.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.cze.2025 20:19:34

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sty.2005 15:22:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.kwi.2004 16:09:29
Posty: 367
Lofi napisał(a):
kurcze z tego co tu się dowiaduje to będe musiał założyć lepsze opony na tył a przód dostanie te gorsze no i znowu na treningi aż do skutku ale ciężko jak na razie pomaga wolna prędkość na zakrętach


Musisz mieć z przodu i z tyłu taki sam bieżnik (nie mówiąc o marce typie i rozmiarze opony). W quattro opony musza być identyczne.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sty.2005 20:44:03 
Klubowicz

Dołączył(a): 14.sie.2004 11:54:11
Posty: 1325
Lokalizacja: Suchocin -> Wawa
No ja rowniez przedobrzylem :zly:

Wylecialem sobie na parking potrenowac i po kilku ladnych bokasach dupa poleciala na kraweznik :/
Kolpak polamany a fela dosc mocno skrzywiona.
Do tego wracajac znowu mialem problem i przodem przytarlem o kolejny kraweznik, co zo porazka :zly:

Czyli po moim pierwszym treningu zimowym za kierownica quattro stracilem dwa kolpaki i jedna fela do prostowania. Teraz tylko sie modle zeby z zawieszeniem bylo wszystko OK :(

Nie ma co, nastepny trening robie na jakims polu bo te krawezniki to za duzo szkody moga zrobic.

Jesli chodzi o jazde Quattro to wogole nie moge nad tym zapanowac, poprzednia Scierka mialem piekne kontrolowane bokasy a tu ni cholery nie moge, dupa ucieka, przod jakos wogole nie trzyma. Trzeba chyba bedzie zupelnie zmienic styl jazdy.

_________________
było Audi B4 2.3 LPG quattro /NG/
było A4 Avant 2.8 30V quattro
było Subaru - ważne że 4x4
było A4 1.9 TDI avant quattro /AFN/
jest: XC90 T6 i Nissan Juke


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sty.2005 23:29:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.wrz.2004 21:38:23
Posty: 179
Lokalizacja: Katowice
no tak oponki oponki i jeszcze raz oponki ale na lodzie to tylko kolce :) bylismy teraz w gorach i na slowacji bylo tyle sniegu inni mieli klopoty a my smigalismy na wszystkie gorki :D


Audi C4 V6 2,8 Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2005 00:42:45 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lip.2003 15:45:10
Posty: 4448
Lokalizacja: centralna Polska
A my dzisiaj na łódzkim spocie pięknie pobawiliśmy się na parkingu pod hipermarketem. Snieżek, lodzik i mrozik był, dobra zabawa była i kolejne ćwiczenie quattro i ośką było.

PS. Strat żadnych nie zanotowano.

A to że w quattro oponki musza być takie same to chyba sprawa jasna? A to że powinny miec jeszcze trochę bieżnika to chyba też jasne? I to nie tylko w quattro. Jak masz łyse koła z tyłu to zawsze będzie ci dupa latała na ślizgim.

_________________
S8 dla Łodzi..... i dla mnie też S8 ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2005 01:23:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12012
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
ja stosuję różne techniki
Na mokrym asfalcie - szeroki najad na zakręt ( nawet z przeciwnego pasa, jak nic nie jedzie ) , generalnie z gazem na pół gwizdka (zależy jak szybko się też jedzie), w momencie kiedy przód ucieka na zewnątrz, mocny skręt kierownicą w kierunku zakrętu,a po ok. 0.5 sek. odpuszczenie gazu. Jak dupa zarzuci, but w podłogę i tak do końca. Jest też opcja z redukcją, na bardzo ostrych zakrętach, taki kick down.
Na śniegu - jak najwięcej dupą wchodzić w zakręt, praktycznie już złamanym autem i but w podłogę. Rybki jeszcze nie umiem, więc w syt. extremalnych, sprzęgło, ręczny i potem strzał ze sprzęgła i pełen but, na skręconych kołach.
Na lodzie i śniego-lodzie - BARDZO ostrożnie, i bez wyglupów, no chyba, że to lotnisko bez osób postronnych.

No i najważniejsza zasada - quattro przyspiesza na śliskim jak żadne auto, ale auto z quattro hamuje tak samo jak każde inne. Co ciekawe - jeżdżąc fiatem uno na śliskim, z racji jego niewielkiej wagi, łatwiej go zatrzymać w zakręcie, Audi siła bezwładności ciągnie dużo dalej.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2005 08:54:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Kurde, jak tu kupić niewyeksploataowaną quattrówke?? :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2005 10:55:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.cze.2004 22:06:22
Posty: 847
Lokalizacja: Śląsk
Auto: RS6 Avant C5 MTM
jechac po nia do rajhu... :diabel: :diabel: :diabel: :): tam jeszcze mają niewyeksplatowane... :):

_________________
Audi 80 (B4) 2,6 quattro Avant - 2004->2009 :(, VW Golf III GTD 1.9 - 2006->2007, Audi A8 (D2) 4,2 quattro 2007->2011,
Chrysler Grand Voyager 3,8L AWD 2009->2011, Opel Omega 3,2 V6 kombi 2011->2012
----------------------------------------------------------------
Opel Zafira 1,8 16V + LPG 2011->jest
Triumph Rocket III Roadster blue haze + tuning 2011->jest
Audi RS6 Avant Black Edition (C5) 2013->jest
Dodge RAM van 2001 3,9L + LPG 2014->jest
----------------------------------------------------------------
Obrazek Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2005 16:55:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.lis.2004 19:31:01
Posty: 179
Lokalizacja: Lublin
Esperak napisał(a):
jechac po nia do rajhu... :diabel: :diabel: :diabel: :): tam jeszcze mają niewyeksplatowane... :):



Wydaje Ci się, ja w swoją wsadziłem już 6tyś i drugie tyle do wakacji wsadze, ale to tylko elementy eksploatacyjne :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2005 17:07:51 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sie.2003 15:20:59
Posty: 2049
Lokalizacja: The Great Lakes
Macior, ale to chyba nie były elementy napędu quattro?

_________________
Było: B5 1.8Tq
Jest: E39 530i, 8R Q5 3.0T, Charger SRT392


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2005 20:22:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.cze.2004 22:06:22
Posty: 847
Lokalizacja: Śląsk
Auto: RS6 Avant C5 MTM
Macior napisał(a):
Wydaje Ci się, ja w swoją wsadziłem już 6tyś i drugie tyle do wakacji wsadze, ale to tylko elementy eksploatacyjne :D


eee nio ale niemamy tu na myśli mareriałów eksplatacyjnych tylko wyeksplatowane bryki gdzie czego byś sie niedotknoł to się sypie...

mi akurat udało się przywieść furke w poprostu wzorcowym stanie zrobiłem nią 30 tyś już i jak narazie wymieniłem termostat, kable, świece, i tylne klocki
i jakoś niezapowiada się żebym musiał dokonać jakiejś poważniejszej naprawy w najbliższych miesiącach. no chyba że trzeba bedzie rozrząd zrobić ale to też jest czesć eksplatacyjna wymieniana okresowo.

_________________
Audi 80 (B4) 2,6 quattro Avant - 2004->2009 :(, VW Golf III GTD 1.9 - 2006->2007, Audi A8 (D2) 4,2 quattro 2007->2011,
Chrysler Grand Voyager 3,8L AWD 2009->2011, Opel Omega 3,2 V6 kombi 2011->2012
----------------------------------------------------------------
Opel Zafira 1,8 16V + LPG 2011->jest
Triumph Rocket III Roadster blue haze + tuning 2011->jest
Audi RS6 Avant Black Edition (C5) 2013->jest
Dodge RAM van 2001 3,9L + LPG 2014->jest
----------------------------------------------------------------
Obrazek Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2005 20:51:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.sty.2005 23:40:20
Posty: 179
Lokalizacja: Jaworzno
lurcze wasza pomoc mi pomogła więc co się mi udało zmienić koniec strachu że się zaraz z drogi wyleci każdy zakręt z nogą na gazie ale bez przesady i pomogło auto nie do poznania każdy zakręt przelatuje z minimum 20km/h większą prędkością i nie ma z tym problemów. Kurcze świetna sprawa jak dziś jechałem do roboty to nie było mocnego na mnie nikt nawet nie startował do auduni. A tak swoją drogą to nie wiedziałem że na quattroi trzeba wszystkie 4 gumy takie same zakładać a poprzedni właściciel też tego nie wiedział. Na szczęście na lato mam 4 identyczne nówki więc to będzie jazda.

_________________
Audi 80/B4 QUATTRO COMPETITION EDITION 2.0 16V 140KM ACE + GAZ BRC 94r - HISTORIA 2004 do 2007
Audi A4 1.9TDI 110KM avant 98r - jeszcze chwile
Audi A4 B7 1.9TDI avant 2006r - moja nowa miłość :)

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: