.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.maja.2025 18:08:56

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Kierownica
PostNapisane: 17.paź.2004 15:50:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.paź.2004 15:48:22
Posty: 216
Lokalizacja: Cieszyn
witam, poradzcie. miałem wyciągniętą kierownice w Audi 80, bo robiłem z przełaczikiem wycieraczek, w kolumnie kierowniczej jest sprężyna, gdy wkładam kierownice, to wchodzi na wielowypust gdzies do może 3/4 i dalej nie chce, bo wchodzi razem ze sprężyną do środka, nie wiem czy tak ma być, gwintu wyszło gdzieś koło centymetra, bo zakręceniu nakrętki widać ze 2, 3 zwoje gwintu.
acha te przełaczniki z obudową to mają być dosunięte do tapicerki dokładnie, czy pozostaje szczelina.

dzieki.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2004 17:49:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2004 12:09:23
Posty: 4652
Lokalizacja: EPWR
Auto: A4 B6, A4 B5 Avant, Cabriolet
To na to wyglada ze jest dobrze :) Ta sruba na srodku ma mniej wiecej 1 cm gwintu i jak sie dokreci to widac jeszcze gwint. Wszystko OK jest, no bo jak kierownica nie chce wejsc glebiej to dalej sie juz nie da. Przelaczniki wycieraczek powinny sie miescic w tej plastikowej obudowie co jest przykrecana na kolumnie kierowniczej za sama kierownica. Tam dokladnie, gdzie jest miejsce wyciecia czyli otwor na przelaczanie gora/ dol :peace:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2004 18:17:31 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
fajnie by było jakbyś poczytał regulamin przywitał się ładnie i uzupełnił swój profil!!!

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2004 19:23:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.kwi.2004 15:05:52
Posty: 1222
Lokalizacja: Czaplinek
Akurat ostatnio wymieniałem przełącznik wycieraczek i z kierownicą to jest tak:
- troszkę gwintu powinno wystawać, normalka.
-przełaczniki z plastikami należy odpowiednio ustawić (od dołu po skosie jest wkręt na obejmie), jak dosuniesz do budzików na maksa to może się okazać, że nie będzie klaksonu, bo ten ślizgacz na kierwonicy nie będzi e dotykał do bierzni. Jak będzie za blisko kierownicy to będzie znów za mocno naciskał i bierznia szybko się wytrze. Pooglądaj jek ten ślizgacz dotyka i sobie ustaw. Prosta sprawa.

_________________
Ostrzeżenie innych kierowców o patrolu policji na drodze jest zaszczytnym obowiązkiem każdego obywatela !

Jest A6 2,4 ALF '98
Było B4 2,0 ABK '92
Było B3 1,8 NE '89


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2004 19:41:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.paź.2004 15:48:22
Posty: 216
Lokalizacja: Cieszyn
witajcie ponownie, no to rzeczywiscie wygląda, ze jest dobrze,

dzięki piekne.

_________________
Aro! AUDI 80 B3 89r.gaźnik+LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: