.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 16.maja.2025 08:19:18

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [100 c3] Opis gniazda pompy centralnego zamka
PostNapisane: 17.mar.2007 17:03:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.mar.2007 16:54:56
Posty: 21
Lokalizacja: Pomorze
Witam
Jestem tu nowy więc witam wszystkich i pozdrawiam
Posiadam 100 c3 90 rocznik kupiłem ją a w trakcie ekcploatacji zaczeły sie pojawiać coraz wieksze niespodzianki.
Na chwile obecna wiekszośc mam juz za soba , potrzebuje teraz opis gniazda pompy od centralnego zamka [pneumatyczny seryjny]
Poprzednia pompa byla zalana , zaltwilem inna sprawna ale jakos nie dziala , na wtyczce nie mam zadnego napiecia a mam zamiar to zrobic skoro juz jest w aucie.
Bede wdzieczny za pomoc w tej kwestii


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.mar.2007 17:54:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.kwi.2005 19:02:43
Posty: 233
Lokalizacja: Łódź
Opisu złącza nie mam :(. Napięcie pojawia się chyba dopiero po przekręceniu kluczyka. Ale najczęściej (przy tym wieku auta) jest to pęknięty przewód 'plusowy' w drzwiach kierowcy. Sprawdzenie wstępne - przez wysunięcie gumowej osłony z drzwi (przy zawiasach) - w środku są trzy przewody. Jak się da trochę wyciągnąć, to trzeba sprawdzić, który jest podejrzanie miękki lub zerwany. Można próbować naprawiać nie zdejmując tapicerki drzwi, ale jest to niewygodne. Były już opisy takiej awarii.
Pozdrawiam.

_________________
Audi 100 CS quattro 86


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.mar.2007 18:29:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.mar.2007 16:54:56
Posty: 21
Lokalizacja: Pomorze
Lake napisał(a):
Opisu złącza nie mam :(. Napięcie pojawia się chyba dopiero po przekręceniu kluczyka. Ale najczęściej (przy tym wieku auta) jest to pęknięty przewód 'plusowy' w drzwiach kierowcy. Sprawdzenie wstępne - przez wysunięcie gumowej osłony z drzwi (przy zawiasach) - w środku są trzy przewody. Jak się da trochę wyciągnąć, to trzeba sprawdzić, który jest podejrzanie miękki lub zerwany. Można próbować naprawiać nie zdejmując tapicerki drzwi, ale jest to niewygodne. Były już opisy takiej awarii.
Pozdrawiam.

Poprzedni właściciele tego auto to byli wynalazcy i nie wiem czy czegos nie pomieszali dlatego tez potzrebuje opis gniazada - co jest za co odpowiedzialne.
Z pewnoscia na ktorej piny idzie + i - nastepnie sterownie z drzwi kierowcy i pasazera oraz sterowanie ze stacyjki zmienno napiecowe aby zamykac podczas jazdy a otwierac po wylaczeniu zaplonu gniazdo wyglada tak [- - - - _ - _]
_ to puste miejsca bez pinu.
Czekam na pomoic
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.mar.2007 23:38:54 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5218
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
http://www.autolib.diakom.ru/CAR/Audi/1 ... /fig08.pdf

Pompkę masz w rogu E-28

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: