.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.cze.2025 13:58:10

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 74 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lut.2005 22:11:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.lis.2004 01:45:02
Posty: 280
Lokalizacja: Sanok
Panowie tak śledzę Waszą dyskusję na temat wtryskiwaczy i nasuwa mi się pytanie:
Jak się okaże, że moje wtryski w traktorze są do kitu, to, jakie mam kupić?
Widzę, że raczej od AAZ, ale czy to nie spowoduje szybszego zużycia silnika?
i o ile wzrośnie spalanie ?

_________________
Pozdrawiam Mariusz
A3 TDI '00 038906018BP
chiptuning , regeneracja elektroniki pomp wtryskowych AUDI V6 2.5 TDI, i etc...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lut.2005 22:15:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
Coś kiepsko sledzisz ;-) . AAZ to stary turbo diesel z komorami wirowymi a nie baepośrednim wtryskiem (TDi). Najlepiej jak znajdziesz wtryski od AFN`a alu AHF`a. Wiem na 100%, że od AFN`a dadzą przyrost mocy beż jakich kolwiek innych ingerencji. Za te od AHF`a głowy nie dam uciąć bo się może okazać, że trzeba będzie jeszcze soft przerobić w kompie żeby rozsądnie zabanglały. Rozumiesz ??

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lut.2005 22:17:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.kwi.2004 16:09:29
Posty: 367
Moje zdanie jest taki ze do wtryskow od 110 potrzeba mocniejszej pompy i tylko wykres z hamowni zmieni te zdanie - czyli oryginalny soft i pompa, wtryski afn i ponad 95 koni na wykresie mocy (te 5 to moze byc statystyczny blad, gratis fabryki, etc). A przyrost mocy ,który sie czuje po wymianie wtryskó na AFN wynika z teog ze sie wymienia stare zuzyte zamulone malowydajne wtryski od 1Z. Ja czuje taki sma przyrost po wymianie na AGR - to sa subiektywne odczucia - wiec chetnie bym sie w waszym wypadku hamownia podparl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lut.2005 22:28:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.lis.2004 01:45:02
Posty: 280
Lokalizacja: Sanok
Rogal napisał(a):
Coś kiepsko sledzisz ;-) . AAZ to stary turbo diesel z komorami wirowymi a nie baepośrednim wtryskiem (TDi). Najlepiej jak znajdziesz wtryski od AFN`a alu AHF`a. Wiem na 100%, że od AFN`a dadzą przyrost mocy beż jakich kolwiek innych ingerencji. Za te od AHF`a głowy nie dam uciąć bo się może okazać, że trzeba będzie jeszcze soft przerobić w kompie żeby rozsądnie zabanglały. Rozumiesz ??


...a fee... Myslałem o AFN a napisaem AAZ :-(

_________________
Pozdrawiam Mariusz
A3 TDI '00 038906018BP
chiptuning , regeneracja elektroniki pomp wtryskowych AUDI V6 2.5 TDI, i etc...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lut.2005 23:02:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
Z tego co się orientuję do w 1Z (takim jak ex-mój czyli ten nowszy) pompa wtryskowa jest z tłokorozdzielaczem 10mm wiec takim jak w 110-kach. A 110-ki to niektóre na seryjnej pompie i wtryskach i po 141km mają :D ;-) . Moja ex-B4 miała dobre oryginalne wtryski. A pomysł ze zmianą był spowodowany tym, że zimą paliła mi więcej i myslałem, że wtryski leją - okazało się, że nie lały i auto na hamowni na oryginalnych wtryskach miało seryjne parametry. Po założeniu wtrysków od AFN`a na drodze odrazu było czuć przyrost 40Nm i 10km (wykres z hamowni to potwierdził). A co do statystycznego błędu to może i takiej wielkości jest ale przy mocach 250-300km ;-)

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lut.2005 06:34:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.gru.2004 13:18:15
Posty: 1321
Lokalizacja: Rawa Maz.
Auto: Audi Cabrio 2,8 '94r.
a powiedzcie jaki jest koszt wymiany wtrysków skoro juz o tym mowa interesuje mnie cena tych orginalnych lub zamiennikow (i jaKA firma) a takze tych od AFN-a :?: bo chialbym wymienic i wypieprzyc kata dzieki :)

_________________
Audi B4 2,8 AAH/AFC Cabrio '94 r. - Yes-t :)
.... - jeszcze parę innych CCCO ale mniej niz 3 m-c
Audi S6 C4 4,2 Quattro Avant 97r. - było
Audi A4 B5 2,5TDI Avant model S4 S-line-było
Audi 80 B4 1,9 TDI 1Z Avant wirus by Digtronik - było :/
"moja Audica budzi emocje niczym dobra szpryca"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lut.2005 08:28:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.lis.2004 01:45:02
Posty: 280
Lokalizacja: Sanok
To może do kompletu, ktoś poda nazwy z ETKI, żebym się nie pomylił

_________________
Pozdrawiam Mariusz
A3 TDI '00 038906018BP
chiptuning , regeneracja elektroniki pomp wtryskowych AUDI V6 2.5 TDI, i etc...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lut.2005 08:56:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
BOZZ napisał(a):
Moje zdanie jest taki ze do wtryskow od 110 potrzeba mocniejszej pompy i tylko wykres z hamowni zmieni te zdanie - czyli oryginalny soft i pompa, wtryski afn i ponad 95 koni na wykresie mocy (te 5 to moze byc statystyczny blad, gratis fabryki, etc). A przyrost mocy ,który sie czuje po wymianie wtryskó na AFN wynika z teog ze sie wymienia stare zuzyte zamulone malowydajne wtryski od 1Z. Ja czuje taki sma przyrost po wymianie na AGR - to sa subiektywne odczucia - wiec chetnie bym sie w waszym wypadku hamownia podparl


Pompa w 1Z i AFN jest niemal identyczna, sam silnik 1Z i AFN też niewiele się od siebie rózni, ciśnienia otwarcia wtrysków od 1Z i AFN też niemal identyczne. Wyciągnij wnioski z tego co Ci napisalismy i uwierz że sama zmiana wtrysków da poprawe osiągów. Słyszałem to od kilku kolegów , którzy zrobili akie zmiany, poza tym potwierził to masters i inni fachowcy. Przyrost mocy zauważalny i pomierzony stanowi od + 10 do + 15 KM , w zależności od stanu silnika.

111lisu:
Numery katalogowe wtrysków:
- oryginalny do 1Z`a:028 130 201 (3 szt) oraz 028 130 201 A (wtrysk sterujący)
- oryginalny do AFN`a: 028 130 201 T ( 3 szt) oraz 028 130 201 TX(wtrysk sterujący)

Koniecznie należy wymienić podkładki pod wtryskami 046 130 219 A ( 4 szt).

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lut.2005 14:48:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.lis.2004 01:45:02
Posty: 280
Lokalizacja: Sanok
W serwisie 028 130 201 T kosztuje 504 ZETA a 028 130 201 TX 974 ZETA
no niezle :-) o podkładki się nie pytałem !!! :diabel:

Silnik mam raczej zdrowy, przynajmnie nie klekoce jak mój wczesniejszy
a i słyszałem kilka A4 też chodziły nie ciekawie. Ale ta cena nie jest dla mnie
a przynajmniej nie teraz !!!

_________________
Pozdrawiam Mariusz
A3 TDI '00 038906018BP
chiptuning , regeneracja elektroniki pomp wtryskowych AUDI V6 2.5 TDI, i etc...


Ostatnio edytowano 16.lut.2005 14:50:50 przez 111lisu, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lut.2005 14:49:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
baskecior napisał(a):
Hmmm, to też słabo, basketowóz na orisofcie i oriwtryskach leciał 1,95 zł :P

a skąd ten dym? :P

Rogal napisał(a):
Moja B4 1Z miała na Godulce 9.96s a potem miała jeszcze lepszy sofcik :D :D


dla wątpiących moge jeszcze raz potwierdzić - turbo ori
i taki był wynik a sucho wtedy nie było... za to troszke chłodno :D

BOZZ napisał(a):
Nie wiem o co tobie Rogal chodzi ,że obrażasz mnie i moje auto. A pamięc to cie zawodzi bo dane ,które podajesz dotyczą silnika z momentem 202 nm a mój ma 185. Gratuluje ci podejścia do ludzi.


seryjny sedanik 185Nm ma 14,1 do seteczki... a stoperem to mozna
zmierzyć ale na pewno nie czas do setki...

BOZZ napisał(a):
A odnośnie tych od 110 zdania są podzielone - ponoć bez ingerencji w pompe różnicy nie bedzie miedzy nimi a tymi od 90.

BOZZ napisał(a):
Moje zdanie jest taki ze do wtryskow od 110 potrzeba mocniejszej pompy i tylko wykres z hamowni zmieni te zdanie

Obrazek
wtryski używane - wiec tez nie pierwszej świezości...

zdania sa podzielone pomiędzy tych którzy zmienili wtryski a resztę...

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lut.2005 14:56:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
eomaciu napisał(a):
baskecior napisał(a):
Hmmm, to też słabo, basketowóz na orisofcie i oriwtryskach leciał 1,95 zł :P

a skąd ten dym? :P


Rury do ic nie były szczelne :P
Teraz są oryginały i też kopci :diabelek: , tyle że mniej

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lut.2005 15:29:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.lis.2004 01:45:02
Posty: 280
Lokalizacja: Sanok
Pytałem u gościa o (oryginalny do AFN_a: 028 130 201 T ( 3 szt) oraz 028 130 201 TX(wtrysk sterujący) )
u którego kupuję zawsze części powiedział, że ok 1000 zeta

_________________
Pozdrawiam Mariusz
A3 TDI '00 038906018BP
chiptuning , regeneracja elektroniki pomp wtryskowych AUDI V6 2.5 TDI, i etc...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lut.2005 15:58:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
111lisu napisał(a):
Pytałem u gościa o (oryginalny do AFN_a: 028 130 201 T ( 3 szt) oraz 028 130 201 TX(wtrysk sterujący) )
u którego kupuję zawsze części powiedział, że ok 1000 zeta


Szukaj uzywek, moje kosztowały 500 zeta , przebieg 2500 km (zywcem z Octavii - AFN)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lut.2005 16:10:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.lis.2004 01:45:02
Posty: 280
Lokalizacja: Sanok
Ja też chcę takie !!!

_________________
Pozdrawiam Mariusz
A3 TDI '00 038906018BP
chiptuning , regeneracja elektroniki pomp wtryskowych AUDI V6 2.5 TDI, i etc...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lut.2005 16:27:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
Nie było w Octavi AFN`a

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lut.2005 18:22:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.lis.2004 01:45:02
Posty: 280
Lokalizacja: Sanok
Znalazłem takie wtryski :

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=42000101

Dzwoniłem do gościa mówił żę będą pasować do 1Z cena 700 (nowe)

Czy cena jest atrakcyjna czy nie ???

_________________
Pozdrawiam Mariusz
A3 TDI '00 038906018BP
chiptuning , regeneracja elektroniki pomp wtryskowych AUDI V6 2.5 TDI, i etc...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lut.2005 18:43:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
Nie ma takich wtryskiwaczy które by nie pasowały do 1Z FIZYCZNIE !!. Ale ja juz wcześniej posaliśmy jedne będą pasowały lepiej a drugie gorzej. Pod innymi względami...

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lut.2005 18:58:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.lis.2004 01:45:02
Posty: 280
Lokalizacja: Sanok
OKi , więc jakie są za i przeciw
...te na Allegro są przynajmniej nowe i BOSH FRANCE.
Nie chcę nic przerabiać w kompie.

_________________
Pozdrawiam Mariusz
A3 TDI '00 038906018BP
chiptuning , regeneracja elektroniki pomp wtryskowych AUDI V6 2.5 TDI, i etc...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lut.2005 01:42:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
To kup takie jakie były w Twoim silniku albo od AFN`a...

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lut.2005 08:26:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Rogal napisał(a):
Nie było w Octavi AFN`a


Napisz to jeszcze raz bo nie wierzę ... g:galy
Pierwsze Octavki miału AHU i AFN`y (odpowiedniki po ichniejszemu nazywane). Niemniej to były te same motory.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 74 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: