.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.kwi.2025 13:34:25

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [2.8 V6 AAH] MODYFIKACJE
PostNapisane: 26.mar.2007 23:40:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.mar.2007 23:25:18
Posty: 6
Lokalizacja: wawa
Witam mam pytanie czy ktoś zajmował się modyfikacjami mechanicznymi tego silnika jako WOLNOSSĄCY, TURBO, PODTLENEK , jeżeli macie jakieś doświadczenie to proszę pisać


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2007 10:26:46 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
ten silnik niestety jest bardzo słabo podatny na takie mody
po za tym nie znam nikogo z klubu aby coś takiego robił

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2007 11:11:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
Kiedyś widziałem taki filmik, z TVN Turbo chyba jak koleś się wypowiadał, że założył do tego właśnie silnika podtlenek, ale dobrze nie pamiętam ile kucy dodatkowo mu to dało.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2007 11:20:25 
Moderator

Dołączył(a): 31.lip.2006 12:05:41
Posty: 5400
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: S6 C4
KorNoLio napisał(a):
Kiedyś widziałem taki filmik, z TVN Turbo chyba jak koleś się wypowiadał, że założył do tego właśnie silnika podtlenek, ale dobrze nie pamiętam ile kucy dodatkowo mu to dało.


podobno było 250 KM i 400 Nm i był to nasz kolega z klubu - wowo

_________________
S6+Avant 4.2 V8 AHK quattro Gmbh LZ5M Nogaro Blau - jeeest
S6 C4 limo 4.2 V8 AEC quattro manual LZ5U - jest
A4 B7 Avant 1.8T BFB LPG quattro - jest...

+
DLTA + CLHA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2007 15:46:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2004 12:09:23
Posty: 4652
Lokalizacja: EPWR
Auto: A4 B6, A4 B5 Avant, Cabriolet
Ten podtlenek w 2.8 V6 AAH zalozyl kolega z Forum o nicku Wowo
-> http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... cje#956837

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2007 17:08:36 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Najpierw doprowadź silnik do serii a później myśl go N2O...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2007 19:03:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.lip.2004 14:13:18
Posty: 280
Lokalizacja: Tuszyn/Pabianice/Łódź
Temat przerabiałem w swoim.... były i wielkie rozmowy z różnymi fachowcami na temat montowania turbiny .... a nawet dwóch .... odprężanie silnika itd...

potem wałkowany był temat podtlenku... i znowu jazda po znawcach .... jeden ... drugi .... trzeci

następnie nadszedł czas na decyzję............................................


NOWE AUTO

moim zdaniem gra niewarta świeczki poszukaj lepiej innego modelu lub zapakuj mocniejszy silnik. o ile mnie pamięć niemyli ktoś kiedyś na forum proponował 2,7 biturbo

_________________
'92 AUDI B4 2.8 V6 AAH quattro !!! :-) :-) :-)
'00 AUDI A6 Avant 2,5 TDI AKE quattro !!! :-) :-) :-)
'02 AUDI A4 Avant 1,9 TDI AWX 4x4(-2) !!! :-) :-) :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2007 22:45:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lut.2007 00:46:01
Posty: 1347
Lokalizacja: Chełmno-Coventry
Auto: Audi Q7 4L 3.0 TDI
napisz do tej firmy maila i sie dowiedz moze cos da sie zrobic ale przypuszczam ze to nie bedzie latwe i tanie. Mam 2.4 AGA i tez mysle cos zrobic bo seria 165 kucy to troszke malo jak na bude C5.
http://www.tomson.com.pl/x_C_X__P_technika.html
nie znam tej firmy.
sam nosze sie z zamiarem wyslania maila do nich z zapytaniem co moga zrobic, co beda wymieniac i ile bedzie to kosztowalo ale jakos nie moge sie zabrac za to. Myslalem rowniez jakie sa mozliwosci zaadoptowania biturbo z 2.7 i moze ktos z klubu moglby odpowiedziec na to pytanie.

Ps. nie sztuka jest kupis cos mocnego i szybkiego czasem wolisz miec cos jedynego niepowtazalnego. Czy widzial ktos kiedys 2.4 biturbo?

_________________
Pozdrawiam :diabel:
Obrazek

Bylo
AUDI A6 C5 2.4 98r AGA LPG
Mercedes CL 500 W215
Mercedes E320 CDI S211
Jest
Audi Q7 4L 3.0 TDI 12r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2007 23:06:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.lip.2004 14:13:18
Posty: 280
Lokalizacja: Tuszyn/Pabianice/Łódź
MiKev napisał(a):
Ps. nie sztuka jest kupis cos mocnego i szybkiego czasem wolisz miec cos jedynego niepowtazalnego. Czy widzial ktos kiedys 2.4 biturbo?


zgodze się z tobą ale to zależy ile i jakim kosztem chcesz wydać na to aby miec cos niepowtarzalnego...

dla mnie niebyła to kwestia ceny wówczas lecz zaangażowania a przede wszystkim nikt niebył w stanie powiedzieć mi ile tak naprawde zyskam

A co najważniejsze ile jeszcze zrobię km na tym silniku....

Ale popieram inicjatywę jak komuś się chce to gratuluję i zniecierpliwością czekam na rezultary

_________________
'92 AUDI B4 2.8 V6 AAH quattro !!! :-) :-) :-)
'00 AUDI A6 Avant 2,5 TDI AKE quattro !!! :-) :-) :-)
'02 AUDI A4 Avant 1,9 TDI AWX 4x4(-2) !!! :-) :-) :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.mar.2007 08:08:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Podtlenek dobra rzecz :diabel: lecz kosztowna w założeniu i w użytkowaniu. Dodatkowo dochodza pewne niuanse podczas użytkowania. Ogólnie nie jest tak pięknie jak się o tym mowi... ale warto złoić skóre dużo mocniejszym autom :diabel: Przy ośce problemy z trakcją n 3 biegu przy ekstremalnych nastawach zawiechy :peace:

Informacji szukaj na 12v.org. Wbrew opini Polskich tunerów idzie z silnika wycisnąć dodakowe koniki. Jest tam sporo informacji o modach. Od obróbki przepustnic do uturbiania.
3 lata temu Koraszewski proponował setup na około 200-210PS w cenie 4tys.zł.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.mar.2007 09:52:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.mar.2007 23:25:18
Posty: 6
Lokalizacja: wawa
Dzięki za odpowiedzi jeżeli chodzi o firmę "TOMSON" to ja sobie ją daruje znajomi mieli złe doświadczenia. Jeżeli chodzi o uturbianie też raczej odpada (za duże koszty). Pozostaje podtlenek lub modyfikacje wolnossącego, o podtlenku wiem tylko tyle co czytałem natomiast nie wiem jak to wygląda w rzeczywistości tutaj prośba do ludzi którzy mieli coś takiego żeby się wypowiedzieli w tym temacie.jeżeli chodzi o wolnossący to tu mam spore doświadczenie bo robiłem już tak cztery autka nawet z dobrymi rezultatami tylko zawsze były to czterocylindrowe silniki, zastanawiam się jak V6 będzie się zachowywało po obróbce głowic i czy w ogóle jest sens robić coś takiego??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.mar.2007 10:10:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Tak jak pisałem musisz przekopac 12v.org. Wiedzy jest tam mnóstwo:
- obróbka głowic
- wałki
- polerka kolektora ssącego
- dorobienie baranka
- powiększenie przepustnicy
- rzeźba na dolocie wraz z przepływką (niektóre kompletne mody dały zaskakujące rezultaty)
ewentualnie na gotowo przeróbka u Koraszewskiego.
Proponuje shamować auto na poczatek i zobaczyć co poszło w las.

Jeśli chodzi o podtlenek to już pisałem kilka razy. AAH bez kłopotu znosi strzał +75PS. +100PS też testowałem i w sumie kłopotów nie było - tylko z trakcja.
Prócz samej instalacji potrzebujesz, koc grzewczy z wyłącznikiem ciśnieniowym, manometr i zdalny otwieracz butli. Bez tych gadżetów użytkowanie N2O to porażka.
Do tego dobra oliwka i stan ponad max, poodpinane odmy, świeczki 2st. zminiejsze i latasz. Bezwzględnie należy sprawdzić wydajnośc pompy paliwa!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: