.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.cze.2025 17:03:24

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: do posiadaczy audi 80 b4 v6 2600 automat 1993 rok
PostNapisane: 17.lut.2005 11:53:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lut.2005 11:06:12
Posty: 144
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
Auto: A6 2,7TDi Q S Line
czy ktos moze mi o niej cos powiedziec
info o silniku jak sie sprawuje autko?
naped 2 czy 4 kola i jakie wersje wyposazenia


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lut.2005 12:24:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 08:56:15
Posty: 439
Lokalizacja: Łuków
Dzień dobry :D
Ja bym sobie odpuścił, silnik slaby (marne 150 KM) dodatkowo automat (bedzie jezdziło jak 2.0), duze spalanie i koszty eksploatacji, jezeli zagazowac to tylko wtrysk, inaczej trzeba miec duzo cierpliwosci. Quattro tez nie polecam (dodatkowe wydatki) pozytek na codzien zaden za mała moc zeby wykorzystac zalety tego napedu, chyba ze lubisz niebezpieczna jazde i czesto wpadasz w poslizgi :P

Dane 2.6 Automat Oska benzyna:
0-100 - 11 sek
Maks 210 km/h
Spalanie benzyna: miasto 13,5 l, trasa 9 l
Spalanie gaz: miasto od 15 l, trasa od 12 l

Jak już pchać sie w koszta to 2.8 w manualu, Quattro jezeli jezdzisz na zloty :P Musi miec koniecznie soczewki, ksenon, klimatronic, skore, blende, zderzak rs, cabrio lub s2, matig, komputer BC, AC, felgi jak najwieksze i firmowe no i gleba inaczej nie zdobedziesz uznania ;-) :diabel:

Pozdrawiam :D

PS. przedstaw sie w Newbie

_________________
.... B4 2.6 Quattro .... niestety rozbite :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lut.2005 12:30:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Kurde Zoltar ale żeś pojechał.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lut.2005 13:33:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12012
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
LOOOL kurde pojechałeś :D :):

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lut.2005 13:59:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 08:56:15
Posty: 439
Lokalizacja: Łuków
Trzeba pisać prawde :P nie ma co zachwalac bo niedlugo kazdy bedzie jezdzil Audi a przeciez musza byc ci co maja "gorsze" :diabel:

_________________
.... B4 2.6 Quattro .... niestety rozbite :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lut.2005 13:59:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.cze.2004 22:06:22
Posty: 847
Lokalizacja: Śląsk
Auto: RS6 Avant C5 MTM
oo kurde ale poszedł.... :zly:

ja bym polemizował co do Quattro :): bo to się przydaje szczególnie traz a na codzień auto Q lepiej sie prowadzi niż ośka. ale jeśli niejeździsz Q to możesz o tym niewiedzieć.

_________________
Audi 80 (B4) 2,6 quattro Avant - 2004->2009 :(, VW Golf III GTD 1.9 - 2006->2007, Audi A8 (D2) 4,2 quattro 2007->2011,
Chrysler Grand Voyager 3,8L AWD 2009->2011, Opel Omega 3,2 V6 kombi 2011->2012
----------------------------------------------------------------
Opel Zafira 1,8 16V + LPG 2011->jest
Triumph Rocket III Roadster blue haze + tuning 2011->jest
Audi RS6 Avant Black Edition (C5) 2013->jest
Dodge RAM van 2001 3,9L + LPG 2014->jest
----------------------------------------------------------------
Obrazek Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lut.2005 00:16:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
zaj....cie mocny tekst .aleś mnie w kompleksy wpuścił

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lut.2005 00:22:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Zoltar napisał(a):
Dzień dobry :D
Ja bym sobie odpuścił, silnik slaby (marne 150 KM) dodatkowo automat (bedzie jezdziło jak 2.0), duze spalanie i koszty eksploatacji, jezeli zagazowac to tylko wtrysk, inaczej trzeba miec duzo cierpliwosci. Quattro tez nie polecam (dodatkowe wydatki) pozytek na codzien zaden za mała moc zeby wykorzystac zalety tego napedu, chyba ze lubisz niebezpieczna jazde i czesto wpadasz w poslizgi :P

