.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.kwi.2025 11:46:40

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [100 c3 2.2 KU] dołożenie turbiny
PostNapisane: 09.kwi.2007 20:27:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2005 20:47:32
Posty: 19
Lokalizacja: Warszawa
Chodzi mi ostatnio po głowie dołożenie turbiny do mojej niuni głównie dla uzyskania lepszej elastyczności na 1/4 mili ścigać sie nie będę do takich celów jest cała seria od S2 po S4

Opętało mnie coś z tym C3 zakochałem się czy co he he.

I pytanie do znawców czy wystarczy, że zdobędę wszystkie graty od silnika 2.2 1B/2B czyli kolektor z turbina, IC, przewody i pewnie rozdzielacz wtrysku bo tam jest inny z tego co widzę a nie potrzeba jest żadna elektronika nawet wałki są takie same nie wiem tylko czy silnik ma jakieś zmiany konstrukcyjne w środku oprócz mniejszego stopnia sprężania ale pewnie u mnie przez 18 lat samo sie zmniejszyło he he. Wiem, że prościej jest kopić auto obrazu z turbina ale stan tych autek jest masakryczny a ostatnio udało mi sie kupić cygaro z 89 roku w bardzo dobrym niestety bez Quattro i Climy i turbo. Napędu quattro dodawać to już nie będę ale turbo i klimę czemu nie jak graty są. Co do klimatyzacji to napisze osobny watek bo nie wiem jeszcze dokladnie od której wersji będę miał graty

Sprawa teoretycznie jest bardzo prosta graty są dostępne a 50 dodatkowych koników sie przyda przy wyprzedzaniu :)
Dokładka tubo do 2.2 KU jest wiele prostsza niż mój wcześniejszy samochód wolnossący do którego dołożyłem turbo ponieważ nigdy nie występował z seryjna instalacja turbo a zrobiłem nim 100 000 KM na turbinie z mocą 180 KM z 1,6 l :) i sprzedałem i pewnie jeździ dalej.

_________________
A100 C3 2.0 CS 88 (2006-2007)
A100 C3 2.2 E 89 (2007->)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.kwi.2007 21:06:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2005 18:04:27
Posty: 579
Lokalizacja: Białystok
nie prościej kupić cały silnik MC z osprzętem

_________________
A8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.kwi.2007 22:52:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
1B i 2B nie często mozna spotkać. Szukaj MC z roczników do 88 z jednym czujnikiem spalania stukowego. Jest prostrzy i ma prostrzy osprzęt od nowszego MC z dwoma czujnikami spalania stukowego. Odpuść sobie zaturbianie KU chyba, że chcesz najpierw zjeździć ten silnik, a później wrzucić MC. Wolnossące mają inne tłoki i większość nie ma natrysku oleju na denka tłoków i nie maja sodowanych zaworów wydechowych jak silniki doładowane. Poza tym wszelkie cżęscie z doładowanych pasują - tzn węże olejowe, wodne, kolektory (oprócz silników NF i NG - kolektor ssący z wtryskami w kolektorze a nie głowici i przez to inne głowice).

Poszukaj szukajką podobnych tematów. Jest tego troche na forum.[/i]

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.kwi.2007 11:34:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2005 20:47:32
Posty: 19
Lokalizacja: Warszawa
Dziękuje za odpowiedzi no właśnie tego sie spodziewałem natrysk oleju, sodowe zawory wiec raczej nie będę uturbiał KU tylko go wtedy z czasem mocno zajeżdżę a tak to autko bedzie moglo jeszcze dlugo jezdzic bez zagladania do silnika.

Lepiej odłoże kaske i jak sie trafi wersja 2.2 turbo w ladnym stanie to wtedy kupie oczywiscie wiem ze moge sie nigdy nie doczekac :) ale nie spieszy mi sie.

_________________
A100 C3 2.0 CS 88 (2006-2007)
A100 C3 2.2 E 89 (2007->)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: