|
| Autor | Wiadomość | ||||
|---|---|---|---|---|---|
| TomWPR |
|
||||
Dołączył(a): 14.sty.2005 10:35:57 Posty: 466 Lokalizacja: Pruszków |
|
||||
| Góra | |
||||
| jmm |
|
||||
Dołączył(a): 11.wrz.2003 21:02:10 Posty: 6695 Lokalizacja: Włocławek Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L |
|
||||
| Góra | |
||||
| TomWPR |
|
||||
Dołączył(a): 14.sty.2005 10:35:57 Posty: 466 Lokalizacja: Pruszków |
|
||||
| Góra | |
||||
| SIMSOFT |
|
|||
Dołączył(a): 28.lip.2004 14:09:19 Posty: 180 Lokalizacja: Warszawa |
|
|||
| Góra | |
|||
| juziooo |
|
|||
Dołączył(a): 13.wrz.2003 16:45:43 Posty: 1063 Lokalizacja: Jauer |
|
|||
| Góra | |
|||
| kefir200 |
|
|||
Dołączył(a): 06.sie.2003 19:31:38 Posty: 2236 Lokalizacja: Norwegia Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T |
|
|||
| Góra | |
|||
| mały v8 |
|
||||
Dołączył(a): 09.paź.2004 09:30:29 Posty: 10382 Lokalizacja: Siedlce Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM. |
|
||||
| Góra | |
||||
| kefir200 |
|
|||
Dołączył(a): 06.sie.2003 19:31:38 Posty: 2236 Lokalizacja: Norwegia Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T |
|
|||
| Góra | |
|||
| mały v8 |
|
||||
Dołączył(a): 09.paź.2004 09:30:29 Posty: 10382 Lokalizacja: Siedlce Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM. |
|
||||
| Góra | |
||||
| TomWPR |
|
||||
Dołączył(a): 14.sty.2005 10:35:57 Posty: 466 Lokalizacja: Pruszków |
|
||||
| Góra | |
||||
| mały v8 |
|
||||
Dołączył(a): 09.paź.2004 09:30:29 Posty: 10382 Lokalizacja: Siedlce Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM. |
|
||||
| Góra | |
||||
| Lukasik |
|
||||
Dołączył(a): 06.paź.2003 18:09:27 Posty: 4593 Lokalizacja: Białystok Auto: przeważnie starsze Audi |
|
||||
| Góra | |
||||
| piotr |
|
||||
Dołączył(a): 23.lip.2003 16:45:10 Posty: 4448 Lokalizacja: centralna Polska |
|
||||
| Góra | |
||||
| kefir200 |
|
|||
Dołączył(a): 06.sie.2003 19:31:38 Posty: 2236 Lokalizacja: Norwegia Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T |
|
|||
| Góra | |
|||
| Lukasik |
|
||||
Dołączył(a): 06.paź.2003 18:09:27 Posty: 4593 Lokalizacja: Białystok Auto: przeważnie starsze Audi |
|
||||
| Góra | |
||||
| kefir200 |
|
|||
Dołączył(a): 06.sie.2003 19:31:38 Posty: 2236 Lokalizacja: Norwegia Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T |
|
|||
| Góra | |
|||







2.0 RT (k-j)
Ale ze 100 czy 200 zrobić V8 jest łatwo. Wszystko przykręca się do tych samych otworów. Z chłodnicami są jaja i z doprowadzenbiem powietrza do nich. Ale nie musi to być akcja na sztukę i odpierdziel. Znam jedno takie auto już prawie wykończone. Został tylko tył. I wygląda wyśmienicie. Przednie wzmocnienie zostało zmodyfikowane i powycinane. Ale to tylko tam gdzie było potrzeba. Sama konstrukcja zapewniająca bezpieczeństwo jest nienaruszona. Jest jeszcze pomysł na przeniesienie chłodnicy do przodu jak w C4 i V8...ale jeszcze sprawa nie ruszyla.
a co powiecie na przerobienie setki na dwusetke?? Szykuje sie do takiego manewru wlasnie. Nie ma chyba z tym wiekszych problemow, nie trzeba nic rzezbic praktycznie. Kupujemy czesci i jazda. Jedno pytanko jeszcze dotyczace srodka (kaseta): tą listwe co idzie w kolo samochodu w srodku (ta na wysokosci nawiewow) da sie zdemontowac i zalozyc ladne drewienko oryginalne?? Oczywiscie po uprzednim zakupie tego. Ponoc to sie trzyma tylko na zatrzaskach i z deski jak i z boczkow da sie to zdjac i bez problemu zalozyc drewno. Pozdrawiam.