.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.cze.2025 17:38:12

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Czym sie różni płyn zielony od czerwonego we wspomaganiu.
PostNapisane: 05.lis.2004 16:51:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.paź.2003 17:38:01
Posty: 65
Lokalizacja: Wawa
Jak w temacie... Jaka ruznica jest pomiedzy dwoma płynami...
maglownice mam z innej setki i płyn był w niej zielony a pompe dokupiłem od jeszcze innej setki i w niej był płyn czerwony...

EDIT: ortografia


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lis.2004 18:44:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10363
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Nie wnikaj ma być zielony jak Ci szkoda kasy wlej polski Boxol a broń boże żadne czerwone ATF-y one mordują pompe i rozszczelniają maglownice ,są za żadkie itd. :peace:

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lis.2004 19:44:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.mar.2004 20:01:08
Posty: 352
Lokalizacja: Gdańsk
Ja już zrobiłem ponad 30tys.km , poprzedni właściciel jeździł 3 lata i niewiadomo kiedy ostatnio był zielony płyn we wspomaganiu mojej niuni. Cały czas jeździ na czerwonym typu DexronII i ani kapki jeszcze nie dolałem. Pompa i przekładnia nawet się nie poci. Większym problemem może być zmiana po długim przebiegu z ATF na oryginał zielony więc jak już jeździł na czerwonym to niech na czerwonym skończy swój żywot. Dodam że pompę mam z 92r. i żadnych śladów rozbierania.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lis.2004 19:59:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10363
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Tak sobie tłumacz w c4 2,8 zmieniałem dwa magle załatwione przez czerwony ATF , to mniej więcej tak jak byś do silnika nalał Hipolu - na pewno będzie chodził.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lis.2004 19:39:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.mar.2004 20:01:08
Posty: 352
Lokalizacja: Gdańsk
Głupot nie piszę. Po prostu stwierdzam fakty. Kolega też jeździł na czerwonym płynie VW Golfem i stwierdził że oryginał to oryginał więc nalał zielonego... Po tygodniu było sucho w zbiorniczku i cała przekładnia zalana płynem od wspomagania a pompa sobie wyła jak głupia.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lis.2004 20:00:56 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
nie ma 100% recepty na cieknace wspomagania w Audi. Napewno stosujac oryginalne srodki eksploatacyjne w postaci zielonego plynu mineralnego mamy wieksze prawdopodobienstwo ze wspomaganie bedzie chodzilo. Natomiast jezeli cos w ukladzie bylo robione i zalany jest inny plyn o innych wlasciwosciach to ryzyko ze cossie stanie w wyniku zastosowania plynu o innych parametrach jest wieksze. Ale nie jest powiedziane ze cos sie stanie. Ja przerobilem wszystkie 3 ww plyny i powiem tylko ze Boxol nadaje sie ale do Stara i koparki Bialorus :P ...a nie do ukladu wspomagania samopchodu osobowego , jego gestosc przy temperaturze zewnetrznej 0 st C jest rowna smole i jezdzac na tym "plynie" wyraznie czulem ze wspomaganie chodzi mniej wydajnie. Jegfo jedyna zaleto to cena , litr kosztuje kolo 5 pln. Kiedy zalalem czerwonym plynem , wspomaganie sie poprawilo.

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lis.2004 14:43:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.paź.2003 17:38:01
Posty: 65
Lokalizacja: Wawa
O.K to co ja mam teraz zrobic, jakim płynem zalać jak w pompie był płyn czerwony a w maglownicy zielony (od innej audi) ??? Jeszcze mam pare pytań co do pompy ale to na nowym temacie...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lis.2004 16:26:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2004 19:49:44
Posty: 1561
Lokalizacja: Zielona góra; Niemcom gratulujemy AUDI
mały v8 napisał(a):
Tak sobie tłumacz w c4 2,8 zmieniałem dwa magle załatwione przez czerwony ATF , to mniej więcej tak jak byś do silnika nalał Hipolu - na pewno będzie chodził.


Apropos to ile kosztuje taki magiel uzywany.

_________________
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było
A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Było
A2 1.4tdi AMF jest
A6 C6 3.0tdi CDYA 239 2008 AVANT Jest i Quattro : )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lis.2004 16:27:55 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
MOREN napisał(a):
O.K to co ja mam teraz zrobic, jakim płynem zalać jak w pompie był płyn czerwony a w maglownicy zielony (od innej audi) ??? Jeszcze mam pare pytań co do pompy ale to na nowym temacie...


lej zielony


a uzywka przekladnia koztuje od 200 do 300 pln

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lis.2004 16:32:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10363
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Krysti napisał(a):
mały v8 napisał(a):
Tak sobie tłumacz w c4 2,8 zmieniałem dwa magle załatwione przez czerwony ATF , to mniej więcej tak jak byś do silnika nalał Hipolu - na pewno będzie chodził.


Apropos to ile kosztuje taki magiel uzywany.
Dwa lata temu kolega zapłacił 300 pln (2,8 quattro) ale to loteria zależy jak sie trafi . Ten stary leży u mnie działa bez zarzutu tylko cieknie jeśli jest jakiś zestaw naprawczy to w sumie można by go zreanimować.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lis.2004 16:37:28 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
Mały , moze zrobimy biznes ? :D ... moja nie cieknie tylko puka ... sam jestem ciekaw czy daloby rade to skutecznie zregenerowac ...ale wiem ze w cygarach regenerowalo sie swego cZasu przekladnie i to chodzilo wiec moze i tu sie uda ?

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lis.2004 16:50:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10363
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
hans napisał(a):
Mały , moze zrobimy biznes ? :D ... moja nie cieknie tylko puka ... sam jestem ciekaw czy daloby rade to skutecznie zregenerowac ...ale wiem ze w cygarach regenerowalo sie swego cZasu przekladnie i to chodzilo wiec moze i tu sie uda ?
Masz racje cygara miały taka śrubke na górze na 10-tke kluczyk bodajze ,aż z ciekawości odnajde ten stary magiel i dam znac . Ale Ty Hans wiesz o tym że każdy magiel ze wspomaganiem na zgaszonym silniku puka :?: :peace:

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lis.2004 17:00:57 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
mi puka zawsze, nawet jak wymienilem wszystko w zawieszeniu :D ... i sie okzalo ze to wlasnie przekladnia puka ...a przyczyna bylo prawdopodobnie to ze kiedys auto przezylo strzala w prawe kolo

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lis.2004 17:08:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10363
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
hans napisał(a):
mi puka zawsze, nawet jak wymienilem wszystko w zawieszeniu :D ... i sie okzalo ze to wlasnie przekladnia puka ...a przyczyna bylo prawdopodobnie to ze kiedys auto przezylo strzala w prawe kolo
Nie sądze kiedyś w cygarze prostowałem!! magiel po wgnieceniu silnikiem i rok chodził (potem poszedł dalej) , to poprostu naturalne zużycie j jeśli da się skasować luż na listwie zębatej to puki nie puśći oleju będzie latał . Jutro znajde ten chory rozbiore i dam znac :peace:

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: