|
| Autor | Wiadomość | |||
|---|---|---|---|---|
| Deny |
|
|||
Dołączył(a): 30.wrz.2004 20:54:43 Posty: 426 Lokalizacja: Siedlce |
|
|||
| Góra | |
|||
| Kaczor |
|
|||
Dołączył(a): 26.mar.2004 21:01:08 Posty: 352 Lokalizacja: Gdańsk |
|
|||
| Góra | |
|||
| Deny |
|
|||
Dołączył(a): 30.wrz.2004 20:54:43 Posty: 426 Lokalizacja: Siedlce |
|
|||
| Góra | |
|||
| UFOtm |
|
|||
Dołączył(a): 23.lip.2003 19:27:10 Posty: 2503 Lokalizacja: Gdynia Auto: ACQ 4.2 AHC |
|
|||
| Góra | |
|||
| Kaczor |
|
|||
Dołączył(a): 26.mar.2004 21:01:08 Posty: 352 Lokalizacja: Gdańsk |
|
|||
| Góra | |
|||
| UFOtm |
|
|||
Dołączył(a): 23.lip.2003 19:27:10 Posty: 2503 Lokalizacja: Gdynia Auto: ACQ 4.2 AHC |
|
|||
| Góra | |
|||
| Deny |
|
|||
Dołączył(a): 30.wrz.2004 20:54:43 Posty: 426 Lokalizacja: Siedlce |
|
|||
| Góra | |
|||
| Deny |
|
|||
Dołączył(a): 30.wrz.2004 20:54:43 Posty: 426 Lokalizacja: Siedlce |
|
|||
| Góra | |
|||
| 666 |
|
||||
Dołączył(a): 12.lip.2004 00:29:48 Posty: 887 Lokalizacja: Warszawa/Siedlce Auto: Focus Tdci |
|
||||
| Góra | |
||||
| Deny |
|
|||
Dołączył(a): 30.wrz.2004 20:54:43 Posty: 426 Lokalizacja: Siedlce |
|
|||
| Góra | |
|||
| Deny |
|
|||
Dołączył(a): 30.wrz.2004 20:54:43 Posty: 426 Lokalizacja: Siedlce |
|
|||
| Góra | |
|||


zjawiska. Co może być przyczyną (tzn. do wymiany lub naprawy) ?
zaraz, zaraz z tego opisu wynika ze wszystko jest w jak najlepszym porzadku. Wspomaganie ma na celu zmniejszenie sily jaka kierujacy wklada w krecenie kolem kierownicy. Jezeli masz sprawne wpomaganie to powinienes prawie ze jednym palcem krecic kierownica gdy auto nie znajduje sie w ruchu, natomiast jak wychodzisz z zakretu powinno lekko oporowac zeby ci przodem auta nie szapnelo w jakos strone. Ty z kolei powinienes dazyc do wyprostowania toru jazdy a nie uklad wspomagania...


