.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.kwi.2025 15:43:47

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [80 B4 2.8 AAH] Wydech i dolot.
PostNapisane: 31.sty.2007 13:19:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.mar.2006 17:35:57
Posty: 512
Lokalizacja: Kielce i Skarzysko
Mam dwa pytanka :

1 . Na tą chwile mam wydech zrobiony tak :

- brak katalizatorów (rury)
- srodkowe seryjne
- koncowy Remusa

Głosnosc minimalna. Wogóle nie uciazliwa itp.

Czy srodkowe tłumniki są przelotowe ?

Chciałem je wyrzucic i w ich miejsce wstawic albo rure albo jakis tłumniczek przelotowy.

Ma to sens ? Chodzi o moc... Co do głosnosci to zobacze potem czy bedzie za głosno :) Poki co jest milutka cisza z delikatnym basikiem :)

Mam po prostu chec pokombinowac :)



2. Dolot...

Podejrzewam ze było wiele razy na forum...

Stozek odpada ? Wiec co polecacie ?

Z rzeczy które sam moge zrobic :) Kupic sportowy wkłąd filtra i tyle ?

_________________
Audi A4 B6 Quattro 2,7 T z RS4 + B3 1,8 Gaznik Mamci i astra kombi do tyrania :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sty.2007 14:11:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sty.2005 20:31:38
Posty: 463
Lokalizacja: Częstochowa
Jak wyciepniesz środkowy tłumik to po przejechaniu 30km może ci głowa w powietrze wypierdzielić. Przerabiałem to w 2.3NG. Najlepsze rozwiązanie to wyciąć oryginalny(nie wyrzucać bo jeszcze zatęsknisz za spokojem w aucie) i wspawać przelorowy może być nawet od innego samochodu byle nie był taki wielki jak w AUDI.
Jeśli chodzi o moc to to chyba nic nie daje bo oryginalny też jest przelotowy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sty.2007 14:25:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.mar.2006 17:35:57
Posty: 512
Lokalizacja: Kielce i Skarzysko
eszkesz mowa o silniku AAH w osce. Ma dwa ogromne tłumniki srodkowe.

Wstawic rurke to tez wydaje mi sie ze moze byc za głosno zdecydowanie. Dlatego mysle wpasowac jakis nieduzy z autka o takiej samej srednicy rur.

_________________
Audi A4 B6 Quattro 2,7 T z RS4 + B3 1,8 Gaznik Mamci i astra kombi do tyrania :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sty.2007 16:06:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.wrz.2005 15:01:49
Posty: 1067
Lokalizacja: Krakow
Przrabialem juz to u siebie i wrocilem do poprzedniego/seryjnego stanu.
Srodkowe NIE SA przelotowe i pochlaniaja chyba najwiecej halasu wiec po ewentualnym wycieciu ich czacha puchnie :!!: :galy: :!!:

_________________
Subaru Legacy SW 2.2 "GT-B line" - ...mały romans na boku :511:
Audi Coupe 2.8V6 quattro - "Oldie & Goldie Edition" :diabelek:
Audi Avant 2.6V6 - byla [']... ale to od niej sie zaczelo... :579:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sty.2007 17:19:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Miałem w AAH pusto, pusto i końcowy Sebringa. Wydech mega głośny, ale myśle że dynamika mogła ucierpieć.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sty.2007 17:24:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sty.2005 20:31:38
Posty: 463
Lokalizacja: Częstochowa
AVANT 2.6V6 napisał(a):
Srodkowe NIE SA przelotowe i pochlaniaja chyba najwiecej halasu wiec po ewentualnym wycieciu ich czacha puchnie :!!: :galy: :!!:



A rozcinanałeś kolego że tak mówisz. Ja rozcinałem i wiem że są tylko wypełnione w całości tą watą czy jak to się nazywa. To ona pochłania cały hałas.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lut.2007 16:09:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.wrz.2005 15:01:49
Posty: 1067
Lokalizacja: Krakow
A odgarnales "wate"?
Bebeszylem to dranstwo i zapomiales dodac ze jest tam jeszcze perforowana rura w ksztalcie litery U i przegroda dzielaca na dwie komory a "wata" wszystko to otula :P

_________________
Subaru Legacy SW 2.2 "GT-B line" - ...mały romans na boku :511:
Audi Coupe 2.8V6 quattro - "Oldie & Goldie Edition" :diabelek:
Audi Avant 2.6V6 - byla [']... ale to od niej sie zaczelo... :579:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lut.2007 09:15:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.sty.2006 07:18:25
Posty: 59
Lokalizacja: Bogatynia
W B3 1.8 miałem ostatni tłumik sportowy, brak kata., środkowy wycięty i wstawioną rurkę. Kiedyś na przeglądzie facet spytał czy chcę sobie zmierzyć poziom hałasu (po uprzednim podbiciu dowodu rejestracyjnego :D ). Na wolnych obrotach miałem prawie normę - trochę ponad 90 dB a norma była chyba 95 dB. To była piekielna maszyna :diabel:
Ja się przyzwyczaiłem, ale wiekszości, która ze mną jeździła (zwłaszcza 140 km na studia) to nie pasowało. Teraz sobie myślę, że było chyba odrobinkę za głośno, ale tylko odrobinkę ;)

_________________
Audi 80 1.9 TDI 92 r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lut.2007 11:25:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.mar.2006 17:35:57
Posty: 512
Lokalizacja: Kielce i Skarzysko
Mi nie chodzi o hałasowanie.

Pytam czy wymiana tych dwóch tłumników na jakis np jeden poprawi cos osiągi ?


Wiadomo,że nikt nie powie : kup taki i taki wstaw i da ci to tyle i tyle momentu czy mocy :)


Po prostu pytam czy te tłumniki aby nie za bardzo hamują przepływ spalin ?

_________________
Audi A4 B6 Quattro 2,7 T z RS4 + B3 1,8 Gaznik Mamci i astra kombi do tyrania :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lut.2007 12:25:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sty.2006 14:19:50
Posty: 163
Lokalizacja: Opolskie
ja wsadzilem ostatnie tlumiki przelotowe i zamulilo mi auto :( , niby za bardzo rozprezony uklad wydechowy :!:

_________________
Obrazek
Obrazek
A6 C5 2.8 Quattro
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lut.2007 12:36:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.sty.2006 07:18:25
Posty: 59
Lokalizacja: Bogatynia
Wydaje mi się, że co swobodny przepływ spalin to swobodny. Co do przyrostów mocy, to przy całych układach wydechowych (sportowych) na pewno można coś uzyskać (ale koszty wysokie). Właściwie dopóki nie pomierzysz na hamowni to nigdy się nie dowiesz (nie będzie to tyle mocy żebyś mógł być na 100% pewnym i powiedzieć: "tak przybyło koni".
Ja grzebałem bo lubiałem coś modyfikować w B3, ale czy przybyło coś koni: subiektywnie tak :diabel: ale odrobinke. Ale na 100% procent jestem pewny, że zaczął fajnie chodzić.
Niestety to tylko moja bardzo subiektywna opinia :/

Pozdrawiam

_________________
Audi 80 1.9 TDI 92 r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lut.2007 19:10:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.mar.2006 17:35:57
Posty: 512
Lokalizacja: Kielce i Skarzysko
Czyli z tłumniczkiem mozna sobie kombinowac? :) Wstawie na srodke cos pojedynczego w przelocie z innego autka i sie zobaczy. Najwyzej wróce na standart :)

A dolot?

Polecacie jakies filterki czy cos ?

_________________
Audi A4 B6 Quattro 2,7 T z RS4 + B3 1,8 Gaznik Mamci i astra kombi do tyrania :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lut.2007 18:19:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lut.2007 13:31:58
Posty: 27
Lokalizacja: Elbląg, Rzeszów
Ja u siebie mam zamontowany tłumik środkowy i tylny od VW Golf-a VR6. Zamiast katalizatorów wspawane rurki. Dzieło wieńczy ładna końcówka Ulter-a. Efekt przeszedł moje najśmielsze oczekiwania. A co do dolotu to mam wkład K&N w miejscu fabrycznego wkładu. Jest cicho i schludnie. :diabel:

_________________
Audi Coupe Quattro, powered by AAH
Moje Coupe


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lut.2007 19:14:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
gangsta5555 -> sham sie po tych zmianach.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lut.2007 20:18:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lut.2007 13:31:58
Posty: 27
Lokalizacja: Elbląg, Rzeszów
-> wowo - niestety nie bardzo mam gdzie to zrobić. Była kiedyś hamownia w trójmieście do 4x4 ale chyba już jej nie ma. Nie jestem pewien na 100%. :(

_________________
Audi Coupe Quattro, powered by AAH
Moje Coupe


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lut.2007 22:46:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.mar.2006 17:35:57
Posty: 512
Lokalizacja: Kielce i Skarzysko
gangsta5555 z tym vr6 to nie głupi pomysł :) Maja chyba nawet chłopaki w okolicy takiego na częsciach :)

Ale ty masz Q a ja oske ;) I tłumiki są mocno inaczej rozwiązane.


Ile kosztowała wkładka k&n ??

_________________
Audi A4 B6 Quattro 2,7 T z RS4 + B3 1,8 Gaznik Mamci i astra kombi do tyrania :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lut.2007 23:37:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.mar.2006 14:29:21
Posty: 519
Lokalizacja: Dallas TX
Auto: 1995 audi 80 cabrio
Jeśli chodzi o moc i moment obrotowy to nie zmieni się kompletnie nic po takich modyfikacjach (chyba że na niekorzyść) w 2,8 V6.Takie rzeczy tylko w uturbionych motorkach coś tam dodają mocy. A zmienia się na plus jak dobrze pogłówkujesz dźwięk.Napewno za głośno będzie z usuniętym środkowym.Jeśli chodzi o wkładki to różnica jest taka że silnik na jałowym biegu szybciej wchodzi na wysokie obroty.Mocy nie dodaje nic.Może zaciągać więcej syfu do silnika... :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lut.2007 18:05:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lut.2007 13:31:58
Posty: 27
Lokalizacja: Elbląg, Rzeszów
Nosb -> w ośce jest o wiele łatwiejsza sprawa niż w Quattro. Mi ten wydech robił znajomy, który zajmuje się wydechami na co dzień. Podstawa to mieć dostęp do giętarki do rur. Jeśli to załatwisz to już masz z górki. Bez giętarki jest za dużo rzeźby żeby zrobić dobrze kolanko nad półosią. Ale w ośce nie masz przecież tego problemu. 2 metry rury ocynkowanej kosztuje ok. 70 PLN. A na przyrost mocy nie zwracałem wcale uwagi bo nie taki był tego cel. Za to dźwięk jest o niebo ładniejszy niż na seryjnych tłumikach. Do 3000 tyś./obr. jest cichutko, a powyżej tego zakresu zaczyna brzmieć ładnym basowym pomrukiem. Co do wkładki K&N to dałem za nią 140 PLN.

http://images20.fotosik.pl/100/e6740113ab07066amed.jpg

Jak będę miał dostęp do kanału to zrobię więcej fotek jak to wszystko wygląda. :diabel:

_________________
Audi Coupe Quattro, powered by AAH
Moje Coupe


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lut.2007 19:02:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.wrz.2004 11:16:53
Posty: 114
Lokalizacja: Kraków
Ale śliczna Coupejka
To oryginalny kolor lakieru?
Gangsta bywasz w okolicach Krakowa czasem?
Jak będziesz miał foty dołu, podrzuć proszę na PW
Dzięki i pozdrawiam
Obarek

_________________
2,8 Coupe quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lut.2007 19:25:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.mar.2006 17:35:57
Posty: 512
Lokalizacja: Kielce i Skarzysko
Kolor jak u mnie ;) Alpejska biel :P

No ja moze niedługo pokombinuje cos z wydechem ;)

_________________
Audi A4 B6 Quattro 2,7 T z RS4 + B3 1,8 Gaznik Mamci i astra kombi do tyrania :P


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: