.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.kwi.2025 11:59:41

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 21.kwi.2007 22:07:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
Schiedel napisał(a):
Proponuję już odkładać na nową turbinę :/ Smutne ale prawdziwe, qmpel leona z 90km na 140km i turbo pochodziło aż 70tyś :peace:


Zajmuje się chip tuningiem ale także diagnostyką, naprawami silników i elementów wykonawczych. W kwestii turbin, turbin z kierownicami spalin to nie pomylę się bardzo jak powiem, że co 5te TDi jeźdzące po ulicy ma problem ze sterowaniem ciśnienia doładowania. Wielu kierowców nawet o tym nie wie, że ich turbo sprężarki ładują dużo więcej niż wymaga od nich program w ECU - i to jest w głównej mierze podstawa uszkodzeń silnika...

Kolejna sprawa to styl jazdy i tak jak już wcześniej wspomniałem wizja tunera zapisana w mapach sterownika. 70kkm to nie tak mało a co było prawdziwym problemem zgonu turbiny zapewne nie dowiemy się...

Już nie raz widziałem prace super mechaników, bezpieczne niemieckie programy, bezwypadkowe auta i spokojnych dbających o auto kierowców :/

_________________
diesel - silnik z duchem -)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.kwi.2007 22:45:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.wrz.2005 15:42:20
Posty: 484
Lokalizacja: Augustów / Birmingham
Ja o dieslu wiem tylko tyle że głośniej pracuje :peace: Cytuje co mi powiedział :):

_________________
C4 2.3 Etyline + Liquified Petroleum Gas 2005-2008
A4 B6 AWX 01 2008-2013
A4 B8 S-line CAGA Avant 09 2013 -> ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.kwi.2007 23:41:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.sty.2007 00:39:14
Posty: 20
Lokalizacja: Stogi/Malbork
Schiedel napisał(a):
qmpel leona z 90km na 140km i turbo pochodziło aż 70tyś :peace:


przy takiej mocy jaką osiągnął z 90 tki to naprawdę aż 70 tys. jaki to trzeba mieć łeb żeby dać sobie taki stary silnik tak skoksować... pozostawię to bez komentarza...

Rogal a z zegarami dalej to samo... po pierwszym postoju przestały pokazywać strzałki..m Mam do Ciebie prośbę jakbyś kiedyś w przyszłości robił takie B6 to jak byś mógł to zerknij :
wejdź do [17 - Instruments Cluster], następnie [10 - Adaptation]
Przeczytaj co jest na kanale 62

_________________
http://www.a4-klub.pl/smf/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.kwi.2007 16:46:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
Ok Alvaro zerknę, ale z tego co widziałem błąd masz raczej w podłączeniach. Takie navi z szafą komunikuje się przez CANy, może tam gdzieś leży przyczyna problemów.

Pozdrawiam

_________________
diesel - silnik z duchem -)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: