.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.cze.2025 14:01:08

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: do posiadaczy V8...
PostNapisane: 18.lut.2005 22:04:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2004 13:09:19
Posty: 180
Lokalizacja: Warszawa
prosilbym o info do czego wykorzystywana jest wtyczka w zegarach skladajaca sie z 1 grubej masy koloru brazowego i 2 zielonych przewodow.
wtyczka ta jest umiejscowiona centralnie, przy ciemnej kropce na tyle zegarow.

ewentualnie jesli ktos posiada kompletne schematy do zegarow v8 to prosilbym o podzielenie sie nimi ... na diakom.ru sa one tak rozdzielone iz maly z nich pozytek.

_________________
hand made C3->V8 89' 2.0 td+IC -> 2.0 RT (k-j)
still in progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lut.2005 22:17:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10363
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Dobrze prześledz forum techniczne ktos w zeszłym roku wstawił te zegary do c3,(z powodzeniem) na pewno udzieli dobrych rad, ale te kable z tego co pamietam szły tez w 2,2 t ,(nigdy tego nie zgłębiałem)

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lut.2005 22:25:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2004 13:09:19
Posty: 180
Lokalizacja: Warszawa
przesledzilem , jednak prosba o pomoc tylko raz nie pozostala bez odpowiedzi.
pozatym wkladal to czlowiek do modelu przed kasetowego a instalacja sie delikatnie rozni. udalo sie juz prawie wszystko podpiac , jednak ta wiazka jest jedna wielka niewiadoma ... i tylko z nia jest problem bo nie wiem za co odpowiada.

_________________
hand made C3->V8 89' 2.0 td+IC -> 2.0 RT (k-j)
still in progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lut.2005 22:32:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10363
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Na moje oczko to tylko moze być tempomat, albo ewentualnie wskazanie biegu w automacie.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lut.2005 22:35:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2004 13:09:19
Posty: 180
Lokalizacja: Warszawa
biegi wyswietlaja sie z innej wiazki ... ale dobry trop to moze byc ze to faktycznie tempomat, lecz brak reakcji wogole na tym zlaczu niezaleznie od podanie + lub - . wyglada na to iz jest to zbedne w mojej instalacji .

_________________
hand made C3->V8 89' 2.0 td+IC -> 2.0 RT (k-j)
still in progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lut.2005 23:29:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
A tak z ciekawości...zegary z V8 nie są odrobine szersze od tych z kasety? Kiedyś takie informacje krążyly na forum jeszcze w wersji niebieskiej...

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lut.2005 23:43:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2004 13:09:19
Posty: 180
Lokalizacja: Warszawa
sa szersze tzn jesli za szerokosc przyjmiemy os X patrzac od frontu.
roznica to kilka centymetrow.

_________________
hand made C3->V8 89' 2.0 td+IC -> 2.0 RT (k-j)
still in progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lut.2005 08:30:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
Mam takie pytanie, moze troche O/T
malyV8 powiedz jak to jest z tymi kosztami w przypadku V8-ki. Kiedys gdzies slyszalem, ze wymiana rozrzadu to majatek, a i reszta czesci ciezko dostepna i droga jak diabli.
Jak to jest :?:
Pokazalo sie sporo V8-mek sciaganych teraz, a ceny kusza... ;)

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lut.2005 08:48:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10363
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
martab99 napisał(a):
Mam takie pytanie, moze troche O/T
malyV8 powiedz jak to jest z tymi kosztami w przypadku V8-ki. Kiedys gdzies slyszalem, ze wymiana rozrzadu to majatek, a i reszta czesci ciezko dostepna i droga jak diabli.
Jak to jest :?:
Pokazalo sie sporo V8-mek sciaganych teraz, a ceny kusza... ;)
Tak jest, ale z pojawieniem sie "dzikiego transportu", mase aut ciągną poprostu na częsci, wiec ceny (używanej) machaniki nie odbiegaja od C4 czy nawet C3 ale niektóre częsci typu lampy, tarcze ham dziwia cenami nawet panów w serwisach (mimo to warto ;-) )

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lut.2005 11:52:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
mały v8 napisał(a):
mimo to warto ;-) )


A tak na codzien, jak to auto sie sprawuje? Ma jakies typowe problemy?
Powiem Ci ze zawsze bylo moim marzeniem i widze ze powoli moze sie ono zrealizowac ;)
Na codzien jezdze autem sluzbowym, wiec kwestia spalania nie jest kluczowym kryterium (tylko bez gazu). Slyszalem, ze czestymi usterkami sa problemy z elektryka, to prawda :?:

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lut.2005 12:08:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2004 13:09:19
Posty: 180
Lokalizacja: Warszawa
nie jestem posiadaczem v8 , jednak odnosnie elektryki powiem kilka slow.
w v8 jesli chodzi o elektryke ma sie co psuc bo cala wiazka elektr wyciagnieta z samochodu wazy dobre kilkadziesiat kilo :D , to taki przyklad tylko ile tego tam jest. jednak usterkowoscia nie odbiega raczej od innych modeli.

