.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.cze.2025 13:56:12

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 74 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Rezanie traktora c.d. (tylko dla 1Z`etowców)
PostNapisane: 14.lut.2005 09:35:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
W piątek 11.02.2005 odbył się kolejny rezospocik na którym nasz mistrz oraz ja (podawałem klucze :D ):

- wyleczyliśmy Niunię z błędów 2 czujników temperatury (psik-psik w styki kompa i czujników) i bangla
- pożegnaliśmy Ś.P. katalizator przy uzyciu młotka i przecinaka (genialni konstruktorzy pomyśleli aby był wystarczająco blisko złączki - brawa dla inzynierów z Ingolstadt :peace: )
- założyliśmy ORYGINALNE rury do ic (kupione okazyjnie) i nareszcie skończyły sie problemy z pękaniem rur od Jelcza :D

Niunia odżyła i lekko się wyciszyła (nawet uczulony na traktory Quark to zauważył :diabel: ). Sprężareczka też ma lżej i pompuje aż miło.
BTW. Stan wydechu idealny, zero korozji i śladów wypalenia.

To tyle raportu. Fotki wrzucę niebawem. :)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lut.2005 10:52:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.kwi.2004 16:09:29
Posty: 367
U mnie jest fake katalizator - czyli pusta pucha (bebechy katalizatora wywalone). P.S po ostanich remoncikach, nowych wtryskach i podniesionym ciśnieniu turbiny zmierzyłem sobie przyspieszenie od 0-100 - nie mam niestety G-Techa więc mieryzłem stoperem cyfrowym. Wyszło mi jak mierzyłem sam 13,9, a jak jechałem z żona i ona mierzyła 15,4. Teraz się tylko zastanawiam jak te wyniki mają się do rzeczywistości - tzn jakie jest przekłamanie na predkościomierzu w kabinie. Przydałby się jakiś klubowicz z worcka ,albo dolnego z gtechem. Ale oólnie jestem zadowolony :) do końca orku planuje dojść do 12 sek lub lepiej


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lut.2005 14:48:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.lis.2004 22:22:47
Posty: 287
Lokalizacja: Wrocław, Auto: A6 Avant 1,9 TDI
Po co się demontuje katalizator?

_________________
http://wozik.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lut.2005 14:53:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Wozik napisał(a):
Po co się demontuje katalizator?

1. Stary zapchany katalizator = spadek mocy i wiekszy kłopot z wydostaniem się spalin.
2. Swięty spokój.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Rezanie traktora c.d. (tylko dla 1Z`etowców)
PostNapisane: 14.lut.2005 22:00:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
baskecior napisał(a):
W piątek 11.02.2005 odbył się kolejny rezospocik na którym nasz mistrz oraz ja (podawałem klucze :D ):

- wyleczyliśmy Niunię z błędów 2 czujników temperatury (psik-psik w styki kompa i czujników) i bangla
- pożegnaliśmy Ś.P. katalizator przy uzyciu młotka i przecinaka (genialni konstruktorzy pomyśleli aby był wystarczająco blisko złączki - brawa dla inzynierów z Ingolstadt :peace: )
- założyliśmy ORYGINALNE rury do ic (kupione okazyjnie) i nareszcie skończyły sie problemy z pękaniem rur od Jelcza :D

Niunia odżyła i lekko się wyciszyła (nawet uczulony na traktory Quark to zauważył :diabel: ). Sprężareczka też ma lżej i pompuje aż miło.
BTW. Stan wydechu idealny, zero korozji i śladów wypalenia.

To tyle raportu. Fotki wrzucę niebawem. :)

no to gratulacje.....
ja tyz jak wywalilem kata to poczulem ze silniczek jakos lzej oddycha... ;)

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lut.2005 22:25:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.lis.2004 01:45:02
Posty: 280
Lokalizacja: Sanok
Ha... a jak stwierdzić, że na pewno jest zatkany katalizator i "trza" go "wywalić" z bryki. Moja Niunia ma 245 tysiaków,
ale ładnie w rurkę gwizda, ostatnio słuchałem znajomego A4 i tak ładnego nie miała oddechu, jednak jak ją próbowałem
jeszcze na nie wymienionym pasku na obwodnicy w Tarnowie (trochę miałem duszę na ramieniu) to tylko poszła 1 zł 60 gr.,
toć to za mało mój stary "Pasek" wyciągał spokojnie ponad 1 zł 80 gr. i to 1,6 TD z I :-)
Jestem zdegustowany...

A jak to się ma do wprowadzenia przeglądu katalizatora, przez naszych możnowładców?

_________________
Pozdrawiam Mariusz
A3 TDI '00 038906018BP
chiptuning , regeneracja elektroniki pomp wtryskowych AUDI V6 2.5 TDI, i etc...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lut.2005 22:29:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
111lisu napisał(a):
Ha... a jak stwierdzić, że na pewno jest zatkany katalizator i "trza" go "wywalić" z bryki. Moja Niunia ma 245 tysiaków,
ale ładnie w rurkę gwizda, ostatnio słuchałem znajomego A4 i tak ładnego nie miała oddechu, jednak jak ją próbowałem
jeszcze na nie wymienionym pasku na obwodnicy w Tarnowie (trochę miałem duszę na ramieniu) to tylko poszła 1 zł 60 gr.,
toć to za mało mój stary "Pasek" wyciągał spokojnie ponad 1 zł 80 gr. i to 1,6 TD z I :-)
Jestem zdegustowany...

A jak to się ma do wprowadzenia przeglądu katalizatora, przez naszych możnowładców?

no to faktycznie twoja niunia cos kuleje ... moja na ori sofcie i bez kata szla 180 km/h......
generalnie przy takim przebiegu ( a moze byc wiekszy :P) katalizator jest zatkany ... ja bez kata jeżdze od 1,5 roku i przechodze przeglądy bez problemu... znaczy sie do tej pory ,zobaczymy jak bedzie w tym roku .. :P

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lut.2005 22:35:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.kwi.2004 16:09:29
Posty: 367
moze wtryski masz padniete - mi przy starych wtryskach tez szedl 160 max


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lut.2005 22:51:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.lis.2004 01:45:02
Posty: 280
Lokalizacja: Sanok
Co do kata to proponuje poczytać!
http://www.forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=97

Co do wtryskiwaczy to mam pytanie?
Czy standardowe sprawdzenie na " maszynce", czy po prostu czy dobżę pyli, przez mechanika wystarczy???
Ile kosztują takowe bajery, czy wystarczy wymienić same końcówki??? Pali mi ok. 6l,
Pasek palił na tej samej trasie 5,6l, masa i prędkość podobna tylko, że w Pasku motor był słaby już.
Ten z Niuni ładnie gada i pali bez większych problemów za jednym przekręceniem kluczyka przy -24 sC,
więc wtryski powinny być OK.

_________________
Pozdrawiam Mariusz
A3 TDI '00 038906018BP
chiptuning , regeneracja elektroniki pomp wtryskowych AUDI V6 2.5 TDI, i etc...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lut.2005 23:07:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.kwi.2004 16:09:29
Posty: 367
Pali ci dobrze - nawet zbyt dobrze :) jak beda laly a nie rozpylaly na maszynie to znaczy ze szajs - jak chcesz noweczki tanio to zapodaj na priv.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lut.2005 08:38:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
spanky napisał(a):
111lisu napisał(a):
Ha... a jak stwierdzić, że na pewno jest zatkany katalizator i "trza" go "wywalić" z bryki. Moja Niunia ma 245 tysiaków,
ale ładnie w rurkę gwizda, ostatnio słuchałem znajomego A4 i tak ładnego nie miała oddechu, jednak jak ją próbowałem
jeszcze na nie wymienionym pasku na obwodnicy w Tarnowie (trochę miałem duszę na ramieniu) to tylko poszła 1 zł 60 gr.,
toć to za mało mój stary "Pasek" wyciągał spokojnie ponad 1 zł 80 gr. i to 1,6 TD z I :-)
Jestem zdegustowany...

A jak to się ma do wprowadzenia przeglądu katalizatora, przez naszych możnowładców?

no to faktycznie twoja niunia cos kuleje ... moja na ori sofcie i bez kata szla 180 km/h......
generalnie przy takim przebiegu ( a moze byc wiekszy :P) katalizator jest zatkany ... ja bez kata jeżdze od 1,5 roku i przechodze przeglądy bez problemu... znaczy sie do tej pory ,zobaczymy jak bedzie w tym roku .. :P


Hmmm, to też słabo, basketowóz na orisofcie i oriwtryskach leciał 1,95 zł :P

Co do kata na przegladach to moga sie doczepic do normy spalin, ale ja jeszcze w życiu nie widziałem zeby traktorowi w d... wsadzali sonde. ;) :P

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lut.2005 09:10:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
baskecior napisał(a):
spanky napisał(a):
111lisu napisał(a):
Ha... a jak stwierdzić, że na pewno jest zatkany katalizator i "trza" go "wywalić" z bryki. Moja Niunia ma 245 tysiaków,
ale ładnie w rurkę gwizda, ostatnio słuchałem znajomego A4 i tak ładnego nie miała oddechu, jednak jak ją próbowałem
jeszcze na nie wymienionym pasku na obwodnicy w Tarnowie (trochę miałem duszę na ramieniu) to tylko poszła 1 zł 60 gr.,
toć to za mało mój stary "Pasek" wyciągał spokojnie ponad 1 zł 80 gr. i to 1,6 TD z I :-)
Jestem zdegustowany...

A jak to się ma do wprowadzenia przeglądu katalizatora, przez naszych możnowładców?

no to faktycznie twoja niunia cos kuleje ... moja na ori sofcie i bez kata szla 180 km/h......
generalnie przy takim przebiegu ( a moze byc wiekszy :P) katalizator jest zatkany ... ja bez kata jeżdze od 1,5 roku i przechodze przeglądy bez problemu... znaczy sie do tej pory ,zobaczymy jak bedzie w tym roku .. :P


Hmmm, to też słabo, basketowóz na orisofcie i oriwtryskach leciał 1,95 zł :P

Co do kata na przegladach to moga sie doczepic do normy spalin, ale ja jeszcze w życiu nie widziałem zeby traktorowi w d... wsadzali sonde. ;) :P

twoja niunia wogole jakas dziwna jest .... :P

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lut.2005 09:35:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
spanky napisał(a):
baskecior napisał(a):
spanky napisał(a):
111lisu napisał(a):
Ha... a jak stwierdzić, że na pewno jest zatkany katalizator i "trza" go "wywalić" z bryki. Moja Niunia ma 245 tysiaków,
ale ładnie w rurkę gwizda, ostatnio słuchałem znajomego A4 i tak ładnego nie miała oddechu, jednak jak ją próbowałem
jeszcze na nie wymienionym pasku na obwodnicy w Tarnowie (trochę miałem duszę na ramieniu) to tylko poszła 1 zł 60 gr.,
toć to za mało mój stary "Pasek" wyciągał spokojnie ponad 1 zł 80 gr. i to 1,6 TD z I :-)
Jestem zdegustowany...

A jak to się ma do wprowadzenia przeglądu katalizatora, przez naszych możnowładców?

no to faktycznie twoja niunia cos kuleje ... moja na ori sofcie i bez kata szla 180 km/h......
generalnie przy takim przebiegu ( a moze byc wiekszy :P) katalizator jest zatkany ... ja bez kata jeżdze od 1,5 roku i przechodze przeglądy bez problemu... znaczy sie do tej pory ,zobaczymy jak bedzie w tym roku .. :P


Hmmm, to też słabo, basketowóz na orisofcie i oriwtryskach leciał 1,95 zł :P

Co do kata na przegladach to moga sie doczepic do normy spalin, ale ja jeszcze w życiu nie widziałem zeby traktorowi w d... wsadzali sonde. ;) :P

twoja niunia wogole jakas dziwna jest .... :P

Dziwoląg zagnojony :P

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lut.2005 13:52:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.lis.2004 01:45:02
Posty: 280
Lokalizacja: Sanok
Czekajcie, bo nie wiem w końcu czyja Niunia jest dziwna, ale wydaje mi się, że moja.
Co mam sprawdzić najpierw wtryski czy kata, wydaje mi się, że wtryski łatwiej,
ale po spalaniu to raczej Katalizator może być zatkany???.
1,60 zeta na liczniku to trochę mało, w sobotę wymieniłem filtr paliwa
i nie próbowałem ile wyciąga, może to coś pomoże,
muszę koniecznie sprawdzić temperaturę silnika, ale na razie jest trochę zimno,
a jestem na etapie dopracowywania fejsu do DeltaScan1Z (tylko raz mi się połączył) :-( ,
ponieważ musi być lekki mróz, aby włączyły się świeczki wydaje mi się,
że tak nie powinno być, nawet nie mrugną po włączeniu kluczyka np.: przy 0 sC.

_________________
Pozdrawiam Mariusz
A3 TDI '00 038906018BP
chiptuning , regeneracja elektroniki pomp wtryskowych AUDI V6 2.5 TDI, i etc...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lut.2005 14:04:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
BOZZ napisał(a):
U mnie jest fake katalizator - czyli pusta pucha (bebechy katalizatora wywalone). P.S po ostanich remoncikach, nowych wtryskach i podniesionym ciśnieniu turbiny zmierzyłem sobie przyspieszenie od 0-100 - nie mam niestety G-Techa więc mieryzłem stoperem cyfrowym. Wyszło mi jak mierzyłem sam 13,9, a jak jechałem z żona i ona mierzyła 15,4. Teraz się tylko zastanawiam jak te wyniki mają się do rzeczywistości - tzn jakie jest przekłamanie na predkościomierzu w kabinie. Przydałby się jakiś klubowicz z worcka ,albo dolnego z gtechem. Ale oólnie jestem zadowolony :) do końca orku planuje dojść do 12 sek lub lepiej


Moja B4 1Z miała na Godulce 9.96s a potem miała jeszcze lepszy sofcik :D :D

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lut.2005 14:15:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Rogal napisał(a):
BOZZ napisał(a):
U mnie jest fake katalizator - czyli pusta pucha (bebechy katalizatora wywalone). P.S po ostanich remoncikach, nowych wtryskach i podniesionym ciśnieniu turbiny zmierzyłem sobie przyspieszenie od 0-100 - nie mam niestety G-Techa więc mieryzłem stoperem cyfrowym. Wyszło mi jak mierzyłem sam 13,9, a jak jechałem z żona i ona mierzyła 15,4. Teraz się tylko zastanawiam jak te wyniki mają się do rzeczywistości - tzn jakie jest przekłamanie na predkościomierzu w kabinie. Przydałby się jakiś klubowicz z worcka ,albo dolnego z gtechem. Ale oólnie jestem zadowolony :) do końca orku planuje dojść do 12 sek lub lepiej


Moja B4 1Z miała na Godulce 9.96s a potem miała jeszcze lepszy sofcik :D :D


Mojej nie mierzyłem do setki ... :(
Rogal: jakie wtedy miałeś zmierzone moc/moment ?

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lut.2005 14:35:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.kwi.2004 16:09:29
Posty: 367
Rogal napisał(a):
Moja B4 1Z miała na Godulce 9.96s a potem miała jeszcze lepszy sofcik :D :D


No to gratuluje. Tyle ,ze ja mam te wyniki jeszcze bez ingerencji w komp. Stawiam na 12 ponieważ nie chce się rozczarować, a jak sie miło rozczaruje to tym lepiej :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lut.2005 14:37:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
Wtedy miała coś około 118km i 317Nm...potem znowu było mało...potem pojawiła się A4 która jest duuużo szybsza a teraz A4 chce sprzedać :D

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lut.2005 14:38:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
BOZZ napisał(a):
Rogal napisał(a):
Moja B4 1Z miała na Godulce 9.96s a potem miała jeszcze lepszy sofcik :D :D


No to gratuluje. Tyle ,ze ja mam te wyniki jeszcze bez ingerencji w komp. Stawiam na 12 ponieważ nie chce się rozczarować, a jak sie miło rozczaruje to tym lepiej :)


Taaaaak, zaraz się okaże że większość 1Z`ów ma poniżej 7 sekund do setki :D :P

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lut.2005 14:43:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.kwi.2004 16:09:29
Posty: 367
baskecior napisał(a):
Taaaaak, zaraz się okaże że większość 1Z`ów ma poniżej 7 sekund do setki :D :P


To by nie było nawet takie głupie :)

Rogal napisał(a):
Wtedy miała coś około 118km i 317Nm


Moc w normie, ale skąd wytrzasnąłeś ten moment? miałes oryginalną suszarke?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 74 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: