Użytkownik |
 |
Dołączył(a): 01.sty.1970 01:00:00 Posty: 2989 Lokalizacja: łódź, ACQ 2.8 30V quattro, AR 147 Q2 Ducati Corse
|
Ja wlasnie robie dokladnie to o czym piszesz zmieniam AAH na APR 194 KM maja te silniki.
Z mechanicznych spraw nie bedzie pasowac wydech na 90% - choc to tak naprawde tez jest zwiazane z konkretnym dawca (w moim wypadku jest to passat quattro). Osprzet powinien pasowac od twojego obecnego silnika.
Oczywiscie razem z jednostka 30V musisz miec wszystkie czujniki, wiazke silnikowa i komputer. Nawiazanie sie do istniejacej instalacji elektrycznej nie powinno stanowic wiekszego problemu (ale napewno bedzie bardzo czasochlonne chocby ze wzgledu na inne umiejscowienie kompa i dorabianie instalacji), problem za to bedzie z brakiem w twojej obecnej budzie immo z tym trzeba bedzie powalczyc. Jest tez bardzo prawdopodobne ze przy 30V bedziesz mial elektroniczy pedal gazu i taka sama przepustnice, ale to juz bedziesz musial sprawdzic z konkretnym modelem silnika bo byly rone wersje. Potrzebne ci tez beda sondy lambda.
Pewnie w przyszlym tygodniu bede mial opanowany temat bo mam nadzieje zajac sie juz elektryka/elektronika, wiec pewnie zdam relacje.
_________________ Pozdr. Marek
|
|