Dane 2.6 Automat Oska benzyna:
0-100 - 11 sek
Maks 210 km/h
Spalanie benzyna: miasto 13,5 l, trasa 9 l
Spalanie gaz: miasto od 15 l, trasa od 12 l

Jak już pchać sie w koszta to 2.8 w manualu, Quattro jezeli jezdzisz na zloty :P Musi miec koniecznie soczewki, ksenon, klimatronic, skore, blende, zderzak rs, cabrio lub s2, matig, komputer BC, AC, felgi jak najwieksze i firmowe no i gleba inaczej nie zdobedziesz uznania ;-) :diabel:

Pozdrawiam :D

PS. przedstaw sie w Newbie

Zoltar...... wariacie....
wiedzialem ze tak myslisz ale nie sadzilem ze sie odwazysz powiedziec to na forum publicznym....
po czesci masz racje.. ;) :P
:peace:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: do posiadaczy audi 80 b4 v6 2600 automat 1993 rok
PostNapisane: 18.lut.2005 09:21:56 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lip.2003 22:50:28
Posty: 2994
Lokalizacja: SY
Auto: B2 8T
Pikaś napisał(a):
czy ktos moze mi o niej cos powiedziec
info o silniku jak sie sprawuje autko?
naped 2 czy 4 kola i jakie wersje wyposazenia

posluchaj stary - tak na powaznie - to fajne autko - ale to ty musisz wiedziec czego chcesz, a nie my
silnik duzy- wiec nie bedzie ekonomiczny, ale za to mocny
skrzynia automat - wiekszy komfort i wieksza zywotnosc silnika i pozespolow - ale wieksze koszty uzytkowania i nieco slabsze parametry samochodu.
quattro - naped dla krolow - ale wieksze koszty uzytkowania (paliwo)

pozatem sie pzredstaw - qltura obowiazuje ;-)

_________________
A6 C4 2,5 TDi aut (2002 - 2006)
A80 B3 2,0E aut (2002 - 2003)
S4 C4 2,2 T Avant aut (2003 - 2005)
A80 B3 2,3E aut (2004 - 2006)
ACQ B3 2,3 20v (2005 - 2006)
A6Q 4B 2,8 30v tip (2006 - 2010)
A4Q B5 2,8 30v avant tip (2006 - 2010)
A4000 CS Q B2 2,2 (2006->2007)
A Coupe GT 2,2 (1/3)(2006-2011)
A 200 Q 2,2T (2006-2008)
A 80 Q 2,2 (2007-2008)
ACQ B2 2,2 (1/3) (2008-2011)
ACQ B2 1,8T (2008->)
A6Q C6 3.0 TDi (2010-2019)
T5q 2,5 TDi (2015->2017)
RS5 8T (2019->)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lut.2005 09:54:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Silniczek 2.6 ma praktycznie te same osiągi co 2.3 10V, tyle że jest bardziej elastyczny i ma większa kulturę pracy. Apetyt na paliwko i wszelkie koszta większe.
Jeśli miałbym wybierać to 2.3 lub 2.8. Jednostkę 2.6 V6 bym raczej sobie odpuścił.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lut.2005 10:00:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Jesli chodzi o silniczki benzynowe w tym modelu to proponuję:
2,3 (bo chyba 2,3 20V nie montowali - moge sie mylic)
2,8

2,6 sobie zdecydowanie odpuść

Co do skrzyni to lepszym rozwiązaniem jest automat (dłuższa żywotność silnika, jedna ręka i noga zwolniona z pełnienia obowiązków), ale manual lepszy do jazdy tzw sportowej.
Co do napędu to tylko i wyłącznie quattro. Przy mocach rzędu 133-174 KM i wysokim momencie obrotowym napęd na ośkę jest nieporozumieniem i zrozumiałem to niedawno ... :| , a zimą jest to mocno odczuwalne.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: