:
11l do 12l, spokojna jazda,(rano 5km,pozniej 20km i spowrotem 25km,bo tak wygladala u mnie jazda w miescie),przewaznie przy takiej jezdzie wychodzi mi okolo 11,7l na 100.
trzeba oczywiscie pamietac ze do 25 stopni silnik zuzywa tez benzyne i przy krotkich przebiegach typu 5km,zuzycie gazu nie bedzie duze bo polowe drogi sie robi na paliwie.nie bedzie tez to faktyczne spalanie gazu,gdyby od razu przelaczac na gaz jak na zwyklej instalacji to napewno wyjdzie wiecej.
od 12 do 13 wychodzilo spalanie w takim moim cyklu miejskim z klimatyzacją.
najwieksze spalanie jakie zanotowalemtym autem to bylo 13,5l w mojej jezdzie miejskiej z klimatyzacja.
Generalnie mozna powiedziec ze auto to naprawde jest oszczedne biorac pod uwage pojemnosc i porownujac do silnikow 1,8 czy 2,0.
Mialem wczesniej Passata 1,8 ze zwyklym gazem(na reczne pokretlo) i on mi palil zawsze 8 litrow gazu na trasie i 10-11 w miescie,wiec roznica nie jest tak duza,a biorac pod uwage komfort jazdy z tym silnikiem to juz wogole nie ma o czym mowic.
Jak sie ostatnio przejechalem takim wlasnie passatem,to nie dosc ze targedia w jezdzie,przyspieszeniu to ta ch** praca silnika R4 mnie dobila,brakowalo mi tej kultury pracy,delikatnosci a przede wszystkim pomruku V6-ki,to jest to co lubie
