.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.cze.2025 09:21:11

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Audi 200 2,2 Turbo silnik o oznaczeniu MC - pomocy!
PostNapisane: 14.sty.2005 09:54:38 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sty.2005 09:35:57
Posty: 466
Lokalizacja: Pruszków
Jestem tu pierwszy raz i mam nadzieje ze pomozecie mi Koleżanki i Koledzy (przywitałem się na NEWBIE). Otóż chcę nabyć Audi 200 z silnikiem MC czyli 2,2 Turbo 165KM. Problem tkwi w tym ze obecnemu właścicielowi podczas powrotu z pracy z Niemiec do Polski coś się zepsuło i silnik odcina dopływ paliwa przy 4 tyś obr/min. Mowi ze pali się kontrolka od cieczy chłodzącej i że podczas tego jak się to stało to właśnie komputer zasygnalizował wodę. Mówi, że czujnik od temp, ma nadlamana wtyczke i trzeba go wymienic i będzie po kłopocie. Mam obawy ze to moze nie byc tylko to. Jest to ponoc jeden z trzech czujników i jest on najwiekszy, na klucz co naj mniej 22. Co to może być?? Czy naprawde silnik mając obawe przegrzania się blokuje dopływ paliwa powyżej 4 tyś?? Z góry dziękuje za wyczerpujące odpowiedzi. Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sty.2005 11:20:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10363
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Jak tak mówi to niech zmieni ten czujnik i zobaczysz , ale tu będzie jakas inna przyczyna, może być nieszczelnoścć w dolocie powietrza z turbo do kolektora, może ,zawór tutbiny nie domaga,a może poprostu katalizator się rozleciał i przypchał wydech ,o elektronice nie wspomne.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sty.2005 12:51:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
odciecie paliwa moze byc wynikiem zabezpieczenia. Mogla sie uszkodzic jedna rzecz. Spotkalem sie z tym juz 3 razy u znajomych. Mianowicie uszkodzila sie membranka w waste gate i w trakcie przyspieszania cisnienie doladowania wzrasta zbyt mocno i zabezpieczenie na chwile odcina paliwko, objawia sie to takim szarpaniem. Sprawdz na wskazniku doladowania elektronicznym "bar" ile wyskakuje w trakcie przyspieszania z pedalem gazu w podlodze. powinno od 0,3-0,4 na wolnych obrotach wzrosnąc w trakcie przyspieszania do 1,3-1,4max , jesli wyskakuje wiecej np 1,7-1,8 to to co napisalem wczesniej. Trzeba wymienic membranke, koszt okolo 265zl.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sty.2005 13:04:08 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sty.2005 09:35:57
Posty: 466
Lokalizacja: Pruszków
nie wiedziałem, że jest w tym łest gejt :D i daje taki efekt syczenia w moemencie upustu ciśnienia?? Dzięki za porade, właśnie obecny właściciel to będzie sprawdzał. Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sty.2005 13:23:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sie.2003 16:25:30
Posty: 999
Lokalizacja: Jelenia Góra
pazdzioch napisał(a):
nie wiedziałem, że jest w tym łest gejt :D i daje taki efekt syczenia w moemencie upustu ciśnienia?? Dzięki za porade, właśnie obecny właściciel to będzie sprawdzał. Pozdrawiam.


ten nie syczy bo jest na wydechu a nie na dolocie.... niestety :diabel:

_________________
kiedyś były: Audi 200 quattro 1B i 3B; zglebione B4 2,8 quattro; S4 2,2 T;
teraz jest błękitna Laguna i ... zostanie na dłużej, lecz jednak ... stara miłość nie rdzewieje :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sty.2005 13:36:39 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sty.2005 09:35:57
Posty: 466
Lokalizacja: Pruszków
a da sie zalozyc taki ktory bedzie syczal?? Ile moze kosztowac zalozenie czegos takiego do tego silnika?? Fajna sprawa, robi wrazenie :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sty.2005 13:59:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.wrz.2003 15:45:43
Posty: 1063
Lokalizacja: Jauer
witam

http://forum.audiklub.org/viewtopic.php?t=11887

pozdro

_________________
---------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2005 01:00:23 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sty.2005 09:35:57
Posty: 466
Lokalizacja: Pruszków
wszystko przerobione, nadal to samo.... zalamka :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2005 01:13:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12012
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
jednym z powodów takiego zachowania może być też pęknięta głowica lub przepuszczająca uszczelka pod głowicą. W momencie doładowania auto rozpycha cylinder i głowicę i każda nieszczelność właśnie powoduje takie zachowanie. W każdym razie jest to jedna z opcji.
Czy odcina nawet jak wolno dodajesz gazu w całym zakresie obrotów?

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2005 15:51:18 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sty.2005 09:35:57
Posty: 466
Lokalizacja: Pruszków
cos sie ruszylo w temacie.... sprawdzali to magicy z Łomianek (ponoc goscie znaja sie na rzeczy - jezeli chodzi o temat tych silnikow). Sprawdzili wszystko i przyczyną okazał sie rozrząd, otóż przesynoł się na pasku o jeden czy dwa zeby i przez to komputer wariuje co objawia sie odcinaniem paliwa przy 4 tys obr/min. Co o tym myslicie?? Bedzie wymieniony pasek, rolka napinacza i zostanie wszystko ustawione, mam ogromna nadzieje ze wszystko wroci do normy i nabede tą Niunie :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sty.2005 01:02:39 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sty.2005 09:35:57
Posty: 466
Lokalizacja: Pruszków
czy nikt na tym forum nie jest w stanie potwierdzic temu zdarzeniu lub zaprzeczyc?? potrzebuje malej podpowiedzi..... pomozcie z potrzebie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sty.2005 09:06:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
pazdzioch napisał(a):
czy nikt na tym forum nie jest w stanie potwierdzic temu zdarzeniu lub zaprzeczyc?? potrzebuje malej podpowiedzi..... pomozcie z potrzebie


Wymień pasek i ustaw tak jak powinien być (wszystkie znaki muszą sie zgadzać), zobacz jaki będzie efekt. Moim zdaniem jest to mozliwa przyczyna słabnięcia motoru, moze nie z winy odcięcia paliwa, a problemem z zaplonem pod duzym obiciazeniem, np rozdzielacz zaplonu ma pewną tolerancję, a jak o dwa ząbki sie przesunęło, to moglo wyjsc poza skale i iskra nie przeskakiwala, albo skakala nie tam gdzie trzeba.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sty.2005 09:50:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10363
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
pazdzioch napisał(a):
czy nikt na tym forum nie jest w stanie potwierdzic temu zdarzeniu lub zaprzeczyc?? potrzebuje malej podpowiedzi..... pomozcie z potrzebie
Tak masz racje to będzie przyczyna niedomagania silnika ;)

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: