.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.cze.2025 21:53:01

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: luz w zawieszeniu
PostNapisane: 25.sty.2005 14:05:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.paź.2003 10:04:01
Posty: 34
Lokalizacja: Włoszczowa
Witam mam taki problem podczas jazdy słychać dziwne stukanie w przednim zawieszeniu podniosłem samochód do góry i co się okazało jest straszny luz na górze zawieszenia :/ coś jakby te łożyska u góry ale wymieniałem je nie dawno moje pytanie brzmi czy są tam u góry jeszcze jakieś gumy oprócz tego łożyska w gumie. I do tego mam wibracje na kierownicy opony sprawdzone koła wywarzone
Z góry dziękuje bo wiem że można na was liczyć.
:D

_________________
Audi A6 2001r 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2005 14:15:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
U góry jest tylko te łożysko, może trzeba dokręcić.
Wibracje mogą być spowodowane np. luzem w zawieszeniu, nierównym zużyciem opon, złą zbierznością itp. Występuje podczas jazdy, czy hamowania?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2005 14:27:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.paź.2003 10:04:01
Posty: 34
Lokalizacja: Włoszczowa
Wibracje są tylko podczas jazdy podczas hamowania jest ok.

_________________
Audi A6 2001r 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2005 14:40:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2004 11:29:55
Posty: 227
Lokalizacja: Warszawa
Witam w klubie zawiedzionych zawieszeniem Audi. Sprężyny, amory a na końcu Poduszki zwrotnicy, później kąty i zbierzność i będzie ok... Pozdrawiam

_________________
B4 2.0 ABT+LPG II gen. Bingo S, które skradziono... Teraz czaję się na cabrio 2,8V6... Dzieci nie mam, nie planuję, a czas spełniać marzenia...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: luz w zawieszeniu
PostNapisane: 25.sty.2005 14:45:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10363
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
TOMI75 napisał(a):
Witam mam taki problem podczas jazdy słychać dziwne stukanie w przednim zawieszeniu podniosłem samochód do góry i co się okazało jest straszny luz na górze zawieszenia :/ coś jakby te łożyska u góry ale wymieniałem je nie dawno moje pytanie brzmi czy są tam u góry jeszcze jakieś gumy oprócz tego łożyska w gumie. I do tego mam wibracje na kierownicy opony sprawdzone koła wywarzone
Z góry dziękuje bo wiem że można na was liczyć.
:D
Jak podniesiesz zawsze bedzie tam luz, ponieważ tam jest łożysko oporowe i i luz kasuje się pod masa auta, ja bym przejżał raczej dół zawieszenia, gumy i przede wszystkim swoznie dolne i końcówki drążków.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2005 16:13:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.kwi.2004 17:05:51
Posty: 115
Lokalizacja: Kraków
jak zobaczysz w poniższym poście mam taki sam problem,który nie został do końca rozwiązany.

http://forum.audiklub.org/viewtopic.php ... &highlight

w moim przypadku wszystko po wymianie amorów i poduch było git,ale po miesiącu sie spieprzyło, i teraz obstawiam zły montaż(może nie ma odbojów i poduchy sie przez to wybijają??)
przez to zawieszenie to sie nabawie takiej nerwicy że w szpitalu wyląduje,
od początku jak kupiłem auto walcze z zawiasem :(:
a przy okazji jeśli ktoś zna dobrego gościa od zawiasu w krakowie to prosze o wiadomośc.

_________________
A6,C5 2.8Q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2005 16:32:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
spróbójcie zastosować orginalne z ASO: tuleje wachaczy, końcówki drążków oraz sworznie zwrotnicy a wasze kłopoty się skończą reszta gratów mogą być zamienniki.przerabiałem to kilkakrotniei doszedłem do wniosku żę nie będę remontował zawiasu co 3 miesiące.dla bardziej oszczędnych polecam regeneracje końcówek i sworzni (oczywiście regenerujemy orginalne części nie podróbki.co do gum waczacza nie znam innego żródła niż orginał

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2005 16:51:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
mi jak stukało to wymieniłem tuleje wahcacza i jest ok, ale ważna zasada w sklepie były trzy rodzaje : tanie- włsokie droższe- wygladały jak włoskie :D i drogie - te kupiłem bo miały napis: made in Germany :D zrobiłem 6000 i jest cały czas ok :) ciekwe ile wytrzymają :?: :D

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2005 19:02:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
orginalne z aso tuleje wytrzymują po mazurskich drogach 60 tyś km a jeżdzę sporo po lasach na ryby. końcówki drążków około 120 tyś a sworznie w b-3 wytrzymały 320 tyś km a wcześniej jak stosowałem zamienniki to 15 tyś km to max i coś się sypało .co półroku zawias do remontu to za drogo wychodzi

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2005 20:46:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.wrz.2004 19:54:43
Posty: 426
Lokalizacja: Siedlce
yooo25 napisał(a):
... ale ważna zasada w sklepie były trzy rodzaje : tanie- włsokie droższe- wygladały jak włoskie :D i drogie - te kupiłem bo miały napis: made in Germany ...


czy tuleje wachaczy Febi są OK ? Jakiej to wogóle produkcji ? Germany ?

_________________
Audi A4 1.8 20V bez turbo LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2005 20:53:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2004 12:41:33
Posty: 1139
Lokalizacja: Warszawka
a co moglo sie zjebac jak przy ruszaniu cos mi pyka w kole ??

_________________
było:
Coupe 6A 2.0 16V
Subaru Impreza GT // WRX STI // Evo 8 // Evo 10
Jest:
M4 Competition
AMG GT S


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sty.2005 08:16:30 
Moderator

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:55:57
Posty: 3007
Lokalizacja: ..........Siedlce.......... Auto: B4 ABK
Na skręconych kołach się nasila? Może przegub. Oglądałeś osłony gumowe przegubów zewnętrznych? W jakim są stanie?

_________________
Audi B4 2.0 ABK Pozdrawiam Marcin
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sty.2005 10:08:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
A jak z cenami tych orginalnych elementów. do tej pory kupowałem orginalne tuleje na wahacze po 50zł/szt. jak jest z reszta?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sty.2005 10:41:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2004 12:41:33
Posty: 1139
Lokalizacja: Warszawka
Maridk napisał(a):
Na skręconych kołach się nasila? Może przegub. Oglądałeś osłony gumowe przegubów zewnętrznych? W jakim są stanie?

wlasnie dzieje sie tak tylko czasami przy ruszaniu na zakretac jest git....nie ogladalem bo nie mam juz garazu ani dostepu do kanalu.... :( :(

_________________
było:
Coupe 6A 2.0 16V
Subaru Impreza GT // WRX STI // Evo 8 // Evo 10
Jest:
M4 Competition
AMG GT S


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: