.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.kwi.2025 17:11:33

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Podtlenek Azotu do 2.8 aah
PostNapisane: 05.lut.2007 07:00:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2005 09:45:18
Posty: 158
Lokalizacja: Lodz/Dublin/3Miasto
Witam,

pytanie jak w temacie - czy NOS sprawdza sie w wolnossacych v6-tkach..? Na ile polepszaja sie osiagi..? Na co trza zwrocic szczegolna uwage po zamontowaniu i czy chwilowy przyrost nie jest cichym zabojca silnika. Wiem, ze w Lodzi instaluja ten sprzet u Jedrasika - ma ktos z ta firma jakies doswiadczenia..? Z gory dzieki za wszystkie odpowiedzi!

_________________
Audi Coupe 2.8 AAH ('05 - '12)
Golf VI 1.6 BSE ('12 - '14)
Golf VII Variant 1,4 tsi CompSport ('19 -...)
TD(R)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lut.2007 08:21:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
1. Sprawdza się o ile zastosujesz kompletną instalacje (system mokry + koc + manometr to minimum, dodaj zdalne otwieranie butli i jest wypas)
2. Spokojnie możesz ładować +75PS. Auto fajnie odjeżdza
3. Przy odpowiednim użytkowaniu, nie powinno sie nic dziać. Nie zuważyłem niczego niepokojącego.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lut.2007 08:59:49 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
I chyba nikt więcej się nie odezwie bo z tego co wiem tylko wowo miał N20 w AAH...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lut.2007 10:38:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2005 09:45:18
Posty: 158
Lokalizacja: Lodz/Dublin/3Miasto
Wowo, a mierzyles kiedys osiagi np. do setki czy cwiartke z n20 i bez..? Wiesz moze czy sa jakies elementy ktore trza wymienic badz tez cos na co trza zwrocic uwage przed instlacja..? Twoja coupeta trzymala serie na hamowni..?

_________________
Audi Coupe 2.8 AAH ('05 - '12)
Golf VI 1.6 BSE ('12 - '14)
Golf VII Variant 1,4 tsi CompSport ('19 -...)
TD(R)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lut.2007 18:36:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Kiedys hamowałem ,ale z mikserkiem i LPG :D Jak ujrzałem wyniki instalka wylądowała w koszu, a parametry sporo wzrosły (odczuwalnie) choć już więcej nie hamowałem. Wsadziłem świczki DENSO 2 stopnie zimniejsze i olej zawsze na max, odmy pod auto. Strzały tylko jak motor i olej miały 90*C.
Czasów nie mierzyłem, bo w mojej ośce przy strzale na 3 biegu potrafiło kołami zamielić :diabel: Poza tym nienadążał bym obsługiwać stopera.
Przy strzale +75PS był niezły odjazd. Co prawda nie taki jak na filmach, że beret zrywa, ale odczywalnie szedł do przodu. Szczególnie po obrotach było widac, bo szybciutko podchodził pod czerwone pole.
Ogólnie, silnik sporo ciszej, równiej i bardziej gładko pracował podczas strzału.
Przez jakiś czas miałem +100PS to już jazdy nie było :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2007 06:05:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2005 09:45:18
Posty: 158
Lokalizacja: Lodz/Dublin/3Miasto
U mnie tez jest oska i myslalem, ze na dwojce od jakichs 3000/min mozna wystrzelic...Z tego co napisales wynika, ze zabawa zaczyna sie od 3-ki i tez trza uwazac na mielenie... Jak to wyglada w praktyce - miales jakies kill'e mocniejszych furek..? Jak wyglada sprawa z montazem - miales jakies problemy ze strojeniem?a znalazlem to miejsce i taki zestaw - da rade..?

http://www.tuning.jedrasik.pl/moc20.html

Jezeli mieliscie stycznosc z ta firma - dzieki za wszystkie opinie!
Pozdrawiam

_________________
Audi Coupe 2.8 AAH ('05 - '12)
Golf VI 1.6 BSE ('12 - '14)
Golf VII Variant 1,4 tsi CompSport ('19 -...)
TD(R)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2007 08:39:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
3,6m przewodu to za mało, nie starczy jeśli umieścisz butle w bagażniku. Zamontować mozesz sam, nie ma problemu - służę pomocą. Przy strzałach 50-75PS możesz na pewniaka używać bez strojenia (o ile jesteś pewny wydajności swojej pompy paliwa) Jeśli budowanie zestawu chcesz na tym zakończyć to odpuść, bo nie bedzie zabawy i wygody użytkowania. Dodaj koc, manometr i zdalne otwieranie butli.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2007 11:00:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.sie.2005 18:34:18
Posty: 539
Lokalizacja: Rybnik (śląsk)
nie jestem znawca nitro ale slyszalem ze odradza sie strzaly na nizszych biegach niz trojka

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2007 11:07:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
aro -> źle słyszałeś :diabel: Jeśli trakcja pozwoli, jesteś szybki i masz reflex, to możesz ładować z I biegu. Wtedy obrotomierz się szybko może zamknąć. Natomiast nie powinno się strzelać poniżej 3 tys.obr/min bo siły w silniku sa ofromne.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: