.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.cze.2025 07:02:05

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: problem z temp 2.8
PostNapisane: 18.lut.2005 00:02:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
problem następujący w mieście latem i zimą 80-92 przy 92 włącza się 1 stopień wentylatora. 2 stopień włącza się przy 95 latem na postoju .zimą nie dochodzi do tej temp.podane temp.dotyczą wskażnika na desce teraz problem:w czsie jazdy pow 100km/h temp.spada do 60 stopni latem i zimą nie jest to termostat założyłem drugi z aso i to samo w celu sprawdzenia starego zamontowano do innego auta i trzyma temp jak drut wskazówka na 90 bez względu na prędkość .dodam iż w aucie zamontowany jest parownik inst gazowej .otwarcie i zamknięcie ogrzewania wnętrza nie zmienia wskazań .przesukałem już chyba wszystkie posty łącznie z problemami dot temp silnika 1z ale nie znalazłem konkretnej odpowiedzi aha pomaga jedynie częściowe przełonięcie chłodnicy ale to ryzykowna zabawa czyżby ten silnik miał zbyt wydolny układ chłodzenia ? ogrzewanie działa ok nie tak co prawda jak w b-3 1.8 jn ale marznąć zimą nie marzne. możę jakieś sugestie?

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lut.2005 08:56:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Pompa wody była wymieniana? sprawdzałeś naciągniuęcie paska wielorowkowego?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lut.2005 11:27:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.wrz.2004 15:43:25
Posty: 895
Lokalizacja: warszawa praga
mam to samo, kupiłem nowy firmowy termostat i w mieście trzyma temp ale po wyjechaniu na drogę temperatura lubi spadac do 60 -70 stopni. sprawdz na climatroniku jaką masz rzeczywistą temperaturę

_________________
XC90 T6
C70 2.0T
Dodge Magnum 3.5
royal star 1300 tour de lux
mała rzecz a cieszy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lut.2005 15:17:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
pompa i pasek nowy przy okazji wymiany rozrządu ale gdyby to była pompa to temp była by za wysoka a nie za niska a klimatronica auto nie posiada. czy na vagu można też sprawdzić rzeczywistą temp ?

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lut.2005 19:40:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
a co ma pasek wielorowkowy jeśli pompa wody napędzana jest paskiem rozrządu. sory ale twoja odpowiedz jest bez sensu

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: