.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.kwi.2025 13:53:43

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: jak to mozliwe ze to dziala i to dobrze
PostNapisane: 25.mar.2007 20:51:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sty.2006 09:51:26
Posty: 60
witam mialem w mojej audi silnik 2,3 benzyne pozniej zmienilem na 1,9tdi (wpinalem tylko wiazke z silnikiem) mialem zegar wlozony z tdi ktory nie mail obrotoierza teraz wsadzilem stary zegar z obrotomierzem z 2,3 i co o dziwo dziala i to dobrze dochodzi do 5tys a na poczatku trzyma niecaly tysiac obrotow a w instalacji ktora wpinalem NAPEWNO nie ma kabla ktory idzie z alternatora na obrotomierz WIEC JAK TO MOZLIWE ZE TO DZILA z kad ten obrotomierz bierze jakies wartosci ??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.mar.2007 20:54:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12011
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
czujnik na obudowie skrzyni biegów.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.mar.2007 22:08:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sty.2006 09:51:26
Posty: 60
sory ale chyba cos Ci sie pomylilo bo na skrzyni ten czujnik jest odpowiedzialny za wskazanie predkosciomierza a nie obrotomierza - a co wspolnego ma predkosc z obrotami to nie wiem - sory ale pudlo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.mar.2007 22:11:37 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5218
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
W obu sygnał do obrotka jest brany ze sterownika silnika. a ten posrednio z czujnika indukcyjnego na wale (albo kole zamachowym).

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2007 02:47:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.lut.2007 01:04:05
Posty: 817
Lokalizacja: zza winkla
Fox,nie wpadles na to,ze choidzi o obnizenie kosztow?Chodzi o podzespoly lub komponety,jak zwal tak zwal.Generalnie obrotek podpinasz pod cewke/w starych modelach/.Natomiast z mojego doswiadczenia wynika,ze w VW,Audi,SEacie i Skodzie,co nie wsadzisz,to dziala i podaje rzeczywiste wartosci,bez wzgledu czy to petrol czy diesel...przyklad-kiedys kupilem Golfa mk3 GL,z niewiadomych przyczyn mial zamiast obrotomierza zegar :galy: ...wiec zakupilem zegary od GTi,podpialem wiazke,i obrotek dzialal jak szalony....bodajze,to sie nazywa unifikacja....pozdro

_________________
...karaluchy umieraja na pogodna starosc...

Audi Coupe 16V
Audi A3 1.8T Sport quattro 235KM
Audi TT 1.8T quattro 225KM


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: