|
| Autor | Wiadomość | ||||
|---|---|---|---|---|---|
| TomWPR |
|
||||
Dołączył(a): 14.sty.2005 10:35:57 Posty: 466 Lokalizacja: Pruszków |
|
||||
| Góra | |
||||
| mały v8 |
|
||||
Dołączył(a): 09.paź.2004 09:30:29 Posty: 10381 Lokalizacja: Siedlce Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM. |
|
||||
| Góra | |
||||
| kefir200 |
|
|||
Dołączył(a): 06.sie.2003 19:31:38 Posty: 2236 Lokalizacja: Norwegia Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T |
|
|||
| Góra | |
|||
| TomWPR |
|
||||
Dołączył(a): 14.sty.2005 10:35:57 Posty: 466 Lokalizacja: Pruszków |
|
||||
| Góra | |
||||
| kefir200 |
|
|||
Dołączył(a): 06.sie.2003 19:31:38 Posty: 2236 Lokalizacja: Norwegia Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T |
|
|||
| Góra | |
|||
| TomWPR |
|
||||
Dołączył(a): 14.sty.2005 10:35:57 Posty: 466 Lokalizacja: Pruszków |
|
||||
| Góra | |
||||
| kefir200 |
|
|||
Dołączył(a): 06.sie.2003 19:31:38 Posty: 2236 Lokalizacja: Norwegia Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T |
|
|||
| Góra | |
|||
| TomWPR |
|
||||
Dołączył(a): 14.sty.2005 10:35:57 Posty: 466 Lokalizacja: Pruszków |
|
||||
| Góra | |
||||
| kefir200 |
|
|||
Dołączył(a): 06.sie.2003 19:31:38 Posty: 2236 Lokalizacja: Norwegia Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T |
|
|||
| Góra | |
|||
| mały v8 |
|
||||
Dołączył(a): 09.paź.2004 09:30:29 Posty: 10381 Lokalizacja: Siedlce Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM. |
|
||||
| Góra | |
||||
| kefir200 |
|
|||
Dołączył(a): 06.sie.2003 19:31:38 Posty: 2236 Lokalizacja: Norwegia Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T |
|
|||
| Góra | |
|||
| TomWPR |
|
||||
Dołączył(a): 14.sty.2005 10:35:57 Posty: 466 Lokalizacja: Pruszków |
|
||||
| Góra | |
||||
| kefir200 |
|
|||
Dołączył(a): 06.sie.2003 19:31:38 Posty: 2236 Lokalizacja: Norwegia Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T |
|
|||
| Góra | |
|||
| TomWPR |
|
||||
Dołączył(a): 14.sty.2005 10:35:57 Posty: 466 Lokalizacja: Pruszków |
|
||||
| Góra | |
||||



Pozdrawiam.
które zamykają podłużnicę i przykręca się do nich zderzak. Nie wiem jek jest w zderzakach z 20V i 5000 ale moim zdaniem w 10V łatwiej jest zrobić to taką metodą jak pisałem wcześniej
Pozdrawiam serdecznie
-- silnika by mi sie nie chciało wyjmować, no ale jeżeli już bym muuusiał....... to czemu nie, forum zawsze otwarte na moje pytania
10/2006