|
| Autor | Wiadomość | ||||
|---|---|---|---|---|---|
| schwanz24 |
|
||||
Dołączył(a): 17.paź.2004 16:48:22 Posty: 216 Lokalizacja: Cieszyn |
|
||||
| Góra | |
||||
| KORU |
|
||
Dołączył(a): 11.cze.2004 13:09:23 Posty: 4652 Lokalizacja: EPWR Auto: A4 B6, A4 B5 Avant, Cabriolet |
|||
| Góra | |
||
| Dred |
|
||||
Dołączył(a): 22.maja.2004 15:36:13 Posty: 7745 Lokalizacja: Wawa |
|
||||
| Góra | |
||||
| MarioBeer |
|
||||
Dołączył(a): 13.kwi.2004 16:05:52 Posty: 1222 Lokalizacja: Czaplinek |
|
||||
| Góra | |
||||
| schwanz24 |
|
||||
Dołączył(a): 17.paź.2004 16:48:22 Posty: 216 Lokalizacja: Cieszyn |
|
||||
| Góra | |
||||



Ta sruba na srodku ma mniej wiecej 1 cm gwintu i jak sie dokreci to widac jeszcze gwint. Wszystko OK jest, no bo jak kierownica nie chce wejsc glebiej to dalej sie juz nie da. Przelaczniki wycieraczek powinny sie miescic w tej plastikowej obudowie co jest przykrecana na kolumnie kierowniczej za sama kierownica. Tam dokladnie, gdzie jest miejsce wyciecia czyli otwor na przelaczanie gora/ dol 



BYŁO 