kefir200 napisał(a):
Ja mam pytanie do punktu numer 6...przy zmianie z benzyny na dizla to co trzeba przy przeglądzie?
W dowodzie sie musi zmienic z olej na etylina - zreszta przy zmianie pojemnosci i tak trzeba robic zerowy przeglad.
Pytanie podstawowe to jaki bedzie rocznik motoru ktory bedziesz chcial wsadzac, ale nastaw sie na zrobienie od podstaw elektryki w calym samochodzie
Co do oplacalnosci to samochod jest wart pewnie ze 3-4 tysie
Za silnik dasz jakies 2 tysie jak trafisz choc celowalbym wiecej
za osprzet, czyli chlodnice bo napewno bedzie potrzebna wieksza niz do 1,6 bezyny, alternator, pompe wspomagania, interkuler, deske rozdzielcza, lapy silnika, nowy zozrzad, rolki i napinacze, pompe wtryskowa, pompe paliwa, przekazniki i inne takie drobniejsze duperele, kosti itp., turbo i kolektory, zrobienie od podstaw wydechu, rozrusznik (na 90%) nowe lapy silnika, obudowe filtra powietrza, przeplywke, zdjecie immo z kompa, nawet jesli bedzie pasowac skrzynia to na 1000% sprzeglo bedzie potrzebne i to pewnie nowe - wycelujesz za to 3-5 tysi
Czyli w wersji pesymistycznej ale bardzo prawdopodobnej po swapie ten samochod bedzie kosztowal kolo 11 tysi a za tyle mozna szukac ocynkowanego b4 1,9 tdi mlodszego o 10 lat i bez zezby w gownie ktorej nikt nie bedzie chcial sie pozniej podjac serwisowac, nawet jesli sie znajdzie kupiec
Twoj wybor Twoje pieniadze. Oczywiscie jesli ten swap bedzie trwal rok to pewnie graty wyrwiesz za polowe ceny, ale czy warto ?