.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.maja.2025 15:49:19

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 136 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lip.2007 19:23:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lut.2005 01:34:16
Posty: 137
Lokalizacja: Bydgoszcz
Ciężko wyrokować coś nie słysząc. Jeżeli faktycznie to dół, to samo zrobienie panewek nie jest jakimś problemem. Jednakże trzeba dać wał na spasowanie, koszt panewek + inne ( uszczelki , olej etc ) + robocizna - jeżeli sam nie będziesz robił - strzelam ok. 1000 zł.

_________________
ACOQ 7A 1989


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lip.2007 19:30:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2004 23:32:38
Posty: 449
Lokalizacja: Wyszków
też tyle obstawiam ale właśnie widziłę mna otomoto ten silnik chce 2 tyś i nie bedzie wiadomo co i jak a jak zrobie najpierw dól póznij za jakiś czas góre to za pieniadze drugiego silnika bede miał silnik po kapitalce na lata.

_________________
80 1,8 2002-2004
COUPE 2,3NG + BLOS 2004-2007
ACQ 2,3 20V 2007-2008
A3 1,9 tdi 130 KM 2008-?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lip.2007 19:37:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lut.2005 01:34:16
Posty: 137
Lokalizacja: Bydgoszcz
Ten za 2 k pln niby nowy, nigdy nie używany. Tyle, że trzeba przezbroić.

_________________
ACOQ 7A 1989


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lip.2007 21:19:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
mimo wszystko zwalaj miske bo jeśli to nie panewka to zobacz czy masz dokręcone dobrze koło pasowe wału... ;)

nie był ruszany przypadkiem rozrzad?

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lip.2007 22:03:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 20:02:10
Posty: 6695
Lokalizacja: Włocławek
Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L
malinowy napisał(a):
Hmmm , jak można pałować silnik do 7 tyś obrotów ?


A siedziałeś/jeżdziłeś kiedys 20V?
Odcinka jest przy 7300, a czerowne pole na obrotku zaczyna się przy 7000rpm

_________________
Strona o Audi Coupe B2/B3/B4...
'99 Audi A6 Avant quattro 2.8 V6 Tiptronic (APR), 2011-? Obrazek
'85 Audi Coupe quattro 2.2 10V (KV), 2010-9999 Obrazek
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente (AGN), 2013-? Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lip.2007 22:05:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
baaa mój swego czasu kręcił się powyżej 8000obr :diabel:

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lip.2007 22:21:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12011
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
mój zanim go kupiłem , miał gaz bez odcinki... zdarzyło mi się przy kupnie go sprawdzać i przeciągnać na jedynce grubo powyżej 7krpm...

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lip.2007 22:34:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lut.2005 01:34:16
Posty: 137
Lokalizacja: Bydgoszcz
Hehe , dobrze wiedzieć od kogo nie kupować auta. Rzeźnicy :-P :peace:

pozdr

_________________
ACOQ 7A 1989


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lip.2007 06:53:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2004 23:32:38
Posty: 449
Lokalizacja: Wyszków
Odnośnie stylu jazdy i kręcenia to powiem jeszcze od siebie tak że kupiłem go po to żeby po dzidować jak strzała co fabryka dała :).
Pozatym jazda w tym samochodzie zaczyna się od 4 tyś. wcześniej to nic ciekawego.Jeżdżę samochodem okazjonalnie bo do pracy dojeżdżam komunikacją miejską czyli w skali miesiąca robię góra 300 km samochodem więc samo przez się jak wsiądę i mam czas to chce się nacieszyć :D
A tu narazie pakuję chajs (staram sie doprowadzić do serii) i wszyscy juz mi głowę suszą że mam cholernie drogie hobby :zly:

_________________
80 1,8 2002-2004
COUPE 2,3NG + BLOS 2004-2007
ACQ 2,3 20V 2007-2008
A3 1,9 tdi 130 KM 2008-?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lip.2007 19:10:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 20:02:10
Posty: 6695
Lokalizacja: Włocławek
Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L
malinowy napisał(a):
Hehe , dobrze wiedzieć od kogo nie kupować auta. Rzeźnicy :-P :peace:

pozdr



Bo od 4000 wskazówka obrotka szybko idzie do końca skali ;)

_________________
Strona o Audi Coupe B2/B3/B4...
'99 Audi A6 Avant quattro 2.8 V6 Tiptronic (APR), 2011-? Obrazek
'85 Audi Coupe quattro 2.2 10V (KV), 2010-9999 Obrazek
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente (AGN), 2013-? Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lip.2007 07:01:58 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3301
Lokalizacja: Poznań i okolice
baxter01 napisał(a):
Znaczy mój błąd silnik nie do 7 a do 6 tyś by kręcona na odcinku 6km ale nie cały czas na max tylko chwilowo.Później nie byl już kręcony tylko odpalony po 3 h i nadal był słychać stuki i dalej nie był już uruchamiany.
A i jeszcze miało miejsce jedna rzecz a minowicie jak się zatrzymałem no i usłyszałem te stuki w silniku to go zgasiłem.Odkręciłem korek loleju a tu poleciał delikatnie dymek-spaliny?


Przypaliłeś panewkę, najprawdopodobniej na korbowodzie. Gdyby Ci się obróciła, to po kilku obrotach silnik wystawiłby kopyto (temat przerabiałem :)). Ale bez paniki - miska w dół (bez ruszania głowicy), po kolei zdejmujesz czopy (najpierw korbowodowe, główne bardzo trudno uszkodzić) i patrzysz co sie stało... Może wystarczy założyć nowe panewki, bez ruszania wału.
Jeśli się obróciła panewka to masz do wymiany korbowód, panewki i wał do szlifu.

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lip.2007 07:12:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:55:28
Posty: 691
Lokalizacja: Gliwice
Mauzer napisał(a):
zależy czy bierznie wału będą trzymały nominał, ew. można szlifować wał pod panewki niekoniecznie na całości. Można to zrobić za 400pln mozna za 1500 ;)

Zła droga. Przeszlifujesz wyjęty wał na jednym czopie, zlożysz, a po 2 tygodniach zrobi się to samo na innym. Paranoja.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lip.2007 17:53:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
SebastianS napisał(a):
Mauzer napisał(a):
zależy czy bierznie wału będą trzymały nominał, ew. można szlifować wał pod panewki niekoniecznie na całości. Można to zrobić za 400pln mozna za 1500 ;)

Zła droga. Przeszlifujesz wyjęty wał na jednym czopie, zlożysz, a po 2 tygodniach zrobi się to samo na innym. Paranoja.


za mało motorów zrobiłeś kiedyś jak nie było na flaszke to się robiło nietakie rzeczy i silniki latały normalnie, no ale jak sie robi bez mierzenia bierzni i ciśnienia oleju to tak jak mówisz ;)

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lip.2007 07:41:49 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3301
Lokalizacja: Poznań i okolice
Mauzer napisał(a):
SebastianS napisał(a):
Mauzer napisał(a):
zależy czy bierznie wału będą trzymały nominał, ew. można szlifować wał pod panewki niekoniecznie na całości. Można to zrobić za 400pln mozna za 1500 ;)

Zła droga. Przeszlifujesz wyjęty wał na jednym czopie, zlożysz, a po 2 tygodniach zrobi się to samo na innym. Paranoja.


za mało motorów zrobiłeś kiedyś jak nie było na flaszke to się robiło nietakie rzeczy i silniki latały normalnie, no ale jak sie robi bez mierzenia bierzni i ciśnienia oleju to tak jak mówisz ;)


Możesz przeszlifować np. tylko czopy korbowodowe lub tylko główne, ale jeśli już wyjmiesz cały silnik i wał, to jest bez sensu, chyba że pozostałe czopy i panewki są w stanie idealnym. Natomiast nie powinno się szlifować tylko jednego czopu... Wiem że tak się robi (sam tak robiłem), ale nie w szybkoobrotowych silnikach benzynowych... Co innego duży, staroświecki diesel (czyli np. od Jelcza albo Ursusa :)).

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lip.2007 10:28:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:55:28
Posty: 691
Lokalizacja: Gliwice
wordeck napisał(a):
Mauzer napisał(a):
SebastianS napisał(a):
Mauzer napisał(a):
zależy czy bierznie wału będą trzymały nominał, ew. można szlifować wał pod panewki niekoniecznie na całości. Można to zrobić za 400pln mozna za 1500 ;)

Zła droga. Przeszlifujesz wyjęty wał na jednym czopie, zlożysz, a po 2 tygodniach zrobi się to samo na innym. Paranoja.


za mało motorów zrobiłeś kiedyś jak nie było na flaszke to się robiło nietakie rzeczy i silniki latały normalnie, no ale jak sie robi bez mierzenia bierzni i ciśnienia oleju to tak jak mówisz ;)


Możesz przeszlifować np. tylko czopy korbowodowe lub tylko główne, ale jeśli już wyjmiesz cały silnik i wał, to jest bez sensu, chyba że pozostałe czopy i panewki są w stanie idealnym. Natomiast nie powinno się szlifować tylko jednego czopu... Wiem że tak się robi (sam tak robiłem), ale nie w szybkoobrotowych silnikach benzynowych... Co innego duży, staroświecki diesel (czyli np. od Jelcza albo Ursusa :)).

Pozdrawiam

No i wygląda na to że osiągamy konsensus... Pegeerowskie techniki w obliczu braku floty na flaszkę uzasadniają naprawy tego typu w kombajnach, jelczach oraz kutrach rybackich - i nawet mają szansę powodzenia.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lip.2007 10:46:16 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3301
Lokalizacja: Poznań i okolice
SebastianS napisał(a):
No i wygląda na to że osiągamy konsensus... Pegeerowskie techniki w obliczu braku floty na flaszkę uzasadniają naprawy tego typu w kombajnach, jelczach oraz kutrach rybackich - i nawet mają szansę powodzenia.



Ale założę się o flaszkę, ze nie podkładałeś nigdy żyletek pod panewki, żeby skasować luzy? :peace: :peace: :peace:

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lip.2007 22:00:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:55:28
Posty: 691
Lokalizacja: Gliwice
wordeck napisał(a):
SebastianS napisał(a):
No i wygląda na to że osiągamy konsensus... Pegeerowskie techniki w obliczu braku floty na flaszkę uzasadniają naprawy tego typu w kombajnach, jelczach oraz kutrach rybackich - i nawet mają szansę powodzenia.



Ale założę się o flaszkę, ze nie podkładałeś nigdy żyletek pod panewki, żeby skasować luzy? :peace: :peace: :peace:

Pozdrawiam

NIe, u mnie, w moim pierwszym silniku w warszawie to była folia aluminiowa :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lip.2007 08:15:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2004 23:32:38
Posty: 449
Lokalizacja: Wyszków
Panowie powidzcie ten silnik wydaje się byc niekompletny ile może byc warty taki silnik :
(ewentualnie przy zakupie na co zwrócić uwagę)
Obrazek

Obrazek

Obrazek1

_________________
80 1,8 2002-2004
COUPE 2,3NG + BLOS 2004-2007
ACQ 2,3 20V 2007-2008
A3 1,9 tdi 130 KM 2008-?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lip.2007 08:41:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
wiesz co chyba 2.3 20V leży u kolesia w garażu, odezwij się wieczorem na PRIV

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lip.2007 13:15:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2004 23:32:38
Posty: 449
Lokalizacja: Wyszków
No i niestety sprawa ciągle nie rozwiązana :zly:
ale kolejną usłyszałem sugestię że może rozrząd się przestawił bo w sumie teraz jest problem żeby go odpalić.
Ja nie zdążyłem wymienić go a poprzedni właściciel to wielka niewiadoma??

_________________
80 1,8 2002-2004
COUPE 2,3NG + BLOS 2004-2007
ACQ 2,3 20V 2007-2008
A3 1,9 tdi 130 KM 2008-?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 136 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 42 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: