Chodzi mi ostatnio po głowie dołożenie turbiny do mojej niuni głównie dla uzyskania lepszej elastyczności na 1/4 mili ścigać sie nie będę do takich celów jest cała seria od S2 po S4
Opętało mnie coś z tym C3 zakochałem się czy co he he.
I pytanie do znawców czy wystarczy, że zdobędę wszystkie graty od silnika 2.2 1B/2B czyli kolektor z turbina, IC, przewody i pewnie rozdzielacz wtrysku bo tam jest inny z tego co widzę a nie potrzeba jest żadna elektronika nawet wałki są takie same nie wiem tylko czy silnik ma jakieś zmiany konstrukcyjne w środku oprócz mniejszego stopnia sprężania ale pewnie u mnie przez 18 lat samo sie zmniejszyło he he. Wiem, że prościej jest kopić auto obrazu z turbina ale stan tych autek jest masakryczny a ostatnio udało mi sie kupić cygaro z 89 roku w bardzo dobrym niestety bez Quattro i Climy i turbo. Napędu quattro dodawać to już nie będę ale turbo i klimę czemu nie jak graty są. Co do klimatyzacji to napisze osobny watek bo nie wiem jeszcze dokladnie od której wersji będę miał graty
Sprawa teoretycznie jest bardzo prosta graty są dostępne a 50 dodatkowych koników sie przyda przy wyprzedzaniu
Dokładka tubo do 2.2 KU jest wiele prostsza niż mój wcześniejszy samochód wolnossący do którego dołożyłem turbo ponieważ nigdy nie występował z seryjna instalacja turbo a zrobiłem nim 100 000 KM na turbinie z mocą 180 KM z 1,6 l

i sprzedałem i pewnie jeździ dalej.