_________________
hand made C3->V8 89' 2.0 td+IC -> 2.0 RT (k-j)
still in progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lut.2005 19:28:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10363
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
martab99 napisał(a):

A tak na codzien, jak to auto sie sprawuje? Ma jakies typowe problemy?
Powiem Ci ze zawsze bylo moim marzeniem i widze ze powoli moze sie ono zrealizowac ;)
Na codzien jezdze autem sluzbowym, wiec kwestia spalania nie jest kluczowym kryterium (tylko bez gazu). Slyszalem, ze czestymi usterkami sa problemy z elektryka, to prawda :?:
Na codzień to jeżdzi tym moja żona , a ja na to haruje :P ,w sumie to jeżdzi sie jak kazdym autem tylko o wiele szybciej, co do usterek to najwiekszą bolączka są tarcze hamulcowe jak się troche zuzyja to zaraz jest bicie na kierownice, a cena 950pln sztuka!, u mnie jeszcze pusciła maglownica cieknie, koszt używki 200pln, ale mozna uszczelnić. Uciążliwa jest obsługa silnika, żeby cokolwiek zmienić trzeba zdemontowac przód,(np zeby zmienić pasek klinowy :diabel: ), no i zuzycie oleju u mnie ok 0,5l na 1000km do tego w cały układ wchodzi 9,5l itd itd :diabel:

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lut.2005 21:15:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2004 13:09:19
Posty: 180
Lokalizacja: Warszawa
mały v8, odnosnie magla to dzis wlalem uszczelniacz stp o ktorym kiedys wspominalem i o dzialanie ktorego sie pytales . za kilka dni zdam relacje czy dziala czy nie.

_________________
hand made C3->V8 89' 2.0 td+IC -> 2.0 RT (k-j)
still in progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lut.2005 21:50:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10363
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Czekam z niecierpliwościa bo do wyjęcia magla trzeba opóścić silnik ze skrzynia więc narazie dolewam boxol bo za zimno na takie działania. :P

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lut.2005 22:04:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
małyV8...jaki to olej...ten boxol...? Można go wlać zamias zielonego? Pytanie w imieniu pewnego oszczędnego Audikowca, który mni eniedawno o "coś tańszego" pytał... :)

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lut.2005 22:08:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2004 13:09:19
Posty: 180
Lokalizacja: Warszawa
ehh takie oszczednosci to juz sa ponizej jakiegokolwiek poziomu ... zielony febi np w interteamie nie kosztuje majatku , a nie jest to olej by co jakis czas wymieniac.

_________________
hand made C3->V8 89' 2.0 td+IC -> 2.0 RT (k-j)
still in progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lut.2005 22:17:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10363
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
kefir200 napisał(a):
małyV8...jaki to olej...ten boxol...? Można go wlać zamias zielonego? Pytanie w imieniu pewnego oszczędnego Audikowca, który mni eniedawno o "coś tańszego" pytał... :)
Zaraz tu wpadnie Hans i zrobi awanture że nalewamy olej od koparek. (ja miałem go w dwóch cygarach a ojciec miał w C4 powiem szczerze chodził przez 2 lata bez ujemnych skutków), a teraz w V8 poprzedni własciciel zalał ATF czerwony i musze to wszystko uszczelnić, więc narazie leje Boxol, ale można go z powodzeniem zalać do c3 wiem bo miałem.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lut.2005 22:24:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2004 13:09:19
Posty: 180
Lokalizacja: Warszawa
widze ze z tego topicu juz niezly mix powstal .. wiec mam pytanie jeszcze odnosnie spuszczenia calego plynu z ukladu wspomagania. jak to zrobic ?

_________________
hand made C3->V8 89' 2.0 td+IC -> 2.0 RT (k-j)
still in progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lut.2005 22:34:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
SIMSOFT napisał(a):
widze ze z tego topicu juz niezly mix powstal


Wazne ze w tytule V8 zostało dla "potomnosci" ;)

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 19 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: