.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.kwi.2025 20:16:46

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [80 B4 TDI]Czy dodadkowe zegary vdo beda dzialac w tdi??
PostNapisane: 17.sty.2007 09:23:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.kwi.2006 15:42:50
Posty: 16
Lokalizacja: Ostrzeszów
Chodzi mi o zegary temperatury i cisnienia oleju oraz akumulatora :diabel: Pytam gdyz przegladajac forum nie zauwazylem aby ktokolwiek wsadzał je do tdi ;) a chce miec pewnosc ze nie wyrzuce kasy w błoto :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2007 09:27:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
A dlaczego miałyby nie działać?
Musisz wpiąć tylko czujniki gdzie trzeba, podpiąć do zegarów i jazda :peace:

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2007 09:38:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.kwi.2006 15:42:50
Posty: 16
Lokalizacja: Ostrzeszów
Dzieki za tak szybka odpowiedz :peace: W takim razie mam prosbe do osób posiadajacych etke :) a mianowicie czy mogłby ktos sprawdzic gdzie tzreba podlaczyc czujniki w silniku 1Z z 1993r :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2007 09:42:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
dyolf1 napisał(a):
Dzieki za tak szybka odpowiedz :peace: W takim razie mam prosbe do osób posiadajacych etke :) a mianowicie czy mogłby ktos sprawdzic gdzie tzreba podlaczyc czujniki w silniku 1Z z 1993r :D

Podejrzewam że tak samo jak w benzyniaku, do filtra oleju :)

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2007 10:24:03 
Moderator

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:55:57
Posty: 3007
Lokalizacja: ..........Siedlce.......... Auto: B4 ABK
Jest problem z wkręceniem czujnika ciśnienia oleju w chłodnicę w tym silniku. Bilu potwierdzi że strasznie mało tam miejsca.

_________________
Audi B4 2.0 ABK Pozdrawiam Marcin
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2007 10:53:16 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
kiedys kombinowalem cos w tym temacie i skonczylo sie na tym ze potrzebna bedzie podstawa filtra od V6.

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2007 11:09:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.kwi.2006 15:42:50
Posty: 16
Lokalizacja: Ostrzeszów
To mnie zmartwiliscie :< a duzo jest zabawy ze zmiana podstawy filtra??Da sie to zrobic w warunkach domowych i bez zadnych przeróbek?? :zly:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sty.2007 18:19:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.kwi.2006 15:42:50
Posty: 16
Lokalizacja: Ostrzeszów
Z tego co zauważyłem to nikt nie jest mi w stanie pomóc :zly: W takim razie czy ktoś z was wie czy podstawa filtra oleju od "V" bedzie pasować do 1Z :?: Chodzi mi zarówno o mocowanie do bloku jak i rozmiar gwintu do mocowania filtra.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sty.2007 18:53:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.wrz.2006 18:00:11
Posty: 2739
Lokalizacja: Kr
Oooo..Panowie poruszajac ten temat , wyjanisliscie zagadke dlaczego jak kupilem filtr od TDi to nie pasowal...Czyli napewno jest od V6 zalozony? (z tego co zauwazylem filtr ma mniejsza srednice) :/ (oczywiscie mam zalozone dodatkowe zegary)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2007 11:09:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2006 18:21:46
Posty: 1545
Lokalizacja: Festung Breslau
Da się zamontowac czujnik ciśnienia oleju - oryginalny, jak i włoska podróbkę (za około 300 zł). Duyży Czujnik VDO (dwustykowy) zmieści się w chłodniczce oleju na styk, nic nie trzeba przypiłowywać i przerabiać, czujnik ciśnienia oleju fabryczny przenosimy na tył silnika przy podszybiu - jest tam zaślepiony wkrętem imbusowym fabryczny otwór na czujnik (w golfie jest tam czujnik ciśnienia bo silnik jest umieszczony wzdłużnie). Obok czujnika VDO wkrecamy czunik temperatury oleju (około 25 zł). Wszystko w moim ex B4 działało bezproblemowo. Trzeba było tylko podciąc trochę ramkę podstawy i obudoway akumulatroa żeby czujnik nie haczył podczas pracy silnika. Rzeczywiście cięzko sie wkręca i jest przy tym troche roboty, ale w pół godziny przy pomocy zwykłych narzedzi sobie poradzisz.